Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول کوهپایه زاده وکیل پایه یک دادگستری و وکیل پرونده مالباختگان شرکت رامک خودرو در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تقاضای مالباختگان اظهار کرد: تقاضای موکلان من در پرونده رامک خودرو درصورت صدور حکم کلاهبرداری شبکه‌ای رد مال است.

او با اشاره به ضرر و زیان متهان  ادامه داد: پس از قطعیت صدور حکم کلاهبرداری در این پرونده از سوی موکلان دادخواست ضرر و زیان به دادگاه تقدیم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: متهم فساد اقتصادی همچنان رئیس پژوهشکده بانک مرکزی

کوهپایه زاده ضمن اشاره به رد مال به قیمت کنونی گفت: متهمان باید به عنوان کلاهبرداری و ارزش کنونی مال شاکیان خود توجه داشته باشند و بر اساس قیمت روز پول به موکلین من و مالباختگان پرداخت شود.

صدور صد‌ها کیفرخواست جدید برای پرونده رامک خودرو

این وکیل پایه یک دادگستری با اشاره به آخرین جزئیات از پرونده رامک خودرو گفت: بیش از صد‌ها کیفرخواست جدید تحت عناوین کلاهبرداری به شعبه ۹ دادگاه کیفری ارجاع شده است.

او با اشاره به متهمان پرونده گفت: متهمان پرونده همان متهمان سابق یعنی اعضای ارشد و مسئولان هیئت مدیره شرکت هستند.

کوهپایه زاده یادآوری کرد: هنوز ابلاغ جدیدی درباره تاریخ برگزاری جلسه بعدی دادگاه اعلام نشده است.

انتهای پیام/

متهمان پرونده رامک خودرو اعضای ارشد و مسئولان هیئت مدیره شرکت هستند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگاه قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۹۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت پرونده قتل «مهران سماک»

به گزارش «تابناک» به نقل از شبکه شرق، ۲۵ دی سال گذشته، خبرگزاری میزان، اعلام کرد که حکم صادره برای متهم به قتل مهران سماک، در شعبه ۲۶ دیوان عالی کشور نقض و پرونده برای رسیدگی مجدد به شعبه هم‌عرض ارسال شده است. این پرونده در دادگاه نظامی یک گیلان مطرح بود و شعبه هم‌عرض رسیدگی کننده به آن، دادگاه نظامی یک قزوین محسوب می‌شود. این شعبه پس از بررسی و رسیدگی به پرونده، دیروز حکم خود را صادر کرد.

مجید احمدی، وکیل خانواده مهران سماک، با اشاره به حکم صادر شده توسط شعبه هم‌عرض، اظهار کرد: «دادگاه نظامی یک قزوین به عنوان دادگاه هم عرض با اصرار بر مفاد رای دادگاه قبلی، رای خود را صادر کرده است، بنابراین متهم به قتل مهران سماک، به اتهام قتل عمد، به قصاص محکوم شده است.»

این وکیل دادگستری همچنین تاکید کرد که این سومین بار است که یک دادگاه نظامی به عنوان دادگاه تخصصی، حکم قتل عمد و مجازات قصاص برای متهم پرونده صادر کرده است.

دیگر خبرها

  • بازداشت چند پیمانکار و کارمند شهرداری بندر امام
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و شهرداری
  • مداخله ایرلند در پرونده نسل کشی آفریقای جنوبی علیه اسرائیل
  • تصمیم ایرلند برای شرکت در شکایت آفریقای جنوبی از اسرائیل
  • حکم قصاص برای متهم پرونده قتل مهران سماک صادر شد
  • آخرین وضعیت پرونده قتل «مهران سماک»
  • صدور حکم قصاص برای قاتل مهران سماک!
  • صدور حکم قصاص برای متهم پرونده قتل مهران سماک
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • خشم ترامپ از تعیین تاریخ جدید دادگاه پرداخت حق السکوت