Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- وزیر خزانه داری آمریکا از اعطای اختیارات به مقامهای این کشور برای «وضع تحریمهای جدید و قابل توجه» علیه ترکیه خبر داد.

«استیو منوچین» وزیر خزانه داری آمریکا روز جمعه اعلام کرد که در پی عملیات تهاجمی ترکیه به شمال شرق سوریه «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا به مقامات این کشور اختیار و اجازه داده تا پیش نویس تحریمهای جدید و «قابل توجه» علیه ترکیه را تهیه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منوچین همچنین گفت که ایالات متحده در حال حاضر این تحریمها را به مرحله اجرا نخواهد گذاشت؛ اما در صورت لزوم این تحریمها اجرایی خواهند شد.

وزیر خزانه داری آمریکا در ادامه افزود: «ما به نهادهای مالی اطلاع می دهیم که نسبت به این موضوع محتاط باشند و اینکه تحریمها ممکن است اجرایی شوند».

به گفته استیو منوچین، «این تحریمها بسیار سنگین هستند. ما امیدواریم که مجبور نشویم از این تحریمها استفاده کنیم اما اگر لازم ببینیم، می توانیم اقتصاد ترکیه را به تعطیلی کشانیم».

منبع: مهر

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۷۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا ۱۶ فرد و دو نهاد ایرانی را تحریم کرد

وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد که ۱۶ فرد و دو نهاد مرتبط با سپاه پاسداران ایران را در واکنش به حمله موشکی و پهپادی به اسرائیل تحریم کرده است.

به گزارش مهر به نقل از الجزیره، خبرگزاری رویترز به نقل از جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید این کشور علیه ایران خبر داد.

رئیس‌جمهور آمریکا در شرح تحریم‌های جدید علیه ایران افزود که این تحریم‌ها فرماندهان و نهادهای مرتبط با سپاه پاسداران ایران را هدف قرار داده است. 

جو بایدن تصریح کرد: آمریکا در خصوص تحریم‌های جدید علیه ایران با کشورهای عضو گروه هفت هماهنگ است و متحدان ما تحریم‌ها و اقدامات بیشتری را علیه برنامه نظامی بی‌ثبات کننده ایران وضع خواهند کرد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا هم اعلام کرد که ۱۶ فرد و دو نهاد ایرانی را در واکنش به حمله ایران به اسرائیل در فهرست تحریم‌ها قرار داده است. 

این وزارتخانه افزود که پنج شرکت را که برای شرکت فولاد خوزستان مواد اولیه فراهم می‌کردند، تحریم کرده است. 

بر اساس ادعای وزارت خزانه داری آمریکا، نهادها و افرادی که تحریم شده اند، به ایران در زمینه تولید و گسترش برنامه پهپادی کمک می‌کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید آمریکا و بریتانیا علیه ایران | کدام شرکت هدف قرار گرفت؟
  • دور جدید تحریم‌های انگلیس و آمریکا علیه ایران
  • فهرست تحریم‌های جدید انگلیس و آمریکا علیه ایران
  • آمریکا ۱۶ فرد و دو نهاد ایرانی را تحریم کرد
  • تحریم‌های جدید وزارت خزانه‌داری آمریکا علیه ایران
  • فروش ۳ میلیارد دلار اوراق خزانه در اسرائیل در پی جنگ غزه
  • نشاکاری ۱۰ درصد شالیزار‌های فریدونکنار
  • نشاکاری 10 درصد شالیزارهای فریدونکنار
  • وزیر خزانه‌داری آمریکا: ایران را تحریم می‌کنیم
  • آکسیوس: آمریکا تحریم‌های جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کند