Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو غول فوتبال باشگاهی اسپانیا به صف مشتریان هافبک جوان تیم فوتبال بایرلورکوزن ملحق شدند.

به گزارش مشرق، نشریه آلمانی «بیلد» گزارش داد دو باشگاه  بارسلونا و رئال مادرید نسبت به خدمت گرفتن کای هاورتس، هافبک ۲۰ ساله تیم فوتبال بایرلورکوزن علاقه‌مند هستند. بایرن مونیخ هم مدتی است وضعیت این بازیکن آلمانی را زیرنظر دارد  و دو غول فوتبال باشگاهی اسپانیا برای به خدمت گرفتن هاورتس باید با قهرمان آلمان رقابت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کای هاورتس در بازی دوستانه چهارشنبه شب تیم ملی فوتبال آلمان مقابل آرژانتین که به تساوی ۲-۲ انجامید، عملکرد تأثیرگذاری از خود در ترکیب مانشافت ارائه کرد. طبق گزارش «بیلد» بارسلونا برای زیرنظر گرفتن بازی این هافبک آلمانی، نماینده‌ای را به آلمان نفرستاده چرا که متقاعد شده این بازیکن به اندازه‌ای خوب است که بتواند در ترکیب آبی‌واناری‌ها به میدان برود.

هاورتس که در سال ۲۰۱۶ با بایرلورکوزن وارد دنیای حرفه‌ای فوتبال شد، مدارج پیشرفت را خیلی سریع طی کرد و پس از اینکه در سال ۲۰۱۴ اولین بازی‌اش را برای تیم زیر ۱۶ سال آلمان انجام داد،بعد از حضور در تیم‌های زیر ۱۷ و زیر ۱۹ سال آلمان، در سال ۲۰۱۸ به دعوت یواخیم لو اولین بازی ملی‌اش را با پیراهن مانشافت انجام داد.

این هافبک ۲۰ ساله که تاکنون ۱۱۵ بازی با پیراهن بایرلورکوزن انجام داده و ۳۱ گل هم به ثمر رسانده، در کارنامه‌ حرفه‌ای‌اش ۶ بازی و یک گل‌زده با پیراهن تیم ملی فوتبال آلمان هم دیده می‌شود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اربعین تحولات عراق تحولات یمن کای هاورتس بایرلورکوزن بایرن مونیخ تیم ملی آلمان رئال مادرید بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۵۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژابی آلونسو یک فصل دیگر در بایرلورکوزن می‌ماند

سرمربی اسپانیایی بایرلورکوزن تصمیم گرفته که یک فصل دیگر در این تیم بوندس‌لیگایی بماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژابی آلونسو که از زمان قبول هدایت بایرلورکوزن در این تیم فوق‌العاده کار کرده و عملکرد خوبش باعث شده باشگاه‌های بزرگ اروپایی از جمله بایرن مونیخ، لیورپول و رئال مادرید نسبت به استخدام او علاقه‌مند شوند، تصمیم گرفته یک فصل دیگر در این تیم بوندس‌لیگایی به کارش ادامه دهد.

نشریه «تایمز» انگلیس در این باره نوشته که انتظار می‌رود ژابی آلونسو یک فصل دیگر در بایرلورکوزن به کارش ادامه دهد. این مربی اسپانیایی هنوز هیچ صحبت رسمی در این خصوص با باشگاه نکرده، اما برنامه‌‌اش مشخص است و به زودی تصمیم خود را اعلام خواهد کرد.

طبق این گزارش؛ بند فسخی در قرارداد آلونسو است که در تابستان 2025 قابلیت فعال شدن دارد. پیش از این شبکه تلویزیونی «اسکای آلمان» گزارش داده بود که بند فسخ این مربی 42 ساله در قراردادش با بایرلورکوزن، 15 میلیون یورو است.

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی هم خبر داد؛ باشگاه لیورپول دیگر منتظر ژابی آلونسو نخواهد بود و حالا مدیران این باشگاه لیگ برتری، روبن آموریم سرمربی 39 ساله و پرتغالی تیم اسپورتینگ لیسبون را به عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی برای جانشینی یورگن کلوپ در پایان فصل جاری مورد بررسی قرار خواهند داد.

طبق ادعای رومانو؛ بایرن مونیخ اما می‌خواهد تا لحظه اعلام تصمیم ژابی آلونسو صبر کند، هرچند آنها هم انتظار دارند که هافبک سابق‌شان تا پایان ماه ژوئن 2025 در لورکوزن بماند.

توافق توخل و بایرن بر سر جزئیات فسخ قرارداد

اولی هوینس رئیس پیشین باشگاه بایرن مونیخ و عضو فعلی هیئت مدیره این باشگاه به شبکه تلویزیونی «داس ارسته» آلمان، گفت: حس می‌کنم که استخدام ژابی آلونسو - برای بایرن مونیخ - بسیار سخت خواهد بود، نه اینکه بگویم احتمالاً غیرممکن است. مطمئناً می‌توانم تصور کنم که او در بایرلورکوزن می‌ماند تا به کارش ادامه دهد.

شاگردان ژابی آلونسو که در 38 بازی اخیر خود شکست‌ناپذیر بوده‌ و از این حیث رکورد جدیدی را در فوتبال آلمان به نام خود ثبت کرده‌اند، در حال حاضر با 70 امتیاز و 10 امتیاز برتری نسبت به بایرن مونیخِ رده دومی، صدرنشین بوندس‌لیگا هستند.

آلونسو که قرارداد فعلی‌اش با بایرلورکوزن تا پایان ماه ژوئن 2026 اعتبار دارد، تاکنون در 75 بازی روی نیمکت این تیم آلمانی بوده و آمار 50 برد، 15 تساوی و 10 شکست را از خود برجای گذاشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ژابی آلونسو یک فصل دیگر در بایرلورکوزن می‌ماند
  • شوخی مولر با سرود معروف ستاره آرسنال
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب آمادو اونانا از اورتون
  • آلفونسو دیویس نزدیک‌تر از هر زمان دیگری به رئال مادرید
  • خیال آنچلوتی راحت شد: قرارداد ستاره رئال تمدید می‌شود
  • غیر رسمی؛ تونی کروس با رئال مادرید تمدید کرد
  • ستاره بایرن: به جدایی فکر هم نمی‌کنم
  • تونی کروس، لسان‌الغیب آلمان / عکس
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • اورلین شوامنی: تونی کروس یکی از بهترین هافبک‌های تاریخ فوتبال است