Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@14:12:29 GMT

بیش از ۱۴ هزار کودک در مهدهای لرستان وجود دارد

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۲۷۴۶۵

بیش از ۱۴ هزار کودک در مهدهای لرستان وجود دارد

مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: بیش از ۱۴ هزار کودک در مهدهای استان وجود دارد.

فاطمه زهرا توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: ۳۵۰ مهدکودک در استان داریم که شامل ۹۱ مهدکودک شهری، ۲۴۰ روستامهد و ۱۹ مهدکودک در حاشیه است.

مدیرکل بهزیستی لرستان بیان کرد: در مجموع ۱۴ هزار و ۵۰۰ کودک در مهدهای استان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص اقدامات انجام شده برای کودکان سیل‌زده در شهرستان‌های استان، گفت: با توجه به وقوع سیل و مواجه شدن ساکنین چندین شهرستان استان با بحران، دفتر امور کودکان و نوجوانان بر حسب وظیفه ذاتی خود مبنی بر مداخله به موقع به منظور جلوگیری از آسیب کودکان در شرایط نابسامان موجود اقدام به راه‌اندازی ۲۳ مهدکودک سیار و ثابت با حضور ۱۲۸۰ کودک کرد.

توکلی اضافه کرد: علاوه بر فراهم کردن شرایط نگهداری و جمع‌آوری کودکان از محیط نامناسب و غیربهداشتی، برنامه‌های شاد و سرگرم کننده نیز ترتیب داده شد تا تسکینی بر آلام آنان باشد.

مدیرکل بهزیستی لرستان افزود: این سازمان با ارائه میان وعده و یک وعده غذای گرم در سلامت جسمی کودکان(با توجه به عدم تغذیه درست در منازل) اقدام کرده است.

وی یادآورشد: در شهرستان‌های پلدختر، معمولان، نورآباد، دورود و دوره چگنی ۲۳ مهدکودک راه‌اندازی و فعال کردیم که از این تعداد ۷ مهد کودک در کانکس‌های سیار و بقیه در ساختمان‌هایی که دستخوش سیل شدند به سختی قابل سکونت است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بهزيستي مهدكودك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۷۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار هولناک کودکان شهید در غزه اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر اجرایی صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) وضعیت کودکان در نوار غزه را دردناک و غم انگیز توصیف کرد.

«کاترین راسل» مدیر اجرایی صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) اعلام کرد که مقیاس و سرعت تخریب‌ها در نوار غزه «تکان‌دهنده» است و در نتیجه حمله‌های رژیم صهیونیستی تاکنون بیش از ۱۳ هزار کودک فلسطینی شهید شدند.

پایگاه اینترنتی سازمان یونیسف به نقل از مدیر اجرایی صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) اعلام کرد که از هفتم اکتبر، بیش از ۱۳ هزار و ۸۰۰ کودک در نوار غزه جان خود را از دست داده‌اند.

از سوی دیگر، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه تازه‌ترین آمار شهدا و مجروحان جنگ در غزه را اعلام کرد. این وزارتخانه تاکید کرد در ۲۴ ساعت گذشته ۴۶ فلسطینی دیگر در نوار غزه به شهادت رسیده و ۱۱۰ نفر هم زخمی شدند.

وزارت بهداشت غزه بیان کرد که شمار کلی شهدای جنگ در غزه از هفتم اکتبر تا این لحظه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۶ هزار و ۵۷۵ نفر رسیده است.

قریب به ۸۰۰۰ نفر نیز همچنان مفقود و زیر آوار هستند و تلاش برای بیرون کشیدن آن‌ها همچنان ادامه دارد. همچنین ۷۳ درصد از شهدا و مجروحان جنگ در غزه زن و کودک هستند.

کد خبر 6081604

دیگر خبرها

  • شناسایی دو هزار و ۶۱۳ کودک دارای اختلال اوتیسم در اصفهان
  • شوآف ممنوع، خودتان باشید
  • شهادت نزدیک به ۱۴ هزار کودک به دست صهیونیست‌ها
  • آمار هولناک کودکان شهید در غزه اعلام شد
  • ممنوعیت تبلیغات در شبکه کودک برداشته شد؟
  • تاکید رئیس سازمان بهزیستی بر لزوم اجرای همه جانبه طرح «خانواده میزبان»
  • این درد را در سنین رشد کودکان را جدی بگیرید
  • آینده‌ای درخشان از آن فرزندان شماست!
  • حمایت از نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان در لرستان
  • دلیل پرخاشگری در کودکان چیست؟