Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@16:54:33 GMT

لس آنجلس در حصار زبانه‌های آتش + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۲۳۹۷۵

لس آنجلس در حصار زبانه‌های آتش + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی‌ ای پی تی ان گزارش داد آتش سوزی مهیب موسوم به سدلریج روز پنجشنبه چندین منطقه را در شمال لس آنجلس در آمریکا در معرض تهدید قرار داده است.

بر اساس این گزارش, چندین خانه در منطقه سیلمار در لس آنجلس آتش گرفته اند و پلیس و مقامات آتش نشانی صبح روز یکشنبه دستور تخلیه این مناطق را صادر کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گزارش‌های تلویزیونی نشان می‌دهد دست کم دو خانه دچار آتش سوزی شده اند. هنوز آماری رسمی در این باره منتشر نشده است که چه تعداد از افراد تخلیه شده اند.

بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی ان بی سی نیوز، مقامات آتش نشانی اعلام کرد این آتش سوزی سبب سوختن ۶۴۷ هکتار از زمین‌ها تا نیمه شب پنجشنبه شد.

با آن که موارد زیاد دیگری از آتش سوزی در این منطقه توسط آتش نشانان سریع خاموش شده است، اما خطرات شدید ناشی از این موضوع سبب شده است مقامات دستور قطع برق ۷۳۰ هزار مشتری را صادر کنند، اقدامی که گاوین نیوسام فرماندار کالیفرنیا سال‌ها سوء مدیریت اداره برق و گاز را عامل آن دانسته است.

تا عصر روز پنجشنبه اداره برق و گاز این ایالت اعلام کرد برق بیش از نیمی از افراد تحت تأثیر قرار گرفته را وصل کرده است، اما حدود ۳۱۲ هزار نفر همچنان برق ندارند.

اداره ملی هواشناسی اعلام کرد وزش شدید باد‌های خشک معمولا در ماه اکتبر شمال کالیفرنیا را در بر می‌گیرد.

بیشتر بخش‌های شمالی کالیفرنیا از سان فرانسیسکو گرفته تا مرز اورگان همچنان در وضعی اضطراری قرار دارند.

بیشتر بخوانید: آماری وحشتناک از آتش سوزی‌های مراتع زاگرس + فیلم 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   حریق در کالیفرنیا + فیلم  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۳۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب تله‌های جالب برای آفت پوستخوار کاج در بوستان سرخه حصار | این تله‌ها چطور عمل می‌کنند؟

به گزارش همشهری آنلاین، محمدهادی علی احمدی در این باره گفت: با افزایش دمای هوا و فعالیت مجدد آفات و به منظور مدیریت تلفیقی آفت پوستخوار کاج، نصب تله‌های فرمونی در بوستان سرخه حصار آغاز شده است.

او با اشاره به اقدامات گیاه پزشکی در خصوص مدیریت آفت پوستخوار و همچنین صیانت از درختان کاج افزود: هرساله با مناسب شدن دمای هوا و رصد فعالیت آفت مذکور، تله های فرمونی نصب می شود.

به گفته شهردار منطقه ۱۳، فرمونها که در حقیقت نوعی جلب کننده حشرات بالغ هستند آفت را به سمت تله های نصب شده هدایت کرده و آنها را به دام می اندازند.

علی احمدی ادامه داد: این راهکار یکی از موثرترین روش‌ها در کاهش جمعیت فعال این حشره بوده و در کنار سایر اقدامات کنترلی از قبیل آبیاری منظم، تغذیه و اصلاح تشتک درختان، روغن پاشی زمستانه و سمپاشی نقاط کانونی، بقای درختان کاج را تضمین خواهد کرد.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، وی خاطرنشان کرد: با توجه به جایگاه ویژه بوستان جنگلی سرخه حصار به عنوان قطب گردشگری شرق تهران، حفاظت از درختان و نگهداشت بهینه فضای سبز این بوستان بسیار حائز اهمیت بوده و برنامه‌ها و اقدامات حفاظتی مدون به منظور نیل به این مهم در دستور کار اداره فضای سبز قرار دارد.

کد خبر 845356 برچسب‌ها گیاهان و درختان بوستان

دیگر خبرها

  • آتش سوزی یک واحد مسکونی و یک واحد صنفی در بلوار لاکان رشت
  • ماجرای آتش‌سوزی در شرق تهران چه بود؟
  • آتش سوزی در شرق تهران / 6 کارگر جانباختند
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران | حادثه هیچ ارتباطی با پایانه شرق ندارد
  • آتش سوزی در شرق تهران با ۶ کشته | مورد انفجاری گزارش نشده است
  • آتش سوزی در پایانه شرق تهران با ۶ کشته | مورد انفجاری گزارش نشده است
  • آتش سوزی در شرق تهران ۶ کشته و یک مصدوم داشت
  • نصب تله‌های جالب برای آفت پوستخوار کاج در بوستان سرخه حصار | این تله‌ها چطور عمل می‌کنند؟
  • گم شدن پول‌هایی که قرار بود خرج بی‌خانمان‌های کالیفرنیا شود
  • لیگ NBA| لیکرز چگونه به پلی‌آف رسید؟