Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای عالی مبارزه با فساد عراق از ارچاع پرونده ۹ مسئول بلندپایه از جمله تعدادی از وزرا به دادگاه به اتهام فساد خبر داد. ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی السومریه نیوز، شورای عالی مبارزه با فساد عراق در بیانیه ای اعلام کرد که "تعداد مهمی از پرونده های فساد را به دستگاه قضایی ارجاع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پرونده ها مربوط به 9 مسئول بلندپایه است."

 

شورای عالی مبارزه با فساد عراق افزود: این اقدام با استناد به دستور (عادل عبدالمهدی) نخست وزیر و در راستای اجرای مفاد سخنرانی وی خطاب به ملت عراق در روز نهم ماه جاری میلادی انجام شد.

موافقت پارلمان عراق با تغییرات کابینه عبدالمهدییادداشت| دلایل ظاهری و اصلی اعتراضات و ناآرامی‌های اخیر عراق

 

این بیانیه افزود: ارجاع این پرونده ها بعد از تقویت دلایل و شواهد، تکمیل اقدامات اصولی و تشکیل تیمی از طرف شورای عالی مبارزه با فساد برای پیگیری این پرونده ها و برگزاری نشست های هماهنگی با دستگاه قضایی برای اولویت دادن به این پرونده ها و نهایی کردن حکم در سریعترین زمان ممکن انجام شد.

‎این بیانیه تصریح کرد: پرونده های ارجاع شده مربوط به دو وزیر و دو سرپرست سابق وزارتخانه های (صنعت و معدن، حمل و نقل، آموزش عالی و بهداشت) و یک کارمند سابق با رتبه وزیر و چهار استاندار سابق استان های (بابل، کرکوک، نینوا و صلاح الدین) است.

شورای عالی مبارزه با فساد عراق در بیانیه خود تاکید کرد: به طور اصولی، پرونده های دیگری نیز به دستگاه قضایی ارجاع خواهد شد تا متهمان بعد از پررسی پرونده مطابق قانون، تبرئه یا محکوم شوند.

انتهای پیام/

R7969/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بغداد اخبار "عراق"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بغداد اخبار عراق بغداد اخبار عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۱۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض به شیوه مبارزه با فساد در برنامه سمت خدا!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 حجت الاسلام سید حسین حسینی قمی از مهمانان ثابت برنامه سمت خدا به شیوه برخورد با فساد اعتراض کرد و گفت در مبارزه با فساد دارند به شعور مردم توهین می کنند. اعتراض این روحانی را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • دستگیری فرد مدعی نفوذ در دستگاه قضایی چهارمحال و بختیاری
  • حمایت دستگاه قضایی از اجرای طرح عفاف و حجاب در استان
  • دستگاه قضایی پیشران حمایت از تولید و تقویت اشتغال در استان تهران است
  • دستگیری مقامات نفت و گاز ونزوئلا به اتهام فساد
  • افزایش ۴۰ درصدی ارجاع پرونده‌های قضایی اردبیل به داوری
  • ۴ فقره پرونده اختلاف مالی در خرمدره به صلح و سازش منجر شد
  • پرونده ۶ میلیارد ریالی در شهرستان خرمدره به صلح و سازش منجر شد
  • اعتراض به شیوه مبارزه با فساد در برنامه سمت خدا!
  • برخورد سخت و قاطع دستگاه قضا با مروجین فساد و فحشا در جامعه
  • واکنش یک نماینده به افزایش سرقت تلفن همراه