Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، امین عباسیان در این رابطه به خبرنگار خبرآنلاین گفت: : ساختار ارکستر فیلارمونیک ، از نظر سازی ، به‌صورت ارکستر سمفونیک یا ارکستر بزرگ است. عباسیان تصریح کرد : در تمام دنیا ارکستر فیلارمونیک ها معمولاً از سوی انجمن دوستداران موسیقی هر شهر تاسیس و توسط شهرداری ها و اسپانسرهای خصوصی حمایت مالی می شوند ولی متاسفانه در ایران اسپانسرها درکی از چنین موسیقی های جدی ندارند و کورکورانه به سمت کنسرت های پاپ می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلیت وجود ارکستر فیلارمونیک برای اهل هنر است

عباسیان  با اشاره به اینکه کلیت وجود ارکستر فیلارمونیک برای اهل هنر است و رسالت هنرمندانه دارد ، تاکید کرد : از آنجایی که ارکسترهای فیلارمونیک بی ریا و زلال فعالیت دارند می توانند با گستره دید جهانی فراتر از دولت ها پیش بروند و فرهنگ ها را در سراسر جهان به هم نزدیکتر کنند.

وی از مسئولین ارشد استان برای حمایت همه جانبه پیشبرد فعالیت های این ارکستر دعوت به همکاری نمود.

اجرا در تالار شهید آوینی خرم آباد

رییس انجمن موسیقی لرستان در پایان تاکید کرد: ارکستر فیلارمونیک استان لرستان به رهبری محمد میرزایی کارشناس ارشد آهنگسازی دانشگاه هنر تهران با اجرای قطعه حماسی موسیقی فیلم گیم آف ترونز چهارشنبه 24 مهرماه 1398 در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد در افتتاحیه سومین سوگواره چمرگه به روی صحنه می رود .

46

کد خبر 1309396

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: موسیقی خانه موسیقی خانه هنرمندان ایران موسیقی پاپ موسیقی کلاسیک استان لرستان تیم ملی فوتبال ایران ترکیه سوریه اربعین ورود زنان به ورزشگاه پیاده روی اربعین انتخابی جام جهانی 2022 ایالات متحده آمریکا کردهای سوریه عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۰۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره دوسالانه سرنانوازی در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، جشنواره «مروارید اقیانوس» یادمان استاد شاه‌میرزا مرادی و استاد رحم‌خدا نوری‌شاد امروز سوم اردیبهشت ماه در روستای بیشه لرستان برگزارشد.

سُرنا نمادی از فرهنگ و هنر غنی مردمان دیار لرستان است و این جشنواره با هدف توجه هر چه بیشتر به موسیقی محلی استان برگزار شد.

دوسالانه سرنانوازی از سری برنامه‌های طرح شهید آوینی است که امروز با اجرای برنامه‌های متنوع از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و با همکاری انجمن موسیقی استان، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و حضور اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان برگزارشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نخستین کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» در سال جدید
  • آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام
  • ارکستر نوای آفتاب سال جدید را با موسیقی بی کلام آغاز می‌کند
  • موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • متاسفانه موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • میزبانی آذربایجان‌غربی از نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • جشنواره دوسالانه سرنانوازی در لرستان
  • برگزاری جشنواره دوسالانه سرنانوازی در لرستان
  • سرنانوازی جزء جداناپذیر موسیقی لرستان است