Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پرویز هادی ملی‌پوش کشتی آزاد گفت: اگر به شرایط ایده‌آل برسم در فینال لیگ برتر برای تیم ایران‎مال به روی تشک خواهم رفت. تاریخ انتشار: 09:05 - 20 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۷۷۲۳

پرویز هادی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص روند درمانی برای عبور از مصدومیتش، اظهار داشت: پزشک معالجم گفت تا ۲۰ روز دیگر می‌توانم تمرینات نسبتا سنگین و پرفشار را آغاز کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر یکی‌، دو جلسه است که تمرینات سبک را زیر نظر پزشک و مربیان تیم ایران‎مال آغاز کرده‌ام.

وی ادامه داد: به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر، مدتی از تمرینات دور بودم و همین موضوع باعث ضعیف شدن عضلاتم در ناحیه کمر شده است. ان‌شاءالله با تمریناتی که پزشکان توصیه کرده‎اند به زودی مصدومیتم به طور کامل برطرف خواهد شد و شرایط حضور در تمرینات پرفشار را به دست می‎آورم.

ملی‌پوش کشتی آزاد تصریح کرد: اگر به شرایط ایده‌آل برسم در فینال لیگ برتر برای تیم ایران‎مال به روی تشک خواهم رفت، در غیر این صورت استارت کارم را در جام باشگاه‌های جهان یا مسابقات کسب سهمیه المپیک خواهم زد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرویز هادی فدراسیون کشتی کشتی آزاد المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۷۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس 2024 حضور داشته باشم

به گزارش قدس آنلاین، مائوریسیو موتا پائز پس از ورود به تهران گفت: من آگاه هستم به این موضوع که والیبال چقدر در ایران از اهمیت برخوردار است. یادم می‌آید که از سال ۲۰۱۴ تا الان رشد یافته است و ایرانی‌ها والیبال را دوست دارند.

وی با بیان این‌که می‌توانم به خوبی این موضوع را احساس کنم، تصریح کرد: امیدوارم در ایران با هم کار خوبی انجام دهیم. برای همکاری با فدراسیون و بازیکنان بسیار هیجان زده هستم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: من با شما صادق هستم، می‌دانم که همه هواداران اینجا واقعاً والیبال را دوست دارند، برای آنها عملکرد تیم بسیار مهم است، اینکه تیم چه کاری انجام می‌دهد، چه کسی مربی است، چه بازیکنانی حضور دارند، اما من واقعاً روی کار متمرکز هستم.

وی تاکید کرد: همگی یک هدف بزرگ داریم و واقعا باید روی آن تمرکز کنیم که آن هدف هم راه‌یابی به المپیک پاریس است و تابستان امسال به آن نیاز داریم. نمی‌توانیم این فرصت را از دست بدهیم و باید متمرکز پیش رویم چون در صورت کسب این نتیجه مردم با ما خوشحال خواهند شد و امیدوارم که چنین باشد.

پائز خطاب به مردم ایران گفت: من خیلی خوشحالم که اینجا هستم و امیدوارم تابستان خوبی را بسازیم و در پاریس ۲۰۲۴ باشیم. این هدف ماست و از حمایت شما متشکرم که در این چالش طولانی با تیم ملی همراه هستید.

دیگر خبرها

  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • میرزا زاده: انتخاب مردم قابل احترام است
  • ادامه دوری حسن یزدانی از اردوی تیم ملی
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد | تکلیف کاپیتان و دو نفر با هم مشخص می‌شود
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس 2024 حضور داشته باشم
  • اعتراف نگران کننده بلینگام: واقعا خسته هستم!