Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-16@12:37:56 GMT

تنیس؛ خلاصه بازی های مرحله یک چهارم نهایی مسترز شانگهای 2019

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۲۴۹۹۲

‍‍‍‍‍‍

تنیس؛ خلاصه بازی های مرحله یک چهارم نهایی مسترز شانگهای 2019.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۴۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی کاله در راه رسیدن به نیمه نهایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، تیم ذوب آهن اصفهان با کسب سومین پیروزی خود برابر میزبانش کاله مازندران در مرحله حذفی مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور که با حواشی زیاد در آمل برگزار شد، به جمع چهار تیم پایانی این مسابقات صعود کرد.


دیدار چهارم تیم‌های کاله مازندران و ذوب‌آهن اصفهان در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال، عصر دوشنبه در حضور بیش از هزار تماشاگر آملی در سالن پیامبر اعظم (ص) آمل برگزار شد و درنهایت تیم ذوب آهن با نتیجه ۱۰۰ بر ۸۵ برابر میزبان آملی خود صاحب پیروزی شد و در مجموع با کسب سومین پیروزی خود در چهارمین مسابقه برابر نماینده مازندران، جشن صعود گرفت.
تیم ذوب آهن که در دو بازی نخست خود در اصفهان، موفق به شکست کاله در این مرحله شده بود، در بازی سوم که روز شنبه ۲۵ فروردین درآمل برگزار شده بود، نتیجه بازی را به کاله باخت.
بازی چهارم دو تیم درحالی عصر دوشنبه ۲۷ فروردین در آمل برگزار شد که تیم ذوب آهن درصورت پیروزی جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب می‌کرد و کاله مازندران نیز با پیروزی در بازی چهارم، همانند ذوب آهن صاحب دو پیروزی می‌شد که سرنوشت تیم صعود کننده به بازی روز دوم اردیبهشت در اصفهان کشیده می‌شد.
باشگاه ذوب آهن اصفهان پس از انجام مسابقه سوم خود برابر تیم کاله درآمل، نسبت به برخی رفتار‌ها و شعار‌های غیرورزشی هواداران تیم کاله بیانیه صادر کرده بود و کار به جایی کشیده شد که کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال نیز تشکیل جلسه داد.
با توجه به حساسیت این مسابقه برای هر دو تیم، هواداران آملی تیم کاله مازندران استقبال بیشتری از این مسابقه کرده بودند.
شاگردان مهران حاتمی در تیم ذوب آهن که برای کسب سومین پیروزی خود و صعود به مرحله نیمه نهایی انگیزه‌های زیادی داشتند، بازی را با ترکیبی از بازیکنان با تجربه وخارجی‌های تاثیرگذار خود شروع کردند و با میدان داری و برتری نسبی برابر میزبان خود، کنترل مسابقه را در دست گرفتند.
اصفهانی‌ها در دست‌های اول و دوم نسبت به میزبان خود برتری کاملی داشتند به طوری که پرتاب‌های سه امتیازی آنها به راحتی وارد سبد تیم کاله می‌شد و در مقابل بازیکنان جوان تیم کاله ناکام در این امر بودند.. نیمه دوم مسابقه و به خصوص دست چهارم مسابقه در حالی برای دو تیم شروع شد که در ۶:۳۰ ثانیه مانده به وقت قانونی مسابقه، درحالی که تیم ذوب آهن با نتیجه ۸۹ بر ۷۰ از تیم کاله پیشی گرفته بود، واکنش یکی از بازیکنان نیمکت نشین تیم ذوب آهن اصفهان در پاسخ به شعار‌های هواداران کاله، باعث تحریک سالن و هواداران تیم میزبان شد که در پی آن داوران مسابقه اقدام به قطع مسابقه و راهی رختکن شدند.
در حالی که بازیکنان وکادر فنی دو تیم در زمین مسابقه حضور داشتند و منتظر ورود داوران بودند، با وساطت نماینده و ناظر فدراسیون و حضور یگان ویژه نیروی انتظامی درکنار زمین، بازی باقیمانده دو تیم از سرگرفته شد که در نهایت تیم ذوب آهن با نتیجه ۱۰۰ بر ۸۵ پیروز وبه جمع چهار تیم پایانی این مسابقات صعود کرد.

حاشیه‌ها در بازی چهارم و سرنوشت‌ساز دو تیم رخ داد که تنش در سکو‌ها سبب شد بازی در کوارتر چهارم بیش از ۳۰ دقیقه متوقف شود و هرچند که هواداران وارد زمین مسابقه نشدند و درگیری فیزیکی رخ نداد، اما کار به ورود نیرو‌های یگان ویژه به سالن کشیده شود.
رسول مظفری بازیکن تیم ذوب آهن اصفهان در این بازی با ۲۱ امتیاز، ۵ ریباند، ۳ پاس گل و کارایی ۲۴ بهترین بازیکن شد.


تیم کاله مازندران در حالی از رسیدن به جمع چهار تیم پایانی مسابقات امسال لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور حذف شد که در فصل گذشته این مسابقات عنوان نایب قهرمانی را کسب کرده بود.


تیم آورتا ساری یکی دیگر از نمایندگان مازندران در رقابت‌های این فصل لیگ برتر بسکتبال، در مسابقه دور حذفی با برتری مقابل رعد و پدافند مشهد در لیگ برتر بسکتبال ماندنی شد.

دیگر خبرها

  • رادیک: وضعیت جسمانی جوکوویچ نگران کننده است
  • ذوب آهن و مهرام در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال­
  • ناکامی کاله در راه رسیدن به نیمه نهایی
  • راه‌یابی ذوب آهن اصفهان به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور
  • اعلام اسامی داوران دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • انصراف آلکاراس از تنیس مسترز بارسلونا
  • سیتسیپاس: قهرمانی در تنیس مونت‌کارلو باورنکردنی بود
  • آبادانی‌ها یک گام تا نیمه‌هایی لیگ برتر بسکتبال
  • نخستین برد کاله در پلی آف لیگ برتر بسکتبال
  • برد شیرین پالایش نفت آبادان مقابل طبیعت تهران