Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@11:10:07 GMT

اهدای یک باب مغازه به حوزه سلامت زرقان

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۲۴۵۸۸

اهدای یک باب مغازه به حوزه سلامت زرقان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، معاون امور شهرستان‌های مجمع خیرین تامین سلامت فارس گفت: رضا صادقیان از نیکوکاران برگزیده عرصه سلامت، یک باب مغازه تجاری در زرقان را با هدف حمایت از بیماران به حوزه سلامت این شهرستان اهدا کرد.

محمدرضا عالی منش افزود: این نیک اندیش عرصه سلامت، در سال ۹۳ نیز برای پشتیبانی از ساخت بیمارستان امام حسن عسکری (ع) زرقان، یک ملک اهدا کرد و در همان سال به عنوان یکی از نیکوکاران برگزیده استان فارس از او تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتهای پیام/م

اهدای یک باب مغازه به حوزه سلامت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۴۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ویلچر به توانخواهان بهزیستی میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رئیس بهزیستی شهرستان میاندوآب از اهدای ۵ دستگاه ویلچر توسط یکی از خیّرین این شهرستان خبر داد و گفت: حاجیه خانم اکرم بهاقلی از خیّرین نیک اندیش میاندوآب به یاد فرزند مرحومش نوید رحیم پور ۵ دستگاه ویلچر به بهزیستی میاندوآب اهدا کرد.

عباس پورحسین با قدردانی از این اقدام خداپسندانه تصریح کرد: مشارکت های مردمی یکی از ارکان اساسی خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی بشمار می رود.وی تصریح کرد: به طور قطع این اقدام خیرخواهانه علاوه بر اینکه نزد پروردگار از جایگاه والایی برخوردار است، موجب خشنودی جامعه هدف نیز خواهد شد.

کارشناس مشارکتهای مردمی بهزیستی شهرستان میاندوآب نیز با اشاره به مشارکت فعالانه جامعه خیّرین از اقدامات و برنامه های بهزیستی، افزود: سازمان بهزیستی نگاه و اهمیّت ویژه ای به مشارکت های مردمی در پیشبرد امور حمایتی و توانبخشی دارد.

رضا همایونی ابراز امیدواری نمود تا با همراهی رسانه ها، بیش از پیش شاهد گسترش فرهنگ کمک به همنوع باشیم.

دیگر خبرها

  • جامعه نخبگان مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • اهدای ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری
  • باغ‌های قصردشت نیازمند بازنگری اقتصادی و زیست محیطی است
  • اهدای ویلچر به توانخواهان بهزیستی میاندوآب
  • استهبان، رتبه نخست فارس در عملکرد اجرایی نهضت ملی مسکن را کسب کرد
  • استهبان رتبه نخست را در اجرای نهضت ملی مسکن در فارس کسب کرد
  • اهدای کتابخانه شخصی به کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • اهدای ۵۰۰ جلد کتاب با‌ارزش به کتابخانه‌های عمومی بوشهر
  • جامعه آزمایشگاهی حلقه واسط میان تلاشگران عرصه سلامت است
  • سازمان انتقال خون هیچ جایگزینی ندارد