Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@02:03:35 GMT

هفته ای پرکار با محوریت بانوان و جوانان

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۲۳۶۲۲

هفته ای پرکار با محوریت بانوان و جوانان

به گزارش خبرگزاری برنا از البرز، امیر غفرانی در خصوص عملکرد هفته ی گذشته ی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز اظهار کرد: در هفته ای که گذشت، اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، برگزاری مسابقات تنیس آزاد بانوان کشور را در دو بخش انفرادی و دو نفره و نیز مسابقات لیگ دسته برتر بانوان کشور را در دستور کار خود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برگزاری مسابقات آزاد قهرمانی باشگاه های استان البرز در رده های سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان، برگزاری پویش سه شنبه های بدون خودرو (پاک) جهت اشاعه و ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه، کاهش آلودگی هوا، کاهش ترافیک و افزایش سلامتی و نشاط به میزبانی پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز، برگزاری مرحله ی نهایی و مراسم اختتامیه و اهدای کاپ مسابقات والیبال قهرمانی امیدهای پسران استان البرز – یادبود هفته ی دفاع مقدس – نیز از دیگر برنامه هایی بود که در هفته ی گذشته به انجام رسید.

غفرانی همچنین به برگزاری جلساتی چون جلسه ی اقامه ی نماز، جلسه ی هماهنگی هیئت های ورزشی جهت آماده سازی و اعزام ورزشکاران به مسابقات  المپیک و پاراالمپیک 2020 توکیو، جلسه ی رؤسای هیئت های کاراته شهرستان های استان البرز و مسئولین و کمیته ی داوران و مربیان به منظور بررسی کارشناسی و هم اندیشی حضور تیم کاراته استان در سوپرلیگ کشور و جلسه ی هماهنگی برگزاری جام خوشه چین در استان البرز اشاره کرد و گفت: بازگشایی پاکات مزایده ی اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، بازدید از امکانات ورزشی البرز به همراه معاون باشگاه فرهنگی و ورزشی سایپا جهت حضور این تیم در استان البرز و نشست سازمان های مردم نهاد جوانان البرز با مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز از فعالیت های این اداره کل در هفته ی گذشته بوده است.

وی در ادامه از برگزاری مسابقات پرش با اسب قهرمانی کشور (رنکینگ کشوری) در باشگاه آزمون مجموعه ی آزادی با حضور رئیس فدراسیون سوارکاری، برگزاری مراسم اختتامیه ی مسابقه طراحی لباس تیم ملی فوتبال، دیدار و تقدیر از بانوان جوجیستو کار استان البرز، برگزاری ملاقات عمومی و دیدار با مردم و نیز اعزام ورزشکاران البرزی به نهمین دوره ی مسابقات تالاسمی قهرمانی کشور در بندر انزلی به عنوان دیگر برنامه های انجام شده ی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در هفته ی گذشته یاد کرد و افزود: چندین مراسم نیز جهت تجلیل از ورزشکاران البرزی برگزار کردیم که از جمله آن می توان به تجلیل هیئت نجات غریق و غواصی استان البرز از مدال آوران این رشته در پی کسب رتبه ی دوم در المپیاد استعدادهای برتر کشور، تجلیل از داوران برتر ورزش های رزمی استان البرز، تجلیل از نظرات برتر و اهدای جوایز به منتخبین رالی گردشگری خودروهای تاریخی، تجلیل هیئت ورزش های رزمی استان البرز از هیئت های برتر شهرستان های تابعه و نیز تجلیل از قهرمانان و مربیان تنیس روی میز استان البرز توسط شهرداری کرج اشاره کرد.

این مسئول همچنین از فعالیت های اداره ورزش و جوانان شهر فردیس، به افتتاح سالن 9 دی با حضور سردار مولایی فرمانده سپاه استان البرز و دیگر مسئولین، برگزاری مسابقه د دو صحرانوردی "مرحله ی سوم جام سرداران" ، برگزاری مرحله ی پایانی لیگ اسکیت سرعت استان البرز و برگزاری مسابقه طناب زنی، دو میدانی، طناب کشی و آمادگی جسمانی ویژه ی پرسنل ناجا به مناسبت هفته ی نیروی انتظامی اشاره کرد.

وی در پایان برگزاری مسابقات بومی محلی شهرستان ساوجبلاغ، برگزاری مسابقات چهارجانبه ی بسکتبال در شهر جدید هشتگرد، دیدار اعضای هیئت تکواندوی اشتهارد با کارکنان خدوم پلیس شهرستان، نشست مشترک پلیس راهور شهرستان نظرآباد با سرپرست اداره ورزش و جوانان این شهرستان در خصوص برگزاری همایش موتورسواران قانونمند، برگزاری پویش یکشنبه های سلامت بانوان و نیز مسابقه ی دارت و تجلیل از پرسنل ناجا نظرآباد را نیز به عنوان برنامه های اجرا شده در ادارات ورزش و جوانان شهرستان های دیگر استان برشمرد.

 

خبرنگار: انسیه معماریان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان البرز پوشش چین شهرداری ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۳۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت:۲۶ کارگر نمونه استان با همکاری بسیج کارگری امروز با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند.

اشرفی همچنین با اشاره به اینکه به مناسبت هفته کار و کارگر ۲۶ برنامه محوری در استان اجرا می‌شود افزود: ۱۲۰ برنامه در شهرستان‌ها انجام می‌شود.

وی گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، تجلیل از آرمان‌ها و میثاق شهیدان، عیادت از بیماران کارگر حادثه دیده حین کار، برپایی میز خدمت در مراسم نماز جمعه سراسر استان، تجلیل از کارگران ساختمانی، برگزاری نشست‌های تخصصی، برگزاری مانور روز جهانی ایمنی در واحد‌های تولیدی استان، تجلیل از مدال آوران در رشته‌های مختلف ورزشی حوزه‌های کارگری، برگزاری محفل انس با قران کریم، تجلیل از کارگران نمونه و برگزاری جشنواره امتنان از جمله مهمترین برنامه‌های هفته کار و کارگری در استان است.

سرگرد توکلیان، مسئول بسیج کارگری خراسان جنوبی نیز در این جلسه از برگزاری رزمایش شیفت ایثار با شرکت ۵۰۰ نفر، اهدای کمک مومنانه، حضور در اماکن کارگری ساختمانی وصنعتی در هفته کار و کاگر خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • اعزام ۲۶ کارگر خراسان جنوبی برای دیدار با رهبری
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • اجرای هفته معلم با محوریت معرفی اندیشه‌های شهید مطهری
  • دریاچه آزادی، میزبان آب های‌آرام بانوان قهرمانی کشور جوانان