Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@21:39:04 GMT

استراماچونی: درک غرب از زندگی در ایران غلط است

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۲۰۳۴۸

استراماچونی: درک غرب از زندگی در ایران غلط است

سرمربی ایتالیایی استقلال عنوان کرد که در دربی تهران به برد خیلی نزدیک بودند.

به گزارش مشرق، به نقل از شبکه «اسکای اسپورت» ایتالیا، آندره استراماچونی، سرمربی سابق اینتر و کنونی استقلال  عنوان کرد: تیم استقلال در ایران 25 میلیون هوادار دارد و از زمان حضورم در ایران آنقدر عکس سلفی گرفتم که در عمرم آنقدر عکس نگرفته بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران استقلال با این تیم زندگی می‌کنند و حتی بانوان ایرانی نیز در تمرینات تیم حضور پیدا می کنند. از زمان حضورم ایران متوجه شدم که غرب درباره ایران اشتباه فکر می کند و درک درستی از زندگی در ایران ندارند.

بیشتر بخوانید:

این تیم استقلال هیچ رقیبی ندارد

وی درباره شکست در دربی تهران گفت: این یک دیدار کلاسیک بین دو تیم رقیب است. فکر می‌کنم نباید آن اتفاق در دقایق پایانی می‌افتد. ما در این دربی خیلی به برد نزدیک بودیم.

سرمربی استقلال در پایان درباره مشکلاتی که در ابتدای فصل برایش بوجود آمد و او نتوانست از ایران خارج شود، گفت: مشکلات آسانی نبود ولی با کمک سفارت ایتالیا و وزرات خارجه ایران این مشکلات حل شد. اکنون تمام تمرکز من روی تیم استقلال است تا مشکلات را برطرف کنم و به شرایط خوب برسیم.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اربعین تحولات عراق تحولات یمن استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۰۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست استقلال: مشکل تیم ما مالی است

به گزارش ورزش سه، نصرالله خواجه‌گیری سرپرست باشگاه استقلال پس از پیروزی ۳ بر ۲ این تیم مقابل شمس آذر قزوین در گفتگو با خبرنگاران گفت: نماینده فدراسیون فوتبال که نماینده بازی بود، چند بار تاکید داشت که من سمت رختکن نروم. در بازی با سپاهان در آزادی که آقای مورایس و سرپرستشان اینجا بود، تاکید کردند که من هم سمت رختکن نروم و جریمه سنگین کردند. رختکن هم به میکسدزون ورزشگاه اشراف داشت و من تا پایان بازی هم به رختکن نرفتم.

وی افزود: من سر تمرین کامل حضور داشتم و کل هفته بودم. رابطه من با آقای نکونام هم الحمدالله خوب است و به هواداران هم که آمده بودند این برد خوب را تبریک می‌گویم.

خواجه گیری تاکید کرد: مشکلاتی هست که اگر مشکلات کم شود، مطمئنا کار تیم جلو می‌افتد. ما تلاشمان را می‌کنیم تا از مشکلات کاسته شود و قهرمان شویم. مشکلات مالی است و اگر مالکیت حل شود، مشکلات هم حل می‌شود.

دیگر خبرها

  • سرپرست استقلال: مشکل تیم ما مالی است
  • برتری استقلال مقابل شمس آذر در نیمه اول
  • خاص‌ترین خوش و بش هفته در دربی کوچک (عکس)
  • یک احتمال بعید، ولی فوق‌العاده جذاب/ حساس‌ترین دربی تمام تاریخ در راه است؟
  • سپاه در میدان برای امید آفرینی و رفع مشکلات مردم
  • جدال سرنوشت‌ساز صنعت نفت و پرسپولیس در روز دربی تهران
  • ربیعی: مقاومت ما بعد از پنالتی سپاهان شکسته شد/ دربی اصفهان باید باکیفیت‌تر باشد
  • محمد ربیعی: این مدل بازی باب میل من نیست؛ دربی اصفهان باید جذاب‌تر باشد
  • اعلام زمان نشست خبری سرمربیان استقلال و شمس آذر
  • برنامه پرسپولیس برای تمدید قرار اوسمار ویرا