Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های انتخابی یورو ۲۰۲۰، امشب از ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه، هفت دیدار در سه گروه برگزار شد.

از گروه A تیم ملی انگلیس، مهمان جمهوری چک بود که با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد. در این مسابقه ابتدا هری کین دقیقه پنج سه شیر‌ها را از روی نقطه پنالتی پیش انداخت، اما یاکوب برابچ دقیقه ۹ و اوندراسک دقیقه ۸۵ دو گل برای تیم میزبان زدند تا یک پیروزی خانگی را کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر بازی این گروه مصاف تیم‌های مونته نگرو و بلغارستان با تساوی بدون گل به پایان رسید. در جدول گروه نخست، تیم‌های انگلیس و جمهوری چک با ۱۲ امتیاز در رتبه‌های اول و دوم قرار دارند.

در گروه B تیم ملی پرتغال با سه گل مهمانش لوکزامبورگ را با شکست بدرقه کرد. برناردو سیلوا دقیقه ۱۶، کریستیانو رونالدو دقیقه ۶۵ و گونسالو گوئدس دقیقه ۸۹ گلزنان پرتغال در این بازی بودند.

در دیگر مسابقه این گروه، تیم ملی اوکراین با ۲ گل میلینوفسکی مهمانش لتونی را از پیش رو برداشت تا با ۱۶ امتیاز در صدر جدول گروه جای بگیرد. پرتغال هم با ۱۱ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به اوکراین در رتبه دوم است.

در گروه H نیز تیم ملی فرانسه با یک گل میزبانش ایسلند را شکست داد. تک گل خروس‌ها را اولیویه ژیرود دقیقه ۶۶ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

در دیگر بازی‌های این گروه، ترکیه با یک گل مهمانش آلبانی را برد و آندورا هم با همین نتیجه مولداوی را با شکست بدرقه کرد. در جدول این گروه ترکیه و فرانسه با ۱۸ امتیاز از هفت مسابقه در رتبه‌های اول و دوم جای دارند.

بیشتر بخوانید: 

بازگشت ژرمن‌ها به صدر/ گلباران اسکاتلند توسط شیاطین سرخ

پیروزی ایتالیا با درخشش جوانان/ عبور اسپانیا از نروژ در گام نخست

پیروزی ایتالیا با درخشش جوانان/ عبور اسپانیا از نروژ در گام نخست

انتهای پیام/

نتایج رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۰

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۵۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل گهر سیرجان ۲ - ۲ استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند

در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال گل گهر سیرجان در ورزشگاه شهید سلیمانی میزبان استقلال خوزستان بود که این دیدار با تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید، اما در نیمه دوم سعید سحر خیزان در دقیقه ۵۷ نخستین گل بازی را برای گل گهر به ثمر رساند. قائم اسلامی خواه نیز در دقیقه ۹۰ گل دوم گل گهر را وارد دروازه استقلالی‌ها کرد تا بازی ۲ بر صفر شود.

در دقیقه ۲+۹۰ ضربه سر آسو رستم بازیکن عراقی استقلال خوزستان با اشتباه مهلک اخباری منجر به گل آبی پوشان خوزستانی شد.

استقلالی‌ها که با زدن گل اول شان انگیزه زیادی پیدا کرده بودند باز هم بر روی دروازه گل گهر حمله کردند و با سوپرگل محمود مطلق زاده از پشت محوطه جریمه بازی را به تساوی کشاندند تا با یک امتیاز راهی اهواز شوند.

گل گهر سیرجان با ۳۴ امتیاز در رتبه ششم و استقلال خوزستان با ۲۰ امتیاز در رتبه چهاردهم جدول لیگ برتر قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تساوی گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • صعود مقتدرانه رم و حذف لیورپول؛ لورکوزن در انگلیس تاریخ‌سازی کرد
  • پیروزی نزدیک تیم‌های صدر جدول/ راه هموار مس برای رسیدن به قهرمانی
  • گل گهر سیرجان ۲ - ۲ استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند
  • نساجی چشم انتظار پیروزی پرسپولیس
  • درخشش مهدی طارمی در شب صعود پورتو به فینال
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی پرتغال با گلزنی طارمی
  • فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا
  • هفته چهلم لیگ دسته اول انگلیس؛ تثبیت ویکام در میانه جدول در حضور تفضلی