Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به پیگیری‌های فراوانی برای جذب مساعت خیرین مدرسه ساز اشاره کرد و گفت: دبستان دکتر هوشیار با قدمت زیاد، به شکل مستهلک و خطر آفرین در حال فعالیت بود که اقدام فوری جهت نوسازی آن را می‌طلبید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه بسیاری از مدارس این ناحیه قدیمی و مستهلک هستند و باید برای بازسازی آن‌ها به صورت جدی اقدام کرد، افزود: با کمک شهرداری، مراحل اولیه نوسازی و بازسازی آن شامل تخریب و آوار برداری از امروز آغاز شد.

نیسی گمراوی با اشاره به اینکه با حضور یکی از خیرین، آموزشگاهی ۱۲ کلاسه و مجهز در این منطقه احداث خواهد شد، اظهار داشت: بنابر برنامه ریزی‌های صورت گرفته این پروژه به صورت یکسال انجام خواهد گرفت.

این مقام مسئول با بیان اینکه بزودی عملیات تخریب یکی دیگر از مدرسه‌های قدیمی و مستهلک آغاز می‌شود، بیان کرد: تمهیدات لازم به منظور جابجایی موقت دانش آموزان تا زمان ساخت این پروژه بزرگ اندیشیده شده است.

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز به انجام هماهنگی‌های لازم با بنیاد قلم چی به منظور تجهیز و احداث مدارس صورت اشاره کرد و اذعان داشت: چالش کمبود فضای آموزشی در این ناحیه تنها با مشارکت خیرین مدرسه ساز و مسئولان اداره کل نوسازی برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/گ

آغاز نوسازی مدارس تخریبی در اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۳۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط ۳ درصد اعتبارات نوسازی مدارس استان به کبودراهنگ اختصاص یافت

فتح الله توسلی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از روند توزیع اعتبارات نوسازی و تجهیز مدارس در شهرستان ابراز گله مندی کرد و گفت: از ۳۸۲ میلیارد تومان اعتبار تجهیز و نوسازی استان فقط ۳ درصد برای شهرستان پیش بینی شده که سهم کبودراهنگ ۶ میلیارد تومان است و کمترین اعتبار در استان است این در حالی است که ۲۵ مدرسه شهرستان نیازمند نوسازی و مرمت و تجهیز است.

وی افزود: نیروگاه شهید مفتح اعلام آمادگی کرده که ۴ مدرسه در شهرستان کبودراهنگ احداث کند و باید پیگیری شود.

توسلی تاکید کرد: اداره آموزش وپرورش شیرین سو مستقل شده و باید اعتبارات و تجهیزات مستقل اعطا شود.

مسلم غلامی فرماندار کبودراهنگ گفت: برای حل مشکلات هنرستان‌های شهرستان و راه اندازی رشته‌های جدید و کاربردی اعتبارات لازم پیش بینی شده است.

وی تاکید کرد در هفته معلم دهیاران و اعضای شورا‌ها با حضور در مدارس شهر‌ها و روستا‌ها از زحمات معلمان زحمت کش قدر دانی کنند.

حجت‌الاسلام باقری امام جمعه کبودراهنگ گفت: با هماهنگی انجام شده در راه اندازی مدارس معارف در بخش پسران و دختران حوزه‌های علمیه آمادگی همکاری دارند.

 مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان گفت: برای تجهیز اداره آموزش و پرورش شیرین سو ۴۰۰ میلیون تومان و برای تجهیز گرمایشی و سرمایشی و اداری و رایانه در این شهرستان بیش از ۳ میلیارد ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

حمید شیرازیانی افزود: برای استانداردسازی فضا‌های آموزشی در حوزه ملی اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای شهرستان و اعتباری حدود ۴ میلیارد تومان برای پایگاه شهید نوژه اختصاص یافته است.

شیرازیان گفت: برای استخر بیش از ۹ میلیارد تومان و برای پیست دو و میدانی ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار تخصیص یافته است.

سیدصالح اسدی مدیر آموزش و پرورش کبودراهنگ گفت: سالتحصیلی پیش رو مدرسه معارف دختران و سال آینده مدرسه معارف پسران در شهرستان راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: در هفته معلم برنامه‌های مناسبتی در سطح شهرستان برای معلمین برگزار می‌شود.

رشته بهیاری برای دانش آموزان دختر و پسر راه اندازی شده و بیش از ۱ میلیارد و۲۰۰ میلیون تومان برای خرید تجهیزات بهیاری پیش بینی شده است و نیازمنده احداث مدرسه مختص رشته بهیاری است.

در هنرستان‌های شهرستان رشته جدید سراجی و معماری داخلی راه اندازی شده که با استقبال خوبی مواجه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است
  • ۷۰ درصد از بافت تاریخی بوشهر بهسازی و نوسازی شد
  • تکیه تاریخی سادات اخوی بازسازی می‌شود
  • بازگشایی و بهسازی پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز
  • تکیه سادات اخوی نونوار می‌شود
  • تکیه تاریخی سادات اخوی احیا و بازسازی می‌شود
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس در استان بوشهر
  • فقط ۳ درصد اعتبارات نوسازی مدارس استان به کبودراهنگ اختصاص یافت
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس استان بوشهر اختصاص یافت
  • ۳۰ درصد مدارس آذربایجان‌شرقی نیازمند بازسازی است