Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اعلام کرد: تا پایان مهر چهار رقم آخر کد ملی رمز کارت سوخت است.
به گزارش خبرگزاری آریا، براساس اطلاعیه شماره 10 روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از روز چهارشنبه، 17 مهر تا پایان روز سه شنبه، سی ام مهر چهار رقم آخر سمت راست کد ملی شخصی که نام او در پشت کارت سوخت درج شده است، به عنوان رمز کارت سوخت فعال خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این اطلاعیه آورده است اگرمالکان خودروها به هر دلیلی رمز کارت سوخت خود را فراموش کرده اند، می توانند از این امکان برای سوختگیری از طریق کارت سوخت شخصی استفاده کنند.
هموطنان همچون گذشته در صورت بروز هرگونه مشکلی در سوختگیری از طریق کارت سوخت با شماره 09627 تماس بگیرند‌.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کد ملی رمز کارت سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۰۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی قائدی؛ درخشش در امارات و حواشی زندگی شخصی | لژیونر پلاس

مهدی قائدی از لحاظ غیرفوتبالی، سالی پرحاشیه داشت

طرفداری | موتور مهدی قائدی در اواخر سال 1402 روشن شد.

مهدی قائدی بعد از یک فصل خوب با استقلال از لحاظ آمار فردی، در تابستان ناچار شد این تیم را ترک کند و به امارات برگشت اما شباب الاهلی بار دیگر این بازیکن را قرض داد، این بار به تیم اتحاد کلبا.

کار کردن دوباره زیر نظر فرهاد مجیدی برای مهدی قائدی با اتفاقات خوبی همراه بود و این بازیکن هرچند در روزهای اول چندان خوب نبود اما رفته رفته خودش را پیدا کرد و تبدیل به ستاره بی چون و چرای تیمش شد.

درخشش بی نظیر مهدی قائدی باعث شد او حتی در لیست تیم ملی برای جام ملتها هم حضور داشته باشد و حتی موفق شد برای تیم ملی گلزنی هم بکند ولی ناگهان در بازی مقابل ژاپن و قطر با تصمیم قلعه نویی نیمکت نشین شد.

مهدی قائدی در سال 1402 در زندگی شخصی هم با حواشی روبرو شد و مثل همیشه به تیتر یک بسیاری از رسانه ها تبدیل شد و البته خودش با شادی گل های جنجالی اش به این موضوع کمک زیادی کرد.

به هرحال سال 1402 برای مهدی قائدی از لحاظ آمار فردی سال بسیار خوبی بود ولی شاید از لحاظ اتفاقات غیرفوتبالی، برایش تلخ محسوب شود.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • ۱۵۲ هزار لیتر سوخت به پروازهای غرب خراسان رضوی رسید
  • مشارکت بیش از۲۵۰ نفر در طرح مردمی حفاظت از یوز ایرانی در نوروز ۱۴۰۳
  • حکم نماز و روزه در سفر شخصی با ماشین دولتی
  • آخرین صحبت‌های آزاده نامداری قبل از فوت چه بود؟
  • سرگردانی یوروپل در پرونده رخنه امنیتی
  • پولیتیکو فاش کرد: سرگردانی یوروپل در پرونده رخنه امنیتی
  • محکومیت چهار میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در همدان
  • مهدی قائدی؛ درخشش در امارات و حواشی زندگی شخصی | لژیونر پلاس
  • افزایش ۳۰ و ۱۶ میلیون لیتری تولید بنزین و نفت‌گاز تا پایان ۱۴۰۵
  • تحریف در برخوردِمومنانه