Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون منابع انسانی استانداری تهران از خدمت رسانی ١۶٠٠ نفر از مردم تهران به زایرین در نجف اشرف خبر داد.

غلامرضا عباس پاشا در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی ایسنا به نجف اشرف گفت: ستاد اربعین استان تهران در شهر نجف ، اسکان و پذیرایی زایرین را برعهده دارد و بر همین اساس تمام ظرفیت ها بکار گرفته شده تا بهترین خدمت رسانی به زایرین مسیر کربلا داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استانداری تهران ادامه داد: خدمت رسانی به زایرین توسط ١۶٠٠ نفر از مردم تهران انجام می‌شود که از ادارات استانداری، شهرداری ها و شرکت ها و... به شهر نجف آمده‌اند تا به زایرین در نجف اشرف و مسیر کربلا خدمت رسانی کنند.

وی افزود: در حال حاضر ۵٠ تریلی کمک و نذورات مردم شهر تهران به شهر نجف ارسال شده است و اسکان و پذیرایی به طور روزانه پیگیری می شود. روزانه در هر وعده ۴٠ هزار غذا طبخ می شود و حدود ١٠ هزار نفر اسکان داده می شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اربعین ۹۸ استانداري تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۳۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس در ایام نوروز با تلاش مضاعفی به مردم خدمت رسانی می‌کند

رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: پلیس در ایام نوروز با تلاش مضاعفی در حال خدمت رسانی به شهروندان است که این مهم به خوبی در استان کردستان مشهود است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی مویدی، امروز _سه‌شنبه هفتم فروردین_ در جلسه قرارگاه تأمین نظم و امنیت نوروز ۱۴۰۳ در انتظامی کردستان اظهار کرد: تأمین نظم و امنیت مطلوب در سطح جامعه موجب ارتقای احساس امنیت می‌شود و شهروندان با خاطر طیب و آسوده به سفرهای نوروزی می‌روند.

وی افزود: پلیس در ایام نوروز با تلاش مضاعفی در حال خدمت رسانی به شهروندان است که این مهم به خوبی در استان کردستان مشهود است.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا ادامه داد: با تلاش مجاهدانه و خلاقانه همکاران ما در استان کردستان شاهد توفیقات بسیار ارزشمندی در تأمین نظم و امنیت و پیشگیری از وقوع جرایم، کشف و دستگیری مجرمان و برقراری نظم و امنیت مطلوب هستیم که همگی حاصل ایثار و باور قلبی به خدمتگزاری مردم است.

سردار مویدی تصریح کرد: ارزش کار و فعالیت شبانه‌روزی پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت کشور، از لحاظ معنوی بسیار ارزشمند است و اجر و پاداش اخروی آن کمتر از دیگر فضلیت‌های معنوی نیست که در واقع در سایه امنیت سایر فعالیت‌های دیگر معنا پیدا می‌کند.

وی با اشاره به نامگذاری شعار سال ۱۴۰۳ توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه امنیت نقش مهمی در تولید و اقتصاد یک کشور دارد در این راستا پلیس با گشت‌های شبانه‌روزی در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها سعی در برقراری نظم و امنیت در سطح جامعه دارد تا این مهم به خوبی تحقق یابد.

کد خبر 739434

دیگر خبرها

  • ۱۱ هزار گروه جهادی در نوروز خدمت‌رسانی می‌کنند
  • وزیر کشور از ایستگاه های خدمات سفر ری بازدید کرد
  • لزوم بهبود در روند خدمت‌رسانی به مردم کرمانشاه
  • بازدید وزیر کشور از خدمت رسانی به مسافران نوروزی در عوارضی قم_تهران
  • بازدید وزیر بهداشت از اورژانس عوارضی قم تهران و یک مجتمع بیمارستانی
  • پلیس در ایام نوروز با تلاش مضاعفی به مردم خدمت رسانی می‌کند
  • جزئیات ثبت نام امریه سربازی | دستورالعمل جدید برای استفاده از مشمولان در سازمان ها اعلام شد
  • سین سلامتی مردم بر سفره هفت سین قشر بی‌تعطیلات جامعه
  • بازدید استاندار اصفهان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان
  • جهاد تولید رضایت و مشروعیت