Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@04:03:55 GMT

اختصاص 30 میلیارد اعتبار برای اتمام سد نعمت‌آباد

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۲۶۷۸۸

اختصاص 30 میلیارد اعتبار برای اتمام سد نعمت‌آباد

فرماندار شهرستان اسدآباد از اختصاص 30 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و اتمام پروژه سد نعمت‌آباد این شهرستان خبر داد.

مجید درویشی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر افزود: امسال این میزان اعتبار برای اتمام این طرح اختصاص یافته که از اعتبار موردنظر 6.5 میلیارد برای پرداخت به پیمانکار و مابقی برای اتمام پروژه پیش بینی شده و چند روز پیش تخصیص این اعتبار نیز ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 91 درصدی پروژه سد نعمت آباد گفت: این میزان اعتبار برای تکمیل پروژه کافی بوده و به طور قطع برای سال آینده پروژه سد نعمت آباد به افتتاح و بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار اسدآباد در ادامه میزان اعتبار امسال شهرستان را افزون بر 23 میلیارد تومان اعلام کرد و یادآور شد: از این میزان اعتبار 4 میلیارد تومان اعتبارات استانی، 15 میلیارد اعتبارات متوازن و یک میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبارات نفت و گاز بوده که در رابطه با اعتبارات متوازن برای دو دستگاه بنیاد مسکن و آموزش و پرورش پروژه های خوبی تعریف شد.

وی با بیان اینکه تعهد امسال بنیاد مسکن بهسازی 31 روستا بوده که در حال حاضر زیرسازی 25 روستا در دست اجراست و 6 روستا نیز در برنامه کاری قرار دارد، اضافه کرد: 95 درصد موافقتنامه های شهرستان مبادله و به تمامی دستگاه ها اعلام شده که با پیمانکاران مرتبط قرارداد ببندند و کار را آغاز کنند.

درویشی در بخش دیگری از اخذ موافقت 7 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه زیرساخت برق شهرک صنعتی اسدآباد خبر داد و تصریح کرد: برای افزایش توان برق شهرک صنعتی اسدآباد از 4.5 به 10 مگاوات به اعتباری افزون بر 7 میلیارد تومان نیاز است که با پیگیری های لازم قرار شد از این میزان اعتبار، 50 درصد توسط وزارت صنعت از طریق شهرک صنعتی و 50 درصد مابقی اعتبار توسط وزارت نیرو پرداخت شود که در این رابطه دستور لازم داده شده است.

وی در پایان با بیان اینکه بعد از ایام اربعین کارخانه تولید پودر قهوه شهرستان در شهرک صنعتی کلنگ زنی می شود، گفت: راه اندازی این کارخانه در شهرستان برای 800 نفر به صورت مستقیم در سه شیفت ایجاد اشتغال خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سد نعمت آباد اسدآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۶۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث کانال انتقال آب کشاورزی در سوادکوه‌شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، علی نوری‌نژاد از اجرای پروژه کانال انتقال آب ۲۴۰ متری در اراضی زراعی در اراضی کشاورزی شهرستان خبر داد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه شمالی افزود: این پروژه با اعتبار ۵ میلیارد ریال در اراضی زراعی روستا‌های چالی و شیرجیکلا این شهرستان اجرا و به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: به منظور اتمام این مسیر انتقال آب، برنامه ریزی برای تامین اعتبار جهت ادامه ایجاد کانال انتقال آب در دستور کار این مدیریت در سال جاری است.

دیگر خبرها

  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • اختصاص 350 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه طرحهای آبیاری در شهرستان مهاباد
  • اتمام ۵۳ پروژه اقتصادی تا پایان دولت در خراسان رضوی
  • اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار ملی برای اجرای روکش آسفالت در تویسرکان
  • احداث کانال انتقال آب کشاورزی در سوادکوه‌شمالی
  • ۲۲۲۴ میلیارد اعتبار سفر رئیس جمهور به اردبیل تخصیص یافت
  • اعتبار دانشگاه صنعتی شاهرود ۲۷ درصد بیشتر شد
  • تکمیل طرح رانش محور ماربره به صالح آباد در گرو تخصیص اعتبار
  • پروژه بیمارستانی «نیایش» خرم‌آباد در ایستگاه ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی
  • اختصاص اعتبار ویژه به روستاهای فاقد دهیاری گچساران