Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان ،سردار مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: شب گذشته   انتظامی  دو سارق قاتل شهید میلاد امینی راشناسایی و در درگیری مسلحانه با نیروی انتظامی یکی از قاتلان ۳۵ ساله به هلاکت رسید و همدست  ۳۲ ساله اش هم دستگیر شد.

وی افزود: ۱۰ روز پیش در کنترل محور‌های مواصلاتی شاهین شهر استوار یکم میلاد امینی با سارقان مسلح درگیر و ازناحیه شکم و دست مجروح و پس از دو روز بستری در بیمارستان شهید شد و جان خود را در حفظ امنیت مردم فدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکر مطهر شهید ناجا استوار یکم میلاد امینی ۱۱ مهر در شهر درچه تشییع و در گلزار شهدای ولاشان این شهر به خاک سپرده شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اصفهان اصفهان بیمارستان خاک نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۱۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی ۱۰ کشته برجای گذاشت+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فری‌مالزیاتودی، در پی برخورد دو بالگرد نظامی نیروی دریایی مالزی هنگام تمرین نظامی در روز «نیروی دریای مالزی» همه ۱۰ سرنشین این بالگرد کشته شدند.

بنابر گزارش‌ها این حادثه در پایگاه هوایی لوموت در ایالت پراک در سواحل غربی مالزی رخ داده است.

هنوز درباره علت اصلی این حادثه گزارشی منتشر نشده، اما تصاویر منتشرشده نشان می‌دهد که یکی از بالگردها از عقب به دُم بالگرد دیگر برخورد می‌کند و پس از آن هر دو سقوط می‌کنند.

کد خبر 6085991

دیگر خبرها

  • دستگیری زن اردبیلی که شوهر سابقش را با چاقو کشت
  • دستگیری زنی که شوهر خود را با سلاح سرد به قتل رساند
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی ۱۰ کشته برجای گذاشت+ فیلم
  • قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت