Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاد حوزه علمیه قم گفت:اربعین نماد مودت و محبت و پیروی از دستور خداوند است، حضرت زینب(س) در برابر فرعون زمان ایستاد و سخن گفت و این موضوع را مکتب اهل‌بیت(ع) به ما آموختند و مقام معظم رهبری با همین مکتب در برابر آمریکا ایستادگی می‌کنند. ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام علی نظری منفرد، در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم که در مصلی قدس برگزار شد، اظهار داشت: اقدامات زیادی برای منحرف کردم واقعیت‌های عاشورا انجام شد وآمدن اهل‌بیت(ع) از کربلا به کوفه و همچنین از کوفه به شام برای خنثی کردن این توطئه‌ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه امام سجاد(ع) و حضرت زینب کبری(س) برای تبیین واقعیت‌ها و جنایت‌های یزیدیان تمام تلاش خود را انجام دادند، افزود:حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) با خطبه‌های روشنگر خود نه‌تنها توطئه دشمنان برای انحراف عاشورا را خنثی کردند بلکه حقیقت اهل‌بیت(ع) را تبیین کردند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اقدامات معصومین(ع) برای ترویج معارف اسلامی تصریح کرد:رسالت اهل‌بیت(ع) در پوشش اسارت انجام شد و امام سجاد(ع) و حضرت زینب کبری(س) برای تبیین واقعیت‌ها و جنایت‌های یزیدیان تمام تلاش خود را انجام دادند.

رئیس صداوسیما: در پیروی از حضرت زینب(س) باید روایتگر حرکت اربعین باشیمبررسی اسرار اسارت حضرت زینب(س)/ چه ضرورتی موجب شد خانواده امام حسین(ع) اسیر شوند؟آیت‌الله ممدوحی: حضرت زینب(س) نهضت عاشورا را ترویج و تبیین کرد

نظری منفرد بابیان اینکه نهضت امام حسین(ع) دارای 2 بخش شهادت و رسالت است،گفت:اربعین نماد مودت و محبت و پیروی از دستور خداوند است، حضرت زینب(س) در برابر فرعون زمان ایستاد و سخن گفت و این موضوع را مکتب اهل‌بیت(ع) به ما آموختند و مقام معظم رهبری با همین مکتب در برابر آمریکا ایستادگی کرد.

وی گفت:شهادت تا عصر عاشورا ادامه داشت ولی رسالت از عاشورا آغاز شد تا این حرکت در تمام بلاد اسلامی انعکاس داده شود،برگزاری مراسم عظیم راهپیمایی اربعین مشت محکمی بر دهان مستکبران عالم است.

استاد حوزه علمیه با تأکید براینکه اربعین امروز یک نماد است،ادامه داد: راهپیمایی میلیونی اربعین امروز در دنیا به یک حرکت بی‌نظیر تبدیل‌شده است، 40 سال از انقلاب اسلامی گذشته و در برابر آمریکا و مستکبران عالم ایستاده‌ایم و این موضوع به خاطر پیروی از اهل‌بیت(ع) است.

نظری منفرد خاطرنشان کرد: ملت ایران درس ایستادگی در مقابل مستکبران را از حضرت زینب کبری(س) آموخته است و در برابر مستکبران هرگز سرخم فرو نخواهد آورد.

انتهای پیام/ز

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۲۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛  آیین تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مرقد امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.
آیین تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور صبح امروز، سه شنبه ۴ اردیبهشت در اولین روز از هفته کارگر با شعار "کارگر، تجدید میثاق با امام، رهبری و شهدا"، با حضور سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جامعه کارگری، کارفرمایی، خانواده‌های معظم شهدا، مدیران و کارکنان این وزارتخانه در مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود. شرکت کنندگان در این مراسم با نثار تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان‌های والای امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای سرافراز تجدید میثاق خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • سرعت رسیدگی به پرونده ۸ مهر انتظار از قوه‌ قضائیه است
  • حاجی‌دلیگانی: باید امنیت شغلی و بیمه کارگران تضمین شده باشد
  • مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • مقام معظم رهبری در دیدار کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • کرمانشاه نیازمند انجام اقدامات قرارگاهی است
  • اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری
  • عکس| نقاشی جدید حسن روح‌الامین برای سروده مقام معظم رهبری
  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل