Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در آیین عبادت سیاسی جمعه این هفته نماز جمعه در مصلای آبادان از دادستان خواست تا مدیرانی را که کارگران را اذیت می کنند معرفی کند.در جمهوری اسلامی کسانی که با فساد مبارزه می‌کند نباید برسند.

دغدغه در خصوص کارگران پالایشگاه آبادان اساسی است.

 وی در ادامه به همایش باشکوه اربعین اشاره کرد و با بیان اینکه اربعین یک فرصت است اظهار داشت:با توجه به حضور چند برابری جمعیت زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه برای خدمات رسانی به زائران باید بیشتر تلاش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه آبادان تامین آب آشامیدنی در مرز شلمچه را ضروری دانست و افزود: اربعین یک فرصت و خاص شیعیان است لذا باید توجه ویژه شود.
حجت الاسلام ابراهیمی پور در خاتمه با بیان اینکه برخی از معاندین نظام بر موضوع حضور بانوان در ورزشگاه‌ ها تمرکز کرده اند گفت: این نشان دهنده یک دسیسه است.

۷۱۰۰/۶۰۶۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوزستان نماز جمعه آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۲۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی

نخسین جلسه ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی ۱۴۰۳ در دانشگاه علوم پزشکی آبادان برگزار شد.

در این نشست به بررسی نیازها و چالش های احتمالی در ایام اربعین پرداخته شد.

استقرار ۱۱ پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه، استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه گذاری ۷ محل برای ایجاد سالنهای سرد برای رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان ها و موسسات همکار، بخشی از اقدامات پیش‌بینی شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

فعالیت ستاد اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ از پانزدهم مردادماه سال‌جاری با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • تصاویری از حضور مجری سرشناس در چایخانه حرم امام رضا(ع) و خدمتگزاری به زائران
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است