Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک دفاعی اسپانیایی سیتیزن ها لیورپول را رقیب اصلی تیمش می داند.

طرفداری - رودری هافبک جوان منچسترسیتی، که در این تابستان از اتلتیکو مادرید به اتحاد منتقل شد، عنوان کرد که تصمیمش ترک پایتخت اسپانیا برایش آسان نبوده است. 

به گزارش Marca، منچسترسیتی در تابستان با پرداخت بند فسخ 70 میلیون یورویی رودری، این هافبک دفاعی اسپانیایی را به عنوان جایگزینی برای فرناندینیوی پا به سن گذاشته به خدمت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال هافبک 23 ساله سیتیزن ها، در گفت و گویی عنوان کرد که ترک روخی بلانکوس برای او آسان نبوده است. او عنوان کرد: 

جدایی از اتلتیکو مادرید برای من آسان نبود چرا که من در آنجا خوشحال بودم. من در خانه ام کنار خانواده ام بودم و در تیمی بازی می کردم که همیشه دوستش داشتم و عملکرد خوبی نیز در پیراهن اتلتیکو از خود نشان دادم. تصمیم سختی گرفتم با این حال فکر می کنم زمان مناسبی برای پذیرش چنین چالشی بود. اکنون اینجا هستم و از این که تصمیم گرفتم به منچسترسیتی ملحق شوم، خوشحالم. 

منچستریونایتد رقیب همشهری سیتیزن هاست اما در حال حاضر بزرگ ترین حریف منچسترسیتی در انگلستان لیورپول است و رودری نیز اینچنین فکر می کند. او عنوان کرد:

من به تازگی به منچستر آمده ام و زیاد با احساسات طرفدارانمان نسبت به رقبا آشنا نیستم با این حال به نظرم تیمی که اکنون ملزم به شکست دادم آن هستیم، لیورپول است. ما در دو سال گذشته در رقابت با آن ها در لیگ برتر انگلستان پیروز شدیم. لیورپول تیم بزرگی است که از بسیاری از جهات پیشرفت های زیادی را داشته است. آن ها در حال حاضر بهترین تیم انگلستان و اروپا هستند.

رودری در خصوص مقایسه پپ گواردیولا و دیگو سیمئونه گفت: 

فکر می کنم این دو از این جنبه که می خواهند در همه مسابقات پیروز شوند، با هم مشابه هستند. هر دوی آن ها می خواهند بازیکنان تیم هایشان همیشه آماده و متمرکز باشند و تمرکزشان را حتی برای یک ثانیه نیز از دست ندهند. آن ها به بازیکنان فشار می آورند و این تنها راه موفقیت است. طبیعتا هر دوی آن ها فلسفه های متفاوتی برای رسیدن به موفقیت و پیروزی دارند. این زیبایی فوتبال است راه های زیادی برای رسیدن به پیروزی وجود دارد و اگر شما در کسب پیروزی ثبات داشته باشید، مربی خوبی هستید. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۵۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تونی کروس، لسان‌الغیب آلمان / عکس

تونی کروس پس از بازگشت به تیم ملی آلمان، کاملا تاثیرگذار ظاهر شده است

طرفداری | تونی کروس، هافبک 33 ساله رئال مادرید همچنان در اوج آمادگی است و تیم ملی آلمان با داشتن دوباره او، به دو پیروزی در دو بازی دوستانه دست یافت.

تونی کروس که با بازگشتش به تیم ملی آلمان، نظم را به خط هافبک این تیم برگردانده، در دو بازی دوستانه مقابل فرانسه و هلند دو پاس گل ارسال کرد و دقت پاس‌های او در این دو مسابقه، 94.5% درصد بود. آمادگی کروس و نتایج خوب آلمان، هواداران این تیم برای کسب موفقیت در یورو 2024، تورنمنتی که میزبانش هستند را امیدوار کرده است. صفحه توییتر رسانه آلمانی دویچه وله با انتشار این عکس زیر و اشاره به فیلم Dune، کروس را «لسان‌الغیب» خوانده است.

لسان‌الغیب در لغت کسی است که اسرار و رموز پنهان را بازگو می‌کند و از القاب حافظ شیرازی، شاعر بزرگ ایرانی نیز به‌شمار می‌رود. 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • یک سال از آخرین باخت رودری گذشت؛ اگه می‌تونی شکستش بده!
  • گل آلوارو آربلوا به اتلتیکو مادرید روی پاس گل تماشایی ژابی آلونسو (28 مارس، 2010) / فیلم
  • دست رد لواندوفسکی به اتلتیکو مادرید و لیگ عربستان؛ مهاجم لهستانی در بارسلونا می‌ماند
  • مصاحبه تلخ برای لیورپول: شاخک‌های رئال فعال شد!‏
  • جدایی هافبک اکوادوری استقلال خورستان به دلیل ابتلا به هپاتیت!
  • جدایی هافبک خارجی استقلال خوزستان به دلیل ابتلا به هپاتیت
  • تونی کروس، لسان‌الغیب آلمان / عکس
  • دکلان رایس: رودری بهترین شماره 6 جهان است؛ استونز نمی‌دانست که قرار است مقابل آرسنال بازی کند
  • خبر خوش برای منچسترسیتی: کایل واکر به بازی با آرسنال می‌رسد
  • بهترین مدافع راست جهان؛ نظر کایل واکر چیست؟