Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- محمد نصرتی، پیشکسوت فوتبال ایران گفت: پیروزی پر گلی که مقابل کامبوج به دست آوردیم در تاریخ ماندگار خواهد شد. تاریخ انتشار: 13:56 - 19 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۷۵۵۱

محمد نصرتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص پیروزی ایران مقابل کامبوج اظهار داشت: بازی مقابل کامبوج یک دیدار نه چندان سخت برای ما بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می‌کنم بین فوتبال ما با کامبوج فرسنگ‌ها فاصله است. نکته ویژه این دیدار این بود که کادرفنی از چند بازیکن جوان در ترکیب تیم ملی استفاده کرد که می‌توانند آینده تیم ملی را تشکیل بدهند.

وی ادامه داد: بازی تمرینی خوبی برای بازیکنان تیم ملی بود تا بتوانند هماهنگ‌تر شوند. جا دارد از کی‌روش تشکری داشته باشیم که در طول حضورش در ایران توانست ساختار دفاعی ایران را بهبود ببخشد و خوشبختانه ویلموتس نیز مربی است که از لحاظ هجومی در حال کمک به تیم است تا فوتبال جذاب‌تری را از بازیکنان در داخل زمین مشاهده کنیم.

پیشکسوت فوتبال ایران تصریح کرد: کامبوج واقعا تیم خیلی ضعیفی بود و زیاد نمی‌شد روی بحث‌های تاکتیکی کادرفنی  مانور کرد. بازیکنان این تیم در هیچ پستی حرفی برای گفتن نداشتند. نتیجه کسب شده مانند دیدار مقابل تیم‌های گوام و مالدیو در تاریخ ماندگار خواهد شد.

نصرتی در خصوص دیدار‌های آینده تیم ملی گفت: بحث تفاضل گل به تیم ما کمک خواهد کرد تا در دیدار‌های آینده با اعتماد به نفس بیشتری مقابل بحرین و عراق به میدان بروند. تیم ملی کشورمان با این نتیجه ترس و دلهره‎ای را در دل سایر حریفان این گروه ایجاد کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمد نصرتی جام جهانی قطر ویلموتس تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۲۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری یک نیمه‌ای هوادار مقابل پیکان

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال پیکان و هوادار در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال با برتری تیم میهمان همراه بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال پیکان و هوادار از ساعت 16:30 امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این مسابقه با نتیجه 2 بر یک به سود هوادار به پایان رسید.

اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست

 

در این نیمه محسن سفید چقایی (20) و یونس شاکری (28) برای هوادار و محمدحسین آزاده (30) برای پیکان موفق به گلزنی شدند.

قضاوت این دیدار برعهده فرزاد منصوری است که در نیمه اول مسابقه علی قربانی و فرشید اسماعیلی از پیکان را با کارت زرد جریمه کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیچ استقلال تندتر است، حریفان پرسپولیس سخت تر!
  • تساوی فولاد و مس رفسنجان در نیمه نخست
  • خبر بد پرسپولیس به گوش اوسمار رسید | بازیکن کلیدی سرخ ها بازی‌های مهم را از دست داد
  • خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد
  • عبدالکریم و نزدیک‌ترین فاصله به زادگاه (عکس)
  • لیگ برتر فوتبال؛ اعلام ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت
  • برتری یک نیمه‌ای هوادار مقابل پیکان
  • کشتی گزینشی المپیک؛ حریفان نمایندگان ایران مشخص شدند
  • کشتی انتخابی المپیک؛ نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • از کشتن افراد عینکی به جرم روشنفکر بودن تا حذف پول و مذهب از مناسبات اجتماعی / فاجعه‌بارترین حرکت قرن بیستم برای ساخت اتوپیای روستایی