Web Analytics Made Easy - Statcounter

قمری رییس هییت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گفت: تیم ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان بعد از کسب مقام اول تیمی جوانان استان در مسابقات اصفهان در رشته هنر‌های فردی نیز صاحب ۸ نشان رنگی شد.

او افزود: در رشته چرخ چمنی ۸۰تا۹۰ امیرحسین کیوان زاده و در رشته میلبازی ۹۰+ مهدی کلنگی خواه نشان طلا، در رشته چرخ چمنی ۶۰- کاوه کرمانی، در رشته کباده ۶۰تا۷۰ امیرحسین کاردان مقدم، مجتبی مصلحی در رشته کشتی پهلوانی در وزن ۵۵ کیلوگرم نشان نقره، در رشته سنگ ۶۰تا۷۰ امیرحسین کاردان مقدم، علی اصغر اکبری در وزن ۶۵ کشتی و عارف جواهری در وزن ۸۵ کشتی فرنگی مقام سوم را بدست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربیگری تیم را مجتبی اهنی و علی مقیمی را در این دوره از مسابقات بر عهده داشتند.

کسب مدال نقره خراسان جنوبی، در مسابقات کاراته وان پسران

بخشی رییس هییت کاراته خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گفت: در دومین مرحله لیگ کاراته وان پسران نونهال کشور تیم استان با کسب یک نشان نقره در جایگاه هفتم ایستاد.

او افزود:در اولین روز از دومین مرحله لیگ کاراته وان پسران کشور که در مازندران در حال برگزاری است، تیم استان در رده هفتم کشور و بالاتر از استان‌های کرمان و فارس ایستاد.

رییس هییت کاراته خراسان جنوبی گفت: در این مسابقات امیرعلی آموزگار در بخش کمیته در وزن +۵۵ کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره شد.

انتهای پیام / ط ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن های ورزشی کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۶۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ووشوکاران ایران سه مدال طلا و نقره دیگر کسب کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، در ادامه رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ که با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر «جیانگ‌یئن» در کشور چین جریان دارد نمایندگان کشورمان همچنان به کسب مدال ادامه می‌دهند.

صبح امروز پنجشنبه و در روز دوم، فرم «نان‌چوان»، شاهین بنی‌طالبی با نمره ۹.۶۹۳ به عنوان قهرمانی دست یافت و مصطفی حسن‌زاده با امتیاز ۹.۶۸۳ در رده دوم جای گرفت. با این نتیجه مدال طلا و نقره این فرم به کشورمان رسید. همچنین ورزشکاری از نپال با امتیاز ۹.۶۶۳ در این فرم سوم شد.

روز گذشته نیز مصطفی حسن‌زاده و شاهین بنی‌طالبی مدال‌های طلا و نقره فرم نن گوئن در رقابت‌های ووشو انتخابی جام جهانی را به خود اختصاص داده بودند.

در مبارزات وزن ۶۰- کیلوگرم بانوان، سهیلا منصوریان ملی‌پوش کشورمان در جدال با حریفی از ترکیه به پیروزی رسید و به مدال نقره دست یافت. مسابقات این وزن به صورت دوره‌ای برگزار شد و منصوریان به دلیل قبول یک شکست در مبارزه با نماینده چین، به مدال نقره دست یافت و صاحب عنوان نایب قهرمانی شد.

با احتساب مدال‌های روز نخست تیم ملی ووشو ایران تا کنون موفق به کسب ۸ مدال طلا، سه نقره و سه برنز شده است.

کد خبر 6088376

دیگر خبرها

  • نماینده تالو زنان ایران به مدال نقره رسید
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • رنگرز: توقع کسب یک مدال طلا از کشتی گیران در المپیک را داشته باشیم
  • کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره از سوی ووشوکاران کشورمان
  • ووشوکاران ایران سه طلا و نقره دیگر کسب کردند
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • مدال نقره برای سهیلا منصوریان
  • ووشوکاران ایران سه مدال طلا و نقره دیگر کسب کردند
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال