Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@10:23:31 GMT

تلاش تاتنهام برای فروش اریکسن

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۲۳۹۰۷

تلاش تاتنهام برای فروش اریکسن

خبرگزاری میزان- مدیران باشگاه تاتنهام نمی‌خواهند بازیکن دانمارکی خود را مفت از دست بدهند. تاریخ انتشار: 17:15 - 19 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۷۶۳۸

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، طبق گزارش روزنامه «میرر» چاپ انگلیس، باشگاه تاتنهام در مهلت نقل‌وانتقالات زمستانی قصد فروش کریستین اریکسن را دارد تا از جدایی این هافبک دانمارکی به عنوان بازیکن آزاد جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اریکسن تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۰ با تاتنهام قرارداد و مدیران باشگاه انگلیسی نمی‌خواهند این هافبک ۲۷ ساله را که تمایلی به تمدید قراردادش نشان نداده، به عنوان بازیکن آزاد از دست بدهند، به همین دلیل قصد دارند در مهلت نقل وانتقالات ژانویه او را به تیم دیگری واگذار کنند.

از رئال مادرید به عنوان مقصد بعدی اریکسن یاد می‌شود و گفته شده این بازیکن تمامی پیشنهادات خود از جمله یوونتوس و اینتر را برای پیوستن به کهکشانی‌ها رد کرده است. هر چند ممکن است مسئولان باشگاه اسپانیایی این انتقال را به تأخیر بیندازند تا بتوانند این هافبک دانمارکی را پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرند.

اریکسن که در سال ۲۰۱۳ از آژاکس به تاتنهام پیوست، تا کنون در ۲۷۷ بازی از رقابت‌های مختلف برای این تیم به میدان رفته و ۶۶ گل هم به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اریکسن تاتنهام میزان لیگ برتر رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۳۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر ریال عربستان ۱۷۰۷۰ تومان

به گزارش خبرنگار مهر همزمان با آغاز سفرهای حجم عمره و به دنبال آن سفرهای حج تمتع قیمت ریال عربستان در بازار آزاد با تغییراتی مواجه شد. پیش از آغاز رسمی سفرهای حج عمره از طریق ایران قیمت ریال عربستان ۱۲ هزار و ۸۰ تومان بود اما در یک هفته گذشته قیمت ریال عربستان به کانال ۱۷ هزار تومان رسیده و در چند روز اخیر هر ریال عربستان ۱۷ هزار و ۷۰ تومان به فروش می‌رسد.

هم چنین هر ۱۰۰۰ دینار عراق در بازار آزاد نیز هم اکنون ۴۲ هزار و ۸۰ تومان به فروش می‌رسد.

قیمت درهم امارات نیز هم اکنون در بازار آزاد ۱۷ هزار و ۴۴۰ تومان است.

کد خبر 6087416 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • چرا فروش فرنکی دی یونگ کمک چندانی به اقتصاد بارسلونا نخواهد کرد؟
  • بارسلونا مصمم به فروش دیونگ
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • هر ریال عربستان ۱۷۰۷۰ تومان
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • تیاگو سیلوا در انتهای فصل از چلسی جدا می شود
  • وزیر اقتصاد: سرخابی‌ها قسطی فروش رفتند
  • تلاش مناطق آزاد برای جذب گردشگر داخلی و غرب آسیا
  • نارضایتی وست‌هم از عملکرد کالوین فیلیپس؛ هافبک انگلیسی به منچسترسیتی باز می‌گردد