Web Analytics Made Easy - Statcounter

پتر هاندکه در دهه ۱۹۹۰ میلادی طرف ملی‌گرایان صرب را در جنگ بوسنی گرفت و جنایت‌های جنگی آنان را بسیار کم‌تر از آنچه بود ارزیابی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از میدل ایست مانیتور،  آکادمی سوئد برندگان جایزه نوبل ادبیات امسال و سال گذشته را اعلام کرد. جایزه سال ۲۰۱۸ به اولگا توکارچوک، نویسنده لهستانی تعلق گرفت و پتر هاندکه، نویسنده سرشناس اتریشی نیز به عنوان برنده نوبل ادبیات ۲۰۱۹ معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پتر هاندکه در دهه ۱۹۹۰ میلادی طرف ملی‌گرایان صرب را در جنگ بوسنی گرفت و جنایت‌های جنگی آنان را بسیار کم‌تر از آنچه بود ارزیابی کرد. در جریان حمله صرب ها به بوسنی 8هزار مسلمان بوسنیایی در سربرنیتسال قتل عام شدند.

 

این کشتار، بعد از جنگ جهانی دوم، بزرگ‌ترین نسل‌کشی در اروپا به ‌شمار می‌آید.

 

گنت کاکاج نخست وزیر آلبانی در پستی توئیتری انتخاب آکادمی سوئدی را شرم آور خطاب کرد و نوشت این نویسنده کسی است که کشته شدن انسان ها برایش ارزشی نداشته است.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین شیراز اربعین ۹۸ کانون های مساجد مرز مهران جایزه نوبل نوبل ادبیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۸۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه اسطوره انگلیسی به توهین طرفدار معروف پپ

به گزارش "ورزش سه"، آلن شیرر به توهین لیام گالاگر، خواننده مشهور و هوادار منچسترسیتی، پاسخ داد. او به دلیل انتقاد از پپ گواردیولا از شیرر درخواست کرده بود دهانش را ببندد!

پپ گواردیولا پس از بازی در جام حذفی مقابل چلسی در فاصله کم بعد از بازی مقابل رئال مادرید در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از مسئولان لیگ برتر انگلیس به دلیل برنامه‌ریزی‌هایی که داشته‌اند به شدت انتقاد کرد.

شیرر، اسطوره نیوکسل، هم در واکنش به عصبانیت گواردیولا این سوال را مطرح کرده بود که چرا به جای چنین واکنشی با بازیکنانی که در اختیار دارد، تغییراتی در ترکیب تیمش ایجاد نکرده است.

این سوال به مذاق طرفدار مشهور سیتی خوش نیامده و او در برنامه اکس(توییتر سابق) خشم خود را برو داد و خطاب به شیرر نوشت:"دهانت را ببند!"

شیرر در پاسخ به حمله این خواننده در اکس نوشت:"اوه کوتاه بیا لیام. با عصبانیت به پشت سرت نگاه نکن مرد!"

جمله با "عصبانیت به پشت سر نگاه نکن مرد" نام یکی از آهنگ‌های معروف گروه قبلی گالاگر بود که شیرر با این عبارت سعی کرد به او کنایه بزند.

دیگر خبرها

  • ورود «مسافر و مهتاب» با «فرقه خودبینان» به کتابفروشی‌ها
  • دیدار رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی با سفیر ایران در سارایوو
  • عارف غلامی دوباره از لیست خط خورد
  • شرکت بیمه طرفدار صهیونیست‌ها هدف معترضان خشمگین فرانسوی
  • بازداشت معترضان طرفدار فلسطین در نیویورک
  • جهادگر اردبیلی عنوان برگزیده آیین جایزه نوبل ایرانی را کسب کرد
  • رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!
  • کنایه اسطوره انگلیسی به توهین طرفدار معروف پپ
  • جهادگر اردبیلی «جایزه البرز» در سال ۱۴۰۳ را کسب کرد
  • اژه‌ای: همیشه طرفدار برگزاری دادگاه علنی و انتشار محتوای آن‌ها بوده‌ام