Web Analytics Made Easy - Statcounter

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران زودتر از سایر بازیکنان به ایران بازخواهد گشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، امیر غفور، پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران به دلیل اینکه باید به ایتالیا برود و در تمرینات تیم لوبه حضور پیدا کند زودتر از سایر بازیکنان به ایران بازخواهد گشت.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امیر غفور بلافاصله پس از آخرین بازی ایران که روز سه‌شنبه، 23 مهر 1398 از ساعت 7 با لهستان خواهد بود به شهر اوساکا می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غفور از ژاپن به شانگهای چین خواهد رفت و از آنجا به ایران بازمی‌گردد تا اقدامات لازم برای حضورش در ایتالیا را انجام دهد.

گفته می‌شود غفور باید پنج‌شنبه 25 مهرماه خود را به کادر فنی تیم لوبه معرفی کند.

کاروان والیبال ایران هم روز چهارشنبه، 24 مهرماه ژاپن را ترک خواهد کرد و پنج‌شنبه، 25 مهرماه وارد تهران می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جام جهانی والیبال تیم ملی والیبال امیر غفور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۶۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساحلی‌بازان به کشور بازگشتند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات والیبال ساحلی تور آزاد سامیلا تایلند از روز شنبه ۲۵ فروردین آغاز شد و پس از چهار روز با نائب قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک به پایان رسید.   کاروان والیبال ساحلی ایران شامل تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (عباس پورعسگری/علیرضا آقاجانی)، تیم ملی والیبال ساحلی ایران دو (عبدالحامد میرزاعلی/ابوالحسن خاکی زاده)، رحمان رئوفی (سرمربی)، آرش رامسری (مربی)، غلامرضا بحریه (سرپرست) و حسن بازدرهوا (داور بین‌المللی) بامداد روز (جمعه ۳۱ فروردین) با استقبال امیرحسین منظمی عضو هیات رئیسه فدراسیون، مهدی اسلامی خزانه‌دار و کامران ذوقی دبیر کمیته ساحلی از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شدند.   تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (عباس پورعسگری/علیرضا آقاجانی) که برای رسیدن به دیدار فینال رقابت‌های والیبال ساحلی تور آزاد سامیلا تایلند شش پیروزی برابر هند، مالدیو، قطر، اندونزی، ژاپن و تایلند به دست آورده بود، در آخرین مسابقه خود در این رقابت‌ها به مصاف استرالیا دو (Burnett/Pearse) رفت و مغلوب شد تا به عنوان نائب قهرمانی قناعت کند.   تیم ملی والیبال ساحلی ایران دو (عبدالحامد میرزاعلی/ابوالحسن خاکی زاده) نیز در این رقابت‌ها حضور داشت که در مرحله مقدماتی دو برد و یک شکست به دست آورد و به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله حذفی شد و در مرحله نخست حذفی به مصاف استرالیا یک رفت و دو بر صفر مغلوب حریف قدرتمند خود شد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت. ­

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌ های رقابت‌های سوارکاری گنبدکاووس؛ روز دوم هفته دوم
  • معرفی برترین‌های رقابت‌های سوارکاری گنبدکاووس؛ روز دوم هفته دوم
  • ساحلی‌بازان به کشور بازگشتند
  • «مبینا رستمی» والیبالیست کیست و چرا عذرخواهی کرد؟
  • سرمربی تیم ملی والیبال ایران در کره تیم گرفت!
  • تیم پائز، نایب قهرمان لیگ والیبال اوکراین شد
  • بازدید غفور کارگری از تمرینات تیم ملی پاراتیراندازی با کمان
  • میرحسینی: نیاز تیم ملی والیبال،‌ مدیریت بازیکنان است
  • سپاهان به کورس قهرمانی بازمی‌گردد/شانس قهرمانی استقلال بالاتر است
  • از هفته آینده دامنه نوسان و روند معاملات به حالت عادی بازمی‌گردد