Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ محسن تنابنده که در سریال «پایتخت» نقش نقی معمولی پدر سارا و نیکا را بازی می‌کند، در واکنش به حضور بازیگران نقش سارا و نیکا در استادیوم آزادی نوشت: «نقی هم راضیه دختراش برن استادیوم» خبر های مرتبط.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 نقی معمولی محسن تنابنده سارا و نیکا حضور زنان در ورزشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۴۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کمیته بین المللی المپیک به حضور ژیمناست‌ ایرانی در المپیک پاریس + عکس

کمیته بین‌المللی المپیک تصویر ژیمناست‌کار ایرانی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

طرفداری| کمیته بین‌المللی المپیک تصویر مهدی الفتی، ژیمناست‌کار ایرانی که سهمیه المپیک پاریس را به دست است، در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

مهدی الفتی، ژیمناست ایران توانست سهمیه المپیک پاریس را به دست آورد. او با قرارگرفتن در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه المپیک، به بازی‌های پاریس راه پیدا کرد. الفتی اولین ژیمناست ایرانی است که در ۶۰ سال گذشته در این بازی‌ها شرکت می‌کند.

کمیته بین‌المللی المپیک با انتشار تصاویر ۱۲ ژیمناست‌کار راه‌یافته به المپیک پاریس در صفحه اجتماعی و رسمی خود نوشت: پس از پشت سر گذاشتن چهار راند از مسابقات گزینشی المپیک در نهایت ۱۲ مرد در اسباب مختلف سهمیه المپیک گرفتند.

یکی از تصاویر منتشرشده توسط IOC مربوط به مهدی الفتی است که در پرش خرک صاحب سهمیه المپیک شده است. کمیته بین‌المللی المپیک همچنین صفحه اجتماعی مهدی الفتی را نیز تگ کرده است. الفتی با این سهمیه توانست تاریخ‌سازی کند.ژیمناستیک در کنار رشته‌هایی چون دوومیدانی و شنا از اهمیت بالایی برای کمیته بین‌المللی المپیک برخوردار است.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • واکنش IOC به حضور ژیمناست‌ ایرانی در المپیک پاریس
  • واکنش وزیر علوم به انتقادات دانشجویان به عدم حضور در دانشگاه‌ها
  • واکنش کمیته بین المللی المپیک به حضور ژیمناست‌ ایرانی در المپیک پاریس + عکس
  • تقدیر باشگاه سپاهان از هواداران در انزلی (عکس)
  • هافبک شمس آذر: حضور مادرم در استادیوم انرژی می‌دهد
  • بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش/ عکس
  • سن سیروس، متراکم‌ترین استادیوم ایران (عکس)
  • (تصاویر) تغییر چهره زنانه سارا و نیکا در سوئد! | دوقلوهای شیرگاهی جای ما را گرفتند!
  • واکنش کاربران فضای مجازی به حضور ریز پرنده‌ها در اصفهان + فیلم
  • واکنش کاربران فضای مجازی به حضور ریز پرنده‌ها در اصفهان