Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل زندان‌های خراسان‌جنوبی گفت: 8 نفر از زندانیان استان از طریق اجرای طرح پابند الکترونیکی از زندان‌های استان آزاد شدند و تحت مراقبت الکترونیکی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی هاشمی مدیر کل زندان‌های خراسان‌جنوبی در گفت‌و گو با خاورستان، اظهار کرد: مراقبت الکترونیکی با اجرای طرح پابند الکترونیکی یکی از مهمترین راهکارهای کاهش هدفمند جمعیت کیفری است که باید توسعه یابد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود : هم‌اکنون 8 نفر از زندانیان استان از طریق اجرای طرح پابند الکترونیکی از زندان‌های استان آزاد شدند و تحت مراقبت الکترونیکی هستند.   مدیرکل زندان‌های خراسان‌جنوبی گفت: 7 نفر از این عده در نیمه نخست امسال و یک نفر پارسال آزاد شدند.   هاشمی با بیان اینکه زندانیان جرائم سبکی که حداکثر مجازات قانونی جرمشان 5 سال است می‌توانند از این طرح استفاده کنند، افزود: این افراد با داشتن پابند الکترونیکی در محدوده تعیین شده حق تردد دارند.   مدیر کل زندان‌های خراسان‌جنوبی با اشاره به اهمیت کاهش هدفمند جمعیت کیفری در زندان‌های استان گفت : یکی از راه‌های کاهش هدفمند جمعیت کیفری برگزاری مستمر شورای طبقه بندی در زندان‌هاست که نقش بسیار مهمی در این زمینه دارد .   هاشمی عنوان کرد: استفاده هدفمند از ظرفیت‌های قانونی از جمله امتیازاتی از قبیل مرخصی ، زندان باز ، عفو موردی ، عفو مشروط ، تعلیق مجازات از دیگر راهکارهای کاهش هدفمند جمعیت کیفری است و این امتیازات نقش بسیار مهمی در زمینه اصلاح و تربیت زندانیان دارد و می‌تواند زمینه‌ساز بازگشت سعادتمندانه زندانیان به جامعه باشد .   وی با اشاره به اهمیت حضور قضات در زندان‌ها و دیدارهای چهره به چهره با زندانیان گفت: حضور مستمر قضات دستگاه قضائی در زندان‌ها باعث می‌شود مشکلات زندانیان را به صورت حضوری بررسی کنند و این خود تاثیر بسیار زیادی در کاهش اطاله دادرسی دارد .   مدیر کل زندان‌های خراسان‌جنوبی به طرح مشوق‌های قرآنی که برای اولین بار در زندان‌های خراسان جنوبی اجرایی شد اشاره کردو افزود: اجرای این طرح باعث شد زندانیان استان برنامه‌های قرآنی را با انگیزه بیشتری دنبال کنند و حافظین قرآن از 40 نفر به بیش از 900 نفر برسد که تحولی بزرگ در زمینه قرآن آموزی در زندان‌های استان ایجاد کرده است.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۳۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند

امتداد - همزمان با برگزاری یازدهمین جشن گلریزان آزادی زندانیان در بانک مسکن استان هرمزگان، هفت نفر از زندانیان جرائم غیر عمد به همت مشتریان عزیز و همکاران خیر بانک مسکن استان آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  موسی رحیمی مدیر شعب بانک مسکن استان هرمزگان با بیان این مطلب گفت: در این جشن با کمک مشتریان و همکاران خیر و مشارکت ستاد دیه  توانستیم  پنج میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کمک نقدی جمع آوری کنیم و هفت زندانی را در روزهای نخستین سال جاری  به آغوش گرم خانواده باز گردانیم.

وی در ادامه با اشاره به این مطلب که  جشن گلریزان هرساله در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی بانک مسکن و حمایت از  ستاد دیه  در مدیریت شعب استان هرمزگان برگزار می شود؛ گفت : بانک مسکن افتخار دارد به عنوان حامی ستاد دیه و با همت و همدلی مشتریان و کارکنان خیر در برگزاری این سنت حسنه مشارکت کند به طوری که ماحصل این مشارکت طی برگزاری ۱۰ دوره  گذشته جشن گلریزان در بانک مسکن هرمزگان آزادی ۲۷ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد  بوده است

دیر شعب بانک مسکن استان هرمزگان همچنین از ستاد مردمی دیه استان و مشتریان و کارکنان خیر بانک که در این امر خیر مشارکت کرده اند؛ قدردانی کرد.

عبدالمجید مرادی نسب مدیر ستاد دیه استان هرمزگان نیز طی سخنانی با قدردانی از اقدامات خداپسندانه بانک مسکن در راستای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد گفت: تا کنون کمک های بسیار خوبی از سوی مشتریان و کارکنان بانک مسکن در این خصوص صورت گرفته است که ارزشمند بوده و قابل تقدیر است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • فروش مواد مخدر با پابند الکترونیکی!
  • افزایش استفاده از پابند الکترونیکی برای زندانیان خوزستان
  • افزایش ۳۳ درصد استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان
  • افزایش ۳۳ درصدی استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان در البرز
  • رشد ۲۱ درصدی استفاده از پابند الکترونیکی برای زندانیان در خوزستان