Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی تارتار سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان پس از رفع مشکل به جمع زردپوشان زاگرس پیوست. ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مهدی تارتار سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان که پیش از این خواستار حل مشکلات مالی تیم خود شده بود و هشدارهایی را نیز داد در روزهای گذشته از سمت خود کناره گیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان خوزستان برای حل مشکلات تیم نفت مسجدسلیمان تلاش کردند که نتیجه داد و بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شد.

در همین ارتباط ابوذر شجاعی سخنگوی باشگاه فرهنگی ورزشی نفت مسجدسلیمان از مرتفع شدن بخشی از مشکلات مالی باشگاه و پرداخت 20 درصد از قرارداد بازیکنان این تیم خبر داد.

این اقدام سبب خوشحالی هواداران و طرفداران تیم نفت مسجدسلیمان شد و اظهارامیدواری کردند تا مثل گذشته تیم محبوشان قدرتمند در مسابقات لیگ برتر و جام حذفی حضور یابد.

پس از حل مشکل پرداختی بازیکنان، مهدی تارتار سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان با مذاکراتی که با وی شد به این شهر نفتخیز بازگشت.

وعده مسئولان نفت مسجدسلیمان محقق شد؛ پرداخت 20 درصد از قرارداد بازیکنانمهدی تارتار خواستار لغو قراردادش با نفت مسجدسلیمان شدمهدی تارتار از هواداران نفت مسجدسلیمان خداحافظی کرد

قرار است تمرینات تیم نفت مسجدسلیمان از این پس زیر نظر مهدی تارتار برگزار شود.

تیم نفت مسجدسلیمان در پایان هفته ششم از مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران 8 امتیاز کسب کرده است و در جایگاه هشتم جدول این مسابقات قرار دارد.

انتهای پیام/ش

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۳۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹ والیبالیست ایرانی در لیست خرید لیگ کره جنوبی!

به گزارش "ورزش سه"، طبق عادت هر ساله لیگ والیبال کره جنوبی، مسئولان فدراسیون این کشور اسامی بازیکنان آسیایی که تیم های کره ای مجاز به خرید آنها هستند را اعلام کرد که بازیکنان ایرانی بسیاری در آن حضور دارند.

سید محمد موسوی، محراب  ملکی، طیب عینی، محمد بربست، امیرحسن فرهادی، امیرحسین ساداتی، علیرضا ابلوچ، علی طبری، عارف مرادی، محمد علی فلاح، علی حق پرست، محمد صادقی، فرهاد سال افزون، شهروز همایونفر منش، سعید رنجبر،سهیل کمال آبادی و علی فضلی هفده بازیکن ایرانی هستند که مسئولان والیبال کره جنوبی به همراه تعدادی دیگر از بازیکنان کشور های آسیایی آن‌ها را در لیست خرید باشگاه های کره ای گذاشته اند.

مراسم درفت یا خرید این بازیکنان اردبیهشت اول تا سوم ماه می در هنگ کنگ برگزار خواهد شد که با توجه به مصافت طولانی بعید است بازیکنان ایرانی همه در آن حضور یابند.

لازم به ذکر است در بخش زنان هم مهسا صابری و مائده برهانی می توانند در بخش زنان شرکت کنند.

دیگر خبرها

  • آشنایی با اولین گلزن ایران در جام ملت‌های ۲۰۲۴ تایلند
  • خبر‌های خوب به اردوی پرسپولیس رسید/ ستاره‌ها در تهران می‌مانند
  • اولین دور مذاکرات بارسا با ستاره اسپانیایی
  • مسئولان برای رفع مشکلات سفر حج تدبیری بیندیشند
  • پایان مذاکرات تراکتور و سرمربی مشهور!
  • اختصاصی: پایان مذاکرات تراکتور و سرمربی مشهور!
  • حماس به تعلیق مذاکرات آتش‌ بس تهدید کرد
  • ۱۹ والیبالیست ایرانی در لیست خرید لیگ کره جنوبی!
  • فیزیوتراپی تارتار برای حضور روی نیمکت ملوان
  • مهدی تارتار دوباره سرپا شد (عکس)