Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

زیبا کرمعلی با انتشار این عکس نوشت:

امروز با بعد جدیدی از خودم آشنا شدم. بعدی که خودمم از پیدا کردنش شگفت زده شدم. روزی که این بچه‌های زیبارو پیدا کردیم فکرشم نمی‌کردم که تا این حد دلبسته‌شون بشم.


چشم‌هاشون نمی‌دید و حالشون خیلی خوب نبود. معصوم بودن و بی پناه و انگار که به یه آغوش گرم رسیده باشن، کنار ما پناه گرفتن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار بود چند روزی مهمون ما باشن تا بهتر بشن اما شد یک ماه و بعد از یک ماه انگار که یکی از ما شده بودن. دردسرشون کم نبود اما انقدر شیرین بودن که این میزان از شیرینی دردسرهاشونو از یادمون می‌برد.


روزی که حالشون بد شد و بردیمشون دامپزشکی، روزی بود که به شدت سرمون شلوغ بود و برنامه‌هامونو بهم ریختن. اما چشم دوختن به نگاه معصومشون و حس عمیق آرامشی که توی آغوشم داشتن، باعث شد فقط و فقط به بهترشدنشون فکر کنم و تمام دغدغه‌هام یادم بره. حس اینکه سه تا موجود زنده وجود دادن که نفسشون به دست ما بنده یکی از عجیب‌ترین حسای دنیا بود برام.


از وقتی چشماشون باز شد مارو دیدن و باورشون شده بود که مادرشونم.


امشب ببری کوچولو تنها شد و دوتا برادراش از پیشمون رفتن. رفتن تو خونه‌های جدیدشون و موقع خداحافظی، انگار که یه بخشی از وجودم جدا میشد. باورم نمیشد که به خاطر رفتن این دوتا تا این حد غمگین بشم و چشمام تر بشه. (از راست به چپ) ببری، منگولی و جگوار، هر جا که برین هر اسم جدیدی که داشته باشین، جزو خاطرات قشنگ من باقی می‌مونید و من هرگز فراموشتون نمی‌کنم عزیزای دلم
به تاریخ نوزدهم مهرماه نود و هشت

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: زیبا کرمعلی بازیگر فیلم سینمایی لاتاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۶۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند

به گزارش خبرنگار مهر، دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در منطقه غرب آسیا شامگاه سه شنبه بین تیم تیم‌های الهلال عربستان و العین امارات برگزار شد که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک به سود الهلال به پایان رسید.

دیدار رفت این دو تیم که به میزبانی العین برگزار شده بود با نتیجه ۴ بر ۲ به سود تیم اماراتی به پایان رسید و به این ترتیب در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت، تیم العین با موفق شد با برتری ۵ بر ۴ راهی دیدار نهایی شود.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه از ساعت ۱۳:۳۰ تیم‌های «یوکوهاما مارینوس» ژاپن و «اولسان اچ دی» کره جنوبی به مصاف هم خواهند رفت.

کد خبر 6087100

دیگر خبرها

  • این خودرو با چشم‌هایش شما را می‌بیند!/ عکس
  • یاناس ویچیچ:میلیون‌ها ایرانی عاشق والیبال هستند
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • ببینید | روایت ملی‌پوش کاراته نابینایان از برخورد عجیب مردم در یک مورد خاص: انگار در روز روشن بی‌حیا شده‌ایم!
  • «العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند
  • جزئیاتی درباره ۱۳ فیلم جدیدی که به جشنواره کن ۲۰۲۴ اضافه شد
  • جشنواره فیلم کن ۱۳ فیلم را بر فهرست فیلم‌هایش افزود
  • امروز با حافظ: کس نیست که افتادهٔ آن زلفِ دوتا نیست
  • پاکستان یکی از اتوبان‌هایش را «ایران» می‌نامد
  • اسامی برندگان لاتاری در ایران | خاطرات برندگان لاتاری ایرانی