Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،چهارمین سالگرد شهید مدافع حرم مسلم خیزاب شامگاه پنج‌شنبه در قطعه شهدای مدافع حرم در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج)، مدیر کل بنیاد حفط آثار و ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان، جانشین فرمانده سپاه استان اصفهان، فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) و جمعی از مسئولان استانی و نظامی اصفهان برگزار شد یاد و خاطره شهید خیزاب گرامی داشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت الاسلام و المسلمین رحمت اله صادقی، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در این مراسم به خاطره‌ای از شهیدی در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: شهیدان انقلاب برای دفاع از دین، کشور و انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند. مقام شهدا بسیار بالا است و پیامبر اسلام فرمودند که مقام شهدا مقامی است که انبیاء به آن غبطه می‌خورند.

او تصریح کرد: پیامبر گرامی اسلام فرمود اگر فردی در راه خداوند شهید شود بالاترین مقام را در نزد خداوند متعال دارد. مقام شهید مقامی است که خداوند متعال آن را در مقام مکرمین قرار داده است.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: این شهدا هستند که ما را به چنین مراسم‌هایی دعوت می‌کنند. در وصیت نامه‌های شهدا توصیه به حجاب، نماز و پیروی کردن از، ولی فقیه به چشم می‌خورد و اگر در مسیر شهدا قدم برداریم برای ما کافی است.

وی ادامه داد: حضور زائران اربعین در کشور عراق که آزادانه و با خیال راحت در حال حرکت از سوی نجف به سمت کربلا هستند به برکت خون شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است و این مسیری است که شهدا برای ما باز کردند.

همچنین فرزند شهید خیزاب در این مراسم ۴ کبوتر را به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت پدرش از قفس آزاد کرد. مداحی کربلایی علی قمیان نیز پایان بخش این مراسم بود.

انتهای پیام/م

  مراسم چهارمین سالگرد شهید مدافع حرم مسلم خیزاب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدا مدافعان حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۰۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه تجلی ایثار و فداکاری است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو ظهر یکشنبه در مراسم بزرگداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان و کارکنان این سپاه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود: با تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دست امام خمینی (ره) ایثار، فداکاری و آزادی در انقلاب اسلامی شکل گرفت.

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر یکی از آثار و برکات مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را ترویج فرهنگ آزادیخواهی دانست و اذعان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متشکل از امتی سلحشور و مؤمن است که در دل خود نیز بسیج مستضعفین را که متشکل از آحاد مردم انقلابی است، جای داده است.

وی با بیان اینکه سپاه در ابعاد مختلف فعالیت‌های متعددی را به ارمغان آورده و سر منشأ رویدادهای تاریخی بزرگ است، تصریح کرد: سپاه تجلی ایثار و فداکاری است.

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در پایان اظهار کرد: امروزه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با داشتن دو رکن اساسی ایمان و تجهیزات به روز آماده دفاع از انقلاب اسلامی و پاسخگویی به هر نوع تهدیدات دشمن است.

کد خبر 6084555

دیگر خبرها

  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • مأموریت ارتش دفاع از تمامیت ارضی و حفظ استقلال کشور است
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با پاسداران
  • سپاه تجلی ایثار و فداکاری است
  • اهدای گل به حافظان امنیت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چالدران
  • بعضی سازمان‌های شهرداری در رفع مشکلات شهروندان ناکارآمد هستند
  • شهدا بزرگترین قدرت نرم در برابر دشمنان هستند
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازوی توانمند ولایت فقیه است
  • سپاه پاسداران به عنوان بازوان معنوی ولایت فقیه عمل می‌کند