Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گلوبال نیوز، «الیزابت می» رهبر حزب سبز کانادا در اتاوا در برنامه خود خواستار مبارزه با تغییرات آب و هوایی و اقدامات ضد سعودی شد.

رهبر حزب سبز گفت: اگر سبزها بتوانند در انتخابات پیروز شوند آنان بدون شک پیمان لغو سلاح‌های هسته‌ای را امضا خواهند کرد و استفاده از تسلیحات خودمختار که به روبات‌های قاتل معروف هستند را ممنوع خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبر حزب سبز کانادا در مورد تغییرات آب و هوایی نیز تصریح کرد: تغییرات آب و هوایی عامل بروز بلایای طبیعی و افزایش درگیری های جهانی بر سر منابع است.

حزب سبز کانادا یک حزب سیاسی فدرال کانادایی است که در سال ۱۹۸۳ تاسیس شد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عربستان کانادا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۴۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین مکان ها برای زندگی در کانادا

انتاریو

پایتخت: تورنتو، انتاریو

انتاریو مقصد شماره یک برای تازه واردان در کانادا است. تورنتو، انتاریو بزرگترین شهر کانادا است. همچنین یکی از گران ترین مکان ها برای زندگی در کشور است.

با حمل و نقل عمومی آسان و کارآمد، داشتن ماشین در تورنتو ضروری نیست. تورنتو همچنین به عنوان شهری بسیار دوچرخه‌پسند شناخته می‌شود و دوچرخه‌سواری به یکی از سریع‌ترین روش‌های حمل‌ونقل در حال رشد تبدیل شده است.

میانگین هزینه اجاره یک آپارتمان دو خوابه در تورنتو حدود 2100 دلار کانادا است.

به عنوان بزرگترین اقتصاد در کانادا، انتاریو دارای صنایع مختلفی از جمله مالی، گردشگری، تولید و هنر و علوم است.

 

آلبرتا

پایتخت: ادمونتون، آلبرتا

آلبرتا که در لبه غربی کوه‌های راکی کانادا واقع شده است، به خاطر مناظر زیبایش مشهور است. کلگری، آلبرتا، یکی از بزرگترین شهرهای کانادا و مقصدی محبوب برای تازه واردان است.

هزینه زندگی در آلبرتا به طور کلی کمتر از سایر شهرهای بزرگ کانادا است. متوسط هزینه یک آپارتمان دو خوابه در کلگری حدود 1542 دلار کانادا و فقط 1244 دلار کانادا در ادمونتون است.

با توجه به اینکه کلگری شهری بسیار گسترده است، داشتن ماشین می تواند برای رفت و آمد مفید باشد. داشتن ماشین در کلگری نیز برای دسترسی به پیاده‌روی، اسکی و سایر فعالیت‌های خارج از منزل مفید است.

آلبرتا همچنین یکی از تنها مناطق عاری از موش در جهان است. از سال 1950، برنامه کنترل موش آلبرتا به دور نگه داشتن موش ها از استان کمک کرده است. با انجام این کار، آنها می توانند به جلوگیری از آسیب به محصول و بیماری های منتشر شده توسط موش ها کمک کنند.

آلبرتا یکی از نیروگاه های اقتصادی کانادا و مرکز صنعت انرژی کانادا به دلیل شن های قیر عظیم آلبرتا است. مهندسان، کارگران دکل‌های نفتی یا مدیرانی که در صنعت نفت آلبرتا کار می‌کنند، می‌توانند انتظار دستمزدهای زیادی داشته باشند.

 

بریتیش کلمبیا

پایتخت: ویکتوریا، بریتیش کلمبیا

بریتیش کلمبیا در سواحل اقیانوس آرام کانادا واقع شده است. با سواحل در غرب و رشته کوه های راکی در شرق، بریتیش کلمبیا به دلیل سبک زندگی پر جنب و جوش در فضای باز مشهور است.

ونکوور، بریتیش کلمبیا یکی از محبوب ترین مقاصد برای تازه واردان در کانادا است، تا حدی به دلیل آب و هوای معتدل آن. زمستان‌های بریتیش کلمبیا نسبت به سایر استان‌های کانادا گرم‌تر (و مرطوب‌تر) است.

ونکوور همچنین دارای صنعت فناوری پر جنب و جوش، صحنه هنری و فرهنگی عالی و برنامه های اجتماعی عالی است. با این حال، این شهر همچنین یکی از گران ترین شهرهای کانادا برای زندگی است. هزینه اجاره یک اتاق دو خوابه در ونکوور حدود 2250 دلار کانادا به شما کمک می کند.

سیستم حمل و نقل عمومی در ونکوور یکی از گسترده‌ترین سیستم‌های حمل‌ونقل در کانادا است، بنابراین به طور کلی نیازی به داشتن ماشین نیست. با این حال، برای کسانی که به دنبال سفرهای اسکی آخر هفته به ویستلر یا پیاده روی در کوه های مجاور ونکوور هستند، یک ماشین ممکن است مفید باشد.

 

مانیتوبا

پایتخت: وینیپگ، مانیتوبا

مانیتوبا یک استان دشتی است که بین ساسکاچوان و انتاریو قرار دارد.

مانیتوبا یکی از پایین ترین نرخ های بیکاری را در کانادا دارد. اقتصاد منیتوبا تا حد زیادی حول محور صادرات منابع طبیعی می چرخد. جنگلداری، معدن و نفت همگی بخش های اصلی اقتصادی هستند.

هزینه زندگی در مانیتوبا نیز کمتر از بسیاری از استان های دیگر کانادا است. هزینه یک آپارتمان دو خوابه در وینیپگ حدود 1300 دلار کانادا است.

سیستم حمل و نقل عمومی در وینیپگ عمدتاً از اتوبوس تشکیل شده است. در حالی که امکان زندگی بدون ماشین در شهر وجود دارد، به اندازه سایر شهرهای کانادا قابل دسترسی نیست. به همین دلیل، بسیاری از منیتوبان ها با ماشین رفت و آمد می کنند.

زمستان ها نیز نسبت به سایر استان های کانادا سخت تر است.

 

کبک

پایتخت: کبک سیتی، کبک

کبک تنها استان رسمی فرانسه در کانادا است. با این حال، در حالی که صحبت کردن به زبان فرانسوی قطعا یک دارایی است، برای زندگی و کار در برخی از نقاط کبک الزامی نیست.

شهرهای بزرگتر، مانند مونترال و کبک، فرصت هایی را برای غیر فرانسوی زبانان ارائه می دهند. مونترال همچنین یک مقصد بسیار محبوب برای تازه واردان به کانادا است.

در حالی که بسیاری از مزایای اقتصادی سایر شهرهای بزرگ کانادا را ارائه می دهد، هزینه زندگی در مونترال هنوز نسبتاً پایین است و آن را به گزینه ای مقرون به صرفه برای بسیاری از تازه واردان تبدیل می کند. هزینه متوسط اجاره یک آپارتمان دو خوابه در مونترال حدود 1980 دلار کانادا است.

سیستم حمل‌ونقل عمومی مونترال در بین بهترین‌ها در جهان رتبه‌بندی شده است و آن را به شهری آسان برای زندگی بدون خودرو تبدیل می‌کند. در تابستان، بسیاری از مردم مونترال سفر در شهر را با دوچرخه انتخاب می کنند.

 

ساسکاچوان

پایتخت: رجینا، ساسکاچوان

ساسکاچوان که در وسط کانادا قرار دارد، زمانی به عنوان "سبد نان جهان" شناخته می شد. این کشور بزرگترین تولید کننده غلات و دانه های روغنی در کشور است.

رجینا یک شهر فوق العاده مقرون به صرفه است - هزینه متوسط یک آپارتمان دو خوابه فقط 1100 دلار کانادا. مانند منیتوبا، داشتن ماشین در رجینا بیش از سایر شهرهای بزرگ کانادا ضروری است.

کشاورزی بزرگترین بخش اقتصاد ساسکاچوان است، اما ساسکاتون، بزرگترین شهر این استان، همچنین مقر صنعت معدن کانادا و یک مرکز تحقیقاتی و فناوری مهم است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ترکیه صادرات تسلیحات به رژیم صهیونیستی را قاطعانه رد کرد
  • تسلیحات پهپاد «کرار»، فرصت فرار باقی نمی‌گذارد /اولین پهپاد رزمی ایران را بشناسید+ تصاویر
  • ترکیه: صادرات تسلیحات به اسرائیل نداشتیم
  • تصمیم جنجالی ژاپن برای صادرات جنگنده پیشرفته
  • هیات نظارت متا خواستار حذف ممنوعیت کلمه «شهید» شد
  • هیئت نظارت متا خواستار پایان ممنوعیت کلمه «شهید» شد
  • حکیم خواستار اجرای قطعنامه شورای امنیت درباره توقف جنگ غزه شد
  • بهترین مکان ها برای زندگی در کانادا
  • حکیم: پایان مأموریت ائتلاف بین‌المللی در خاک عراق را خواستاریم
  • دیدار حکیم و بن‌سلمان در جده