Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@02:44:16 GMT

مدیون شما هستیم؛ روایت شجاعت رزمندگان فاطمیون+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۲۰۵۵۵

مدیون شما هستیم؛ روایت شجاعت رزمندگان فاطمیون+فیلم

‍‍‍‍‍‍

ملت‌های مختلفی در جبهه مقاومت اسلامی حضور دارند که همگی آن‌ها بر این مسئله اتفاق نظر دارند وقتی شیعیان افغانستان مسئولیت خط یا محوری را بر عهده بگیرند حتما پیروز بازمی‌گردند. ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴ فرهنگی فرهنگ حماسه و مقاومت نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، هرچند پایان حکومت داعش در سوریه اعلام شده است و به غیر از چند گروهک محدود از جمله جبهه النصره، تروریست‌ها قدرت چندانی در شهرهای سوریه ندارند، اما رزمندگان فاطمیون همچنان برای امنیت حریم اهل بیت(ع) در جبهه مقاومت اسلامی آماده رزم هستند و در راه‌ پاکسازی شهرهای مختلف از لوث تروریست‌ها شهید می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماهنگ «مدیون شما هستیم...» کاری از مرکز رسانه فاطمیون است که به تازگی تولید و منتشر شده است. این نماهنگ شامل توصیفات رحیم پور ازغدی درباره رزمندگان فاطمیون است.

حسین رحیم پور ازغدی با اشاره به شجاعت مثال زدنی رزمندگان افغانستانی گفت: «ملت‌های مختلفی در جبهه مقاومت حضور دارند که همگی آن‌ها بر این مسئله اتفاق نظر دارند وقتی شیعیان افغانستان مسئولیت خط یا محوری را بر عهده بگیرند حتما پیروز بازمی‌گردند. حتی دشمنان تکفیری رزمندگان فاطمیون را می‌شناسند و هر جا می‌فهمند که بچه‌های فاطمیون وارد منطقه شده‌اند ترسیده و نگران می‌شوند. شیعیان افغانستانی در هر جای عالم که نیاز باشد برای مبارزه حاضرند. همه مسلمین و بشریت مدیون این برادران هستند.»

مداحی سعید حدادیان برای رزمندگان فاطمیون در حلب+ عکس و فیلم

نماهنگ «مدیون شما هستیم...» در ادامه قابل مشاهده است:

انتهای پیام/

R1013186/P/S4,38/CT1 واژه های کاربردی مرتبط جبهه مقاومت اسلامی مدافعان حرم لشکر فاطمیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جبهه مقاومت اسلامی مدافعان حرم لشکر فاطمیون جبهه مقاومت اسلامی مدافعان حرم لشکر فاطمیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۰۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام الحربی آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد + اینفوگراف

وزارت بهداشت امروز همزمان با دویستمین روز آغاز حملات به غزه، آماری از شمار شهدا و زخمی‌ها منتشر و اعلام کرد در حمله نظامی اسرائیل به غزه از ۷ اکتبر تاکنون حداقل ۳۴ هزار و ۱۸۳ فلسطینی شهید و ۷۷ هزار و ۱۴۳ فلسطینی زخمی شده اند. در حالی که نیرو‌های اشغالگر ۱۴ فلسطینی را طی عملیات ۵۰ ساعته در اردوگاه پناهندگان نور شمس در کرانه باختری به شهادت رساندند.

همچنین در دویستمین روز آغاز حملات به غزه، اعلام الحربی با انتشار اینفوگراف آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد.

 

بر این اساس، جبهه مقاومت لبنان از آغاز جنگ در غزه ۱۶۳۷ حمله به مواضع صهیونیستی داشته است که ۱۴۰۴ مورد هدف قرار گرفته است. در این حملات ۵۱ حمله مرتبط با هواپیما‌های بدون سرنشین صورت گرفته و ۱۸۲ شهرک اسرائیلی هدف قرار گرفته است.

جبهه مقاومت عراق ۲۴۳ حمله از جمله ۹۰ حمله در عراق و ۸۸ حمله در سوریه علیه مواضع نظامی ایالات متحده و ۶۵ حمله علیه مواضع اسرائیل انجام داده است.

جبهه مقاومت یمن نیز ۱۱۸ حمله از جمله ۹۸ حمله در دریا و ۱۸ حمله علیه اسرائیل انجام داده است.

جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در جلسه پارلمان اروپا در استراسبورگ که به صورت آنلاین پخش می‌شد به برآورد خسارات وارده به غزه در سایه حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی پرداخت و گفت که حدود ۴۵ درصد از کل زیرساخت‌های غیرنظامی در نوار غزه ویران شده است، ۶۰ درصد از زیرساخت‌های باقی مانده آسیب دیده است و کل خسارت مادی بیش از ۹۰ میلیارد دلار است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • اعلام الحربی آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد + اینفوگراف
  • رونمایی از نماهنگ جدید خواننده سلام فرمانده
  • واکنش ایران محاسبات دشمن را به هم ریخت
  • جزییاتی از تازه‌ترین پروژه ابوذر روحی/ این یک نماهنگ متفاوت است
  • ۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند
  • ایثارگری‌های جبهه مقاومت ‌برای نسل جدید بازگو شود
  • دور جدید توانمندی حزب الله ضد تل‌آویو آغازشده/اسرائیل شکست خورده
  • برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت در بندرعباس
  • ضرورت تشکیل جبهه هنری و رسانه ای در سطح محور مقاومت و جهان
  • ثمره مقاومت هوشمندانه در جنگ با تل‌آویو