Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اونای امری سرمربی تیم فوتبال آرسنال به این نتیجه رسیده که مسوت اوزیل نمی‌تواند برای مدت طولانی به آرسنال کمک کند و مسئولان باشگاه تصمیم گرفتند با انتقال ستاره آلمانی تیمشان به فنرباغچه، از بار دستمزد سنگینی که هم اکنون به این بازیکن می‌پردازند شانه خالی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوزیل در فصل جدید لیگ برتر تنها در دیدار مقابل واتفورد که با نتیجه تساوی به پایان رسید، فرصت بازی پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اوبامیانگ بازیکن ماه لیگ جزیره شد

به نظر می‌رسد با این شرایط بازیکن پیشین تیم ملی آلمان که در  سال ۲۰۱۳ از رئال مادرید به آرسنال پیوست، دیگر نمی‌تواند رکورد ۴۳ گل و ۷۴ پاس گل خودش را در امارات افزایش چندانی دهد.

مذاکرات بر سر انتقال اوزیل به فنرباغچه، میان مسئولان آرسنال و تیم ترکیه‌ای آغاز شده است. فنرباغپه پیش از این بازیکنانی مانند، ویکتور موزس، مائوریسیو ایزلا و ماتیاس یورگنسن که سابقه بازی در لیگ برتر را داشتند، جذب کرده است.

بیشتر بخوانید: تمجید فابرگاس از ستاره فرانسوی آرسنال

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال اروپا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۳۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن آلمانی اردوی سوریه را ترک‌ کرد

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال سوریه اعلام کرد که محمود داهود، بازیکن این تیم، ساعاتی پیش از دیدار با میانمار در دور چهارم مسابقات انتخابی جام جهانی فوتبال 2026 و جام ملت‌های آسیا 2027 از ترکیب اصلی سوریه خارج شده است.

فدراسیون سوریه با انتشار بیانیه‌ای در صفحه اینستاگرام خود نوشت: محمود داهود صبح امروز به دلیل عدم امکان پاسخگویی به درخواست‌هایش اردوی تیم ملی کشورمان را ترک کرد و این موضوع را توسط ایجنتش به ما اطلاع داد.

در ادامه این بیانیه آمده است: مدیریت تیم تایید می‌کند که علاقه به تیم ملی سوریه حرف اول را می‌زند و جزئیات این اتفاق در آینده اعلام می‌شود.

داهود که سابقه بازی در تیم‌های ملی پایه آلمان را دارد و در حال حاضر عضو باشگاه اشتوتگارت است، مدتی قبل تصمیم گرفت به تیم ملی سوریه بپیوندد.

دیگر خبرها

  • ستاره برزیلی حاضر به بازگشت به الهلال نیست
  • پیشنهاد 715 میلیاردی الهلال به ستاره سابق اینتر
  • شوخی مولر با سرود معروف ستاره آرسنال
  • کوین دی بروین به دیدار با آرسنال می‌رسد؛ احتمال غیبت دو ستاره گواردیولا
  • قول ناگلزمان به ستاره آلمانی: هنوز می‌توانی برگردی!
  • خیال آنچلوتی راحت شد: قرارداد ستاره رئال تمدید می‌شود
  • اولین رویای ملی‌پوش ایرانی در تکیه بر باد رفت
  • بازیکن آلمانی اردوی سوریه را ترک‌ کرد
  • خصومت شخصی دو اسطوره با رونالدو | لقب زشتی که بعد از ظهور کریس به فوق ستاره داده شد!
  • رویاپردازی یک ایرانی به قیمت نابودی نیمیر و انگاپت