Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدرضا بهبودی، بازیکن و داور مسابقات چوگان طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص برگزاری رقابت‌های جام ارتش بیان کرد: این دوره از مسابقات در سطح منفی 2 تا 2 بود و به هر حال رقابت‌های آماتور محسوب می‌شود، اما در کل مسابقه خوبی بود چون بازیکنان قوی در آن حضور داشتند و چمن زمین هم بد نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید مسابقات بیشتری برگزار شود، الان دو ماه از آخرین می‌گذرد و پس از دو ماه این رویداد را داشتیم. انشاالله در آینده رقابت‌های بیشتری برگزار شود تا تیم ملی چوگان هم برای مقدماتی جام جهانی آماده شود.

وی افزود: رده‌بندی رشته چوگان در جهان به صورت زونی است، زون کشور ما با هند، پاکستان و کشورهای قاره آفریقایی حساب می‌شود. یعنی در مسابقات زونی با این کشورها رقابت خواهیم کرد. البته کشورهای عربی هم در این زون هستند اما آن‌ها چوگان ندارند.

بهبودی اظهار داشت: من بازیکن چوگان هستم اما در این دوره از مسابقات به عنوان داور حضور داشتم و این رقابت‌ها را قضاوت کردم. یکی از بزرگ‌ترین مشکلات ما داوری است و متاسفانه فدراسیون در تربیت داور ضعیف عمل کرده است. من باید بازی می‌کردم اما به دلیل کمبود داور، این بازی را قضاوت کردم. ما فقط یکی، دو داور بین‌المللی داریم و داورهای زیادی نداریم که بتوانند در مسابقات چوگان قضاوت کنند. برای پیشرفت در این زمینه باید در کلاس‌های فدراسیون جهانی نماینده داشته باشیم و از داورهای خارجی برای آموزش در کشورمان استفاده کنیم.

چوگان‌باز ایران در پایان گفت: چوگان هزینه بسیار زیادی دارد، درست است که مسابقات جهانی ندارد اما چون رشته المپیکی نیست، کم‌تر مورد توجه قرار می‌گیرد و به نظر من وزارت ورزش بیشتر روی ورزش‌های المپیکی سرمایه‌گذاری کرده است. اگر تعداد مسابقات بیشتر باشد، زمین چمن‌های بیشتری در شهرهای مختلف داشته باشیم و مسابقات آن به صورت زنده پخش شود، مردم بیشتر با چوگان آشنا خواهند شد و این رشته پیشرفت خواهد کرد.

خبرنگار: پرفام ذاکرانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران تیم ملی جهان مشکلات برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۷۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، تیم ریکرو بانوان کشورمان امروز برای حضوری پر قدرت در رقابت‌های کاپ جهانی تیراندازی با کمان تمرینات خود را در زمین مسابقات برگزار کرد.

یسنا پورماهانی از کیش به همراه مبینا فلاح و حوریه حاجی حسینی ترکیب تیم ملی ریکرو بانوان را تشکیل می‌دهند.

مهسا بدخشان به عنوان مربی ریکرو و سونگ چیل هونگ نیز به عنوان سرمربی هدایت ملی پوشان را بر عهده دارند.

محمدحسین گلشنی، رضا شبانی، صادق اشرفی و فائز محمدی نیز در بخش مردان در این رقابت‌ها حضور دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • عیدیان راهی فینال شد
  • کاپ جهانی شانگهای| نتایج دور از انتظار کمانداران ایران در دور مقدماتی
  • نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • اسامی داوران حاضر در یورو 2024 اعلام شد
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا