Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@05:55:33 GMT

استعفای سرپرست وزارت امنیت داخلی آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۲۷۶۱۰

استعفای سرپرست وزارت امنیت داخلی آمریکا

رئیس جمهور آمریکا از استعفای سرپرست وزارت امنیت داخلی این کشور خبر داده است. ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز جمعه اعلام کرده است که کوین مک آلینان سرپرست وزارت امنیت داخلی ایالات متحده از این سمت کناره گیری کرده و هفته آینده یک فرد جدید برای سرپرستی این وزارتخانه معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مک آلینان چهارمین فردی بود که در دوره ریاست جمهوری ترامپ مسئولیت اداره وزارت امنیت داخلی آمریکا را بر عهده گرفته بود. وی از ماه آوریل تاکنون این مسئولیت را بر عهده داشت. مک آلینان پس از آنکه ترامپ از کریستین نیلسن وزیر امنیت داخلی آمریکا خواست تا از این سمت کناره گیری کند، به این سمت انتخاب شده بود.

مک آلینان پیش از رسیدن به این سمت، به عنوان کمیسیونر اداره گمرک و حفاظت مرز آمریکا فعالیت کرده است.

وزیر امنیت داخلی آمریکا استعفا کرد

ترامپ با انتشار پیامی در توئیتر نوشت: کوین اکنون پس از سالها خدمت در دولت می خواهد وقت بیشتری را با خانواده اش سپری کند و قصد رفتن به بخش خصوصی را دارد. هفته آینده سرپرست موقت جدید وزارت امنیت داخلی را معرفی خواهم کرد.

سیاست های ضد مهاجرتی ترامپ با انتقادات گسترده داخلی و بین المللی روبرو شده است. ترامپ یکی از مهمترین برنامه های انتخاباتی خود برای 2020 میلادی را سرکوب مهاجرت غیرقانونی اعلام کرده است.

"بنی تامپسون" رئیس کمیته امنیت داخلی مجلس نمایندگان آمریکا در این باره گفت: کناره گیری مک آلینان از این سمت نشانگر ادامه مشکلات و چالش ها در وزارت امنیت داخلی است، وزارتخانه ای که مسئول امنیت مرزها، مقابله با تروریسم ، امنیت سایبری است. این اقدام تنها موجب هرج و مرج بیشتر در این وزارتخانه خواهد شد.

اداره گمرک و حفاظت از مرزهای آمریکا پیش از این اعلام کرده است که تعداد مهاجران بازداشتی در مرز مکزیک طی ماه سپتامبر با کاهش روبرو شده است. در این مدت تنها 52 هزار مهاجر غیرقانونی در مرز آمریکا و مکزیک بازداشت شده اند که نسبت به ماه می 65 درصد کاهش نشان می دهد. در ماه می بیش از 144 هزار مهاجر غیرقانونی در این منطقه بازداشت شده بودند.

انتهای پیام/

R1036247/P/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط دونالد ترامپ اخبار "آمریکا"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دونالد ترامپ اخبار آمریکا دونالد ترامپ اخبار آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۷۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت

دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا اعلام کرد که با جو بایدن، صلح در خاورمیانه به دست نخواهد آمد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2024 که با بایدن رقابت می‌کند، گفت که با رئیس جمهوری مثل جو بایدن صلح در خاورمیانه به دست نخواهد آمد.

ترامپ امروز سه‌شنبه هنگام حضور در دادگاه برای رسیدگی به پرونده موسوم به «حق السکوت»، گفت که بایدن بدترین رئیس جمهور در تاریخ ایالات متحده آمریکا است.

وی با اشاره به برگزاری اعتراضات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های بزرگ آمریکا، بیان کرد: آنچه در دانشگاه‌های کلمبیا، نیویورک و سایر آنها می‌گذرد، مایه شرمساری است. این واقعاً تقصیر بایدن است. او لحن اشتباهی دارد. او کلمات اشتباهی دارد. نمی‌داند از چه کسی حمایت می‌کند و این یک آشفتگی است.

ترامپ بایدن را به مناظره تلویزیونی فراخواند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمریکا برای این سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد
  • سرمایه گذاری بر روی معادن طلای افغانستان
  • آمریکا برای سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • سخنگوی وزارت خارجه: موضوع استفاده از سلاح هسته‌ای هیچ جایگاهی در دکترین هسته‌ای و دفاعی کشور ندارد
  • سیاست تحریم‌ شکسته خورده است/رژیم صهیونیستی تهدیدی برای تمام منطقه است
  • سخنگوی وزارت خارجه: مقامات ذی‌ربط احضار سفیر سوئیس به سپاه را تکذیب کردند | تبادل پیام با آمریکا
  • ارتباط مستمر با سفیر سوئیس برای تبادل پیام با آمریکا
  • آغاز نشست سخنگوی وزارت خارجه
  • تجاوز دیگری صورت بگیرد قاطع‌تر پاسخ می‌دهیم