Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-29@13:17:02 GMT

علت خط خوردن مهاجم استقلال از تیم امید مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۲۳۴۳۰

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، روز گذشته حمید استیلی سرمربی تیم امید نام سجاد آقایی را به همراه چند بازیکن دیگر  از لیست تیم امید برای بازی با شهرخودرو خط زد. البته استیلی به سجاد آقایی گفت که استراماچونی اعلام کرده به او نیاز دارد و به همین دلیل او در این اردو نامش در کنار سایر بازیکنان ملی پوش دیده نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نکته جالب اینکه آقایی در بازی امروز برابر میلاد مهر تهران از دقیقه 60 وارد زمین شد و 14 دقیقه بعد موفق شد گل اول تیمش را بزند، گلی که در ادامه باعث شد بازیکنان استقلال از فشار خارج شوند و دو گل دیگر هم وارد دروازه رقیب گمنام خود کنند.

 

با این شرایط احتمال اینکه سچاد آقایی در بازی با فجرسپاسی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برای استقلال بازی کند بسیار زیاد است.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: سجاد آقایی سرمربی استقلال حمید استیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۳۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین حریف تدارکاتی استقلال مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رضا رهقی، سرپرست تیم پیکان در خصوص آغاز تمرینات تیم پیکان و برنامه این تیم برای دیدار با استقلال خوزستان اظهار کرد: تمرینات را از ششم فروردین شروع کردیم و آماده می‌شویم تا روز نوزدهم فروردین با استقلال خوزستان دیدار کنیم. احتمالاً دیدار تدارکاتی با استقلال تهران خواهیم داشت. محرومی برای دیدار با استقلال خوزستان نداریم و دو سه مصدومیت کوچک داریم که تمامی بازیکنان تا روز بازی آماده می‌شوند. سرپرست تیم پیکان خاطرنشان کرد: استقلال خوزستان برای نیم فصل دوم یارگیری خوبی کرده، به درستی تقویت شده و تیم متفاوتی در نیم فصل دوم است. تیم پیکان با توجه به شرایطی که دارد و می‌خواهد هفته به هفته تیم بهتری شود، قطعاً در این دیدار خانگی به دنبال ۳ امتیاز هستیم و می‌خواهیم مانند دیدار رفت برنده از زمین خارج شویم.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1889177

دیگر خبرها

  • اولین حریف تدارکاتی استقلال مشخص شد
  • فروردین سرنوشت‌ساز برای اوسمار ویرا/ استقلال و سپاهان متوقف می‌شوند؟
  • فروردین سرنوشت ساز برای اوسمار ویرا/ استقلال و سپاهان متوقف می شوند؟
  • یکی از کلیدهای قهرمانی استقلال اینجاست!
  • کادر فنی فوتبال آبادان مشخص شد
  • خبر خوب برای جواد نکونام و استقلالی‌ها
  • سجاد شهباززاده آماده بازی با استقلال شد!
  • حریف استقلال سال 1403 را با برد شروع کرد(عکس)
  • زمان بازگشت ملی پوشان استقلال به تمرینات مشخص شد
  • روزی که ناصر حجازی مهاجم استقلال شد!+عکس