Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار محمدکاظم تقوی افزود: همزمان با اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی توسط مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان کاشمر، در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان، یک مورد واژگونی کامیون حامل بار سبوس به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که  مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و گشت انتظامی بخش کوهسرخ به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مأموران پس از بررسی صحنه واژگونی این کامیون و مشاهده تناقض در سخنان راننده کامیون و سرنشینان یک دستگاه پژو پارس که مدعی بودند صاحب بار هستند با هماهنگی قضائی این افراد را برای بررسی های دقیق تر به مقر انتظامی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از بازرسی دقیق کامیون و بار آن موفق شدند ۱۰۰ کیلوگرم  شیشه که به طرز بسیار ماهرانه ای در داخل بار کامیون جاسازی شده بود را کشف کنند.

سردار تقوی با اشاره به این که این کامیون از یکی از استان های جنوبی کشور به مقصد نیشابور در حرکت بود افزود: کامیون به همراه بار آن توقیف و سه متهم نیز در این زمینه دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

کاشمر در ۲۲۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

۷۵۰۵/۱۹۲۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مواد مخدر خراسان رضوی کاشمر کشف مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۰۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، ناظر گمرکات خراسان رضوی و مدیرکل گمرک مشهدگفت:در سال گذشته مقدار ۱۶۹ کیلو و ۴۰۷ گرم تریاک، ۴۲۱ کیلو و ۴۵۹ گرم شیشه، ۱۲ کیلو و ۲۳۳ گرم هرویین در اشکال مختلف، ۱۰۱ گرم حشیش و ۱ کیلو و ۴۶۰ گرم مورفین توسط ماموران گمرک دوغارون، ۲۹۰ گرم تریاک توسط کارشناسان گمرک امانات پستی مشهد و ۵ حب قرص ترامادول توسط ماموران گمرک باجگیران کشف شد.

جواد جعفری  افزود: همچنین در سال گذشته مقدار ۷۵ کیلوگرم پیش ساز مواد مخدر از نوع اسیدسولفوریک نیز توسط ماموران گمرک دوغارون کشف و ضبط شده است.

 ناظر گمرکات خراسان رضوی گفت: میزان کشفیات انجام گرفته در سال ۱۴۰۲ در مقایسه با مدت مشابه سال پیش از آن ۲۳ درصد رشد داشته است.

دیگر خبرها

  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کشف محموله سنگین شیشه از یک دستگاه تریلی توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • کشف محموله ۵۶۶ کیلوگرمی مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • کشف محموله سنگین شیشه و هروئین از یکدستگاه تریلی در هنگ تایباد
  • کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری متهمان مواد مخدر در خراسان شمالی
  • کشف حدود۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی
  • جاساز ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در اتوبوس لو رفت
  • از توقیف تریلی با حمل یک تن شیشه تا کشف ۷۰۰ کیلوگرم هروئین