Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@00:16:27 GMT

دست انگلیس به خون مردم عراق آلوده است + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۲۵۵۴۷

دست انگلیس به خون مردم عراق آلوده است + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، علی علیزاده تحلیلگر سابق شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی فارسی با انتشار چند ویدئو در صفحه اینستاگرام خود ضمن اعلام حضورش در عراق، صحبت‌هایی را در مورد این کشور و علت سفرش به عراق گفت. 

علی علیزاده ویدئو‌های ارسالی خود را از محلی به نام سید محمد باقر صدر(معروف به پل ایتالیایی‌ها) در شهر بصره ارسال کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ابتدای صحبت‌های خود به ترافیک سنگین خودروهای زائران ایرانی برای ورود به خاک عراق و شرکت در مراسم اربعین حسینی اشاره می‌کند. 

علیزاده از علاقه‌‌اش برای سفر به عراق گفت و شهر بصره را شهری امن و بدون ناآرامی دانست. او در قسمت‌های صحبت‌های خود به جنگ ایران و عراق نیز اشاره کرد. علی علیزاده هدف از این سفر را آشنایی با مردم و فرهنگ عراق اعلام کرد و وعده داده که در روزهای آتی ویدئوهای بیشتری از این کشور ارسال می‌کند. 

نکته قابل توجه در مورد حضور علیزاده در عراق، درست بودن حدس کاربران فضای مجازی از قصد او برای سفر به عراق بود.

در ادامه ویدئویی از علی علیزاده در بصره را مشاهده می‌کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیشتر بخوانید: مقصد سفر علی علیزاده پیاده‌روی اربعین است؟ + فیلم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خواندنی بهترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۵۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلودگی هوا در ۵ شهر خوزستان

بر اساس اعلام سامانه‌ پایش کیفی هوای کشور، هوای پنج شهر اهواز، هندیجان، سوسنگرد، خرمشهر و ماهشهر آلوده اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ منتهی به ساعت ۰۹:۰۰ بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، وضعیت هوا در ایستگاه شهر هندیجان ۱۵۶ میکروگرم بر متر مکعب در وضعیت قرمز و آلوده برای عموم قرار گرفت و بر این اساس افراد باید از فعالیت‌های خارج از منزل خودداری کنند.

همچنین هوای شهرهای اهواز ۱۲۸، سوسنگرد ۱۴۸، ماهشهر ۱۱۷ و خرمشهر ۱۲۳ میکروگرم بر مترمکعب در وضعیت نارنجی آلوده برای گروه‌های حساس قرار دارد.

بر اساس طبقه‌بندی پنج‌گانه صورت گرفته در شاخص کیفیت هوا (AQI) از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

کد خبر 746491

دیگر خبرها

  • گریه نماینده مالت در سازمان ملل برای مردم فلسطین
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب
  • پرداخت بدهی‌های بیمارستان شهید جلیل یاسوج چشم‌انتظار نیکوکاران
  • بیمارستان شهید جلیل یاسوج آبروی استان است/ کاهش اعزام بیمار
  • کناره گیری یک عضو دیگر حزب حاکم محافظه کار انگلیس
  • قرارگاه آلوده‌سازی آقازاده‌های مسئولان ایران به روایت سریال تلویزیون! | فیلم
  • زنگ خطری بزرگ برای کاربران تلگرام
  • رسوایی خون‌های آلوده در انگلیس؛ سوءاستفاده از کودکان به جای خوکچه‌های آزمایشگاهی
  • سیل دبی و تاثیرات آن بر سلامتی شهروندان + عکس
  • آلودگی هوا در ۵ شهر خوزستان