Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه از حالت بحرانی خارج شده‌اند و از لحاظ کیفی بیشتر آن‌ها دارای رتبه بندی ۱ و ۲ هستند، البته طبق برنامه ریزی کوتاه مدت ظرفیت خوابگاهی دانشگاه تا سال ۱۴۰۴ به ۲ برابر افزایش خواهد یافت.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید احمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به تجهیز و بازسازی خوابگاه‌های دانشجویی گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر در طی چند سال اخیر 20 درصد ظرفیت خوابگاه های دانشجویی خودرا افزایش داده است اما با توجه به قدیمی بودن بنای ساختمان‌ها رتبه استاندارد ما نمره 5 بود که خوشبختانه امسال با بازسازی و تجهیز خوابگاه‌ها در طول فصل تابستان دیگر ساختمان رتبه 5 نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* 2 ساختمان خوابگاهی ما رتبه 4 هستند

وی افزود: در حال حاضر بیشتر خوابگاه‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر دارای رتبه 1 و2 هستند و تنها تعداد محدودی در رتبه 3 قرار دارند البته 2 ساختمان خوابگاهی ما رتبه 4 هستند که در نخستین فرصت نسبت به بازسازی آنها اقدام خواهد شد.

* ظرفیت خوابگاهی دانشگاه تا سال 1404 به 2 برابر افزایش می یابد

معتمدی اضافه کرد: طبق برنامه ریزی کوتاه مدت که انجام داده‌ایم ظرفیت خوابگاهی دانشگاه تا سال 1404 به 2 برابر افزایش خواهد یافت که در این رابطه باید بگویم برای ساخت خوابگاه‌های دانشجویی از کمک خیرین استفاده می‌شود.

* 5 هزار دانشجو از خوابگاه این دانشگاه استفاده می کنند

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: در حال حاضر یک ساختمان جدید خوابگاهی را در دست ساخت داریم که امیدواریم بتوانیم امسال آن را به بهره برداری برسانیم از طرفی باید به این نکته اشاره کنم با توجه به اینکه به طور میانگین بین 4 هزارو پانصد تا 5 هزار دانشجو از خوابگاه این دانشگاه استفاده می‌کنند ما هنوز با شرایط ایده آل فاصله داریم.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه امیرکبیر خوابگاه دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۵۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمودزاده: حقوق معلمان مدارس غیردولتی افزایش می‌یابد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، احمد محمودزاده، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی ضمن اعلام ابلاغ آئین‌نامه جدید مدارس غیردولتی گفت: طبق این آئین‌نامه تکلیف رتبه‌بندی مدارس، شهریه دریافتی، ساعات تدریس معلمان، پوشش بیمه‌ای و همچنین نحوه برخورد با مدارسی که شهریه اضافی دریافت می‌کنند مشخص شده است.

محمودزاده با اشاره به نرخ مصوب شهریه در سامانه مدارس غیردولتی و هیأت امنایی افزود: رقم بالاترین شهریه‌ها با احتساب فوق برنامه ۶۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است که با ابلاغ آئین نامه جدید مدارس غیردولتی، تکلیف مدارس متخلف که شهریه بالاتر دریافت می‌کنند مشخص شده است.

وی ادامه داد: مدارسی که بیشتر از شهریه اعلامی دریافت کنند، با توجه به اجازه‌ای که داده شده، شهریه از حساب آن مدرسه برداشت و در اختیار خانواده‌هایی که از آنها شهریه اضافی دریافت شده، قرار می‌گیرد.

محمودزاده با استناد به آئین نامه جدید از کاهش ساعت کاری این معلمان و افزایش حقوق آنها خبر داد و اظهار کرد: قرار شده معلمان مدارس غیردولتی مقطع ابتدایی با ۲۵ ساعت تدریس به صورت تمام وقت در نظر گرفته و بیمه هم شوند.

محمودزاده در ادامه با بیان اینکه در آئین‌نامه مذکور بحث رتبه‌بندی مدارس برای ثبت‌نام و تعیین شهریه مشخص شده است گفت: مدارس غیردولتی بین رتبه‌های یک تا پنج متناسب با امکانات، فضا، تجهیزات، نیروی انسانی و کیفیت بخشی آموزشی و پرورشی دسته‌بندی می‌شوند که خانواده‌ها می‌توانند رتبه‌ها را در سامانه مشاهده کنند؛ البته مدارس در تابلو‌های خود نیز رتبه‌شان را نصب خواهند کرد.

به گفته محمودزاده، رتبه هر مدرسه در تعیین شهریه آن مدرسه اثرگذار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی تأثیرپذیری الکترومغناطیسی تقویت کننده‌های توان کاربردی در تجهیزات مخابراتی
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو
  • تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا شهریور سال جاری
  • حمایت ۴ میلیارد تومانی بخش صنعتی از پژوهشگران امیرکبیر
  • توسعه خوابگاه‌های متاهلی دانشجویی نیازمند تخصیص اعتبارات
  • آغاز ساخت خوابگاه دانشجویی متاهلی در دامغان
  • محمودزاده: حقوق معلمان مدارس غیردولتی افزایش می‌یابد
  • برای ملاقات با اسکلت نیمه کاره!
  • رتبه دانشگاه صنعتی شریف در جدیدترین رتبه‌بندی موضوعی کیو اس
  • افتتاح خوابگاه ۵۰ واحدی دانشگاه سمنان در ادامه نهضت احداث خوابگاه دانشجویی در دولت سیزدهم