Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه امریکا در توییتی از به تصویب نرسیدن کنوانسیون‌های پالرمو و لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) توسط جمهوری اسلامی ایران انتقاد کرد.

مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا روز جمعه در توییتی مداخله‌جویانه نوشت: اگر ایران در مبارزه با تامین مالی تروریسم و پایبندی به استاندارهای تامین مالی تروریسم و مبارزه با پولشویی جهانی جدی بود، آن وقت سریعا کنوانسیون پالرمو و لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم را به تصویب می‌رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنوانسیون ملل متحد علیه جرائم سازمان‌یافته فراملی یا کنوانسیون پالرمو از معاهده‌های چندجانبه مورد حمایت سازمان ملل متحد در سال ۲۰۰۰ علیه جرایم سازمان یافته فراملی است. این کنوانسیون در ۱۵ نوامبر ۲۰۰۰ با قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل متحد به تصویب رسید.

کنوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم موسوم به سی‌اف‌تی نیز یک کنوانسیون بین‌المللی است که در سال ۱۹۹۹ به منظور مقابله با تأمین مالی تروریسم توسط سازمان ملل متحد تصویب شده‌ است./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۳۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه از اجرا نشدن قانون در سازمان سنجش

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، با توجه به سیاست حذف تدریجی کنکور و تاثیر معدل آزمونهای دروس تخصصی دانش آموزان در کنکور شهروند خبرنگاری در پیامی از اعمال نشدن درست این قانون گلایه دارند.

 

متن پیام شهروند خبرنگار ما:

با سلام....طبق دفترچه آزمون قرار بر این بود که امتیاز بومی شامل مجموع نمرات اختصاصی و تخصصی ضربدر ۴۰درصد باشد ....اما سازمان سنجش در تخلفی آشکار امتیاز نمرات عمومی را هم اضافه کرده که حق بسیاری از افراد پایمال شده است.....خواهش می کنم این موضوع رو بررسی کنید

دیگر خبرها

  • تنها راه امنیت در منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های صهیونیست هاست
  • تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده اسرائیل است
  • تنها راه امنیت در منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های اسراییل است
  • ایروانی: ادامه حضور غیرقانونی نیروهای آمریکایی منشأ اصلی بی‌ثباتی در سوریه است
  • ایروانی: تحریم های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شود
  • ایروانی: تحریم‌های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شود
  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • اجلاس روسای FIU کشورهای عضو بریکس در کشور روسیه برگزار شد
  • روسای FIU سازمان بریکس با یکدیگر دیدار کردند
  • گلایه از اجرا نشدن قانون در سازمان سنجش