Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان با هشدار به اخلالگران امنیت عمومی اعلام کرد: حکم اعدام یک متجاوز به عنف در زندان مرکزی بندرعباس اجرا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « علی صالحی » در جمع خبرنگاران عنوان کرد: یک متجاوز به عنف صبح امروز در زندان مرکزی بندرعباس به دار مجازات آویخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در خصوص جزئیات این پرونده اظهار داشت: مهرماه 1393 خانمی با ادعای تجاوز به عنف اقدام به طرح شکایت نمود که در این خصوص متهم در زمان کوتاهی دستگیر و پرونده‌ای در دادگاه کیفری استان هرمزگان تشکیل شد.

 

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ادامه داد: پس از طی مراحل دادرسی ، اثبات جرم و صدور حکم اعدام متهم ( الف –س ) ، این حکم در شعبه بیستم دیوان عالی کشور تأیید و صبح امروز در زندان مرکزی بندرعباس به مرحله اجرا گذاشته شد.

 

وی در پایان با هشدار به هنجارشکنان و اخلال گران امنیت عمومی تصریح کرد: افرادی که سودای چنین جرایم شیطانی را در سر می پرورانند، بدانند که دستگاه قضائی استان هرمزگان برای حفظ امنیت مردم با کسی تعارف ندارد و مجازات این‌گونه افراد قاطع و بدون اغماض خواهد بود.

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین شیراز اربعین ۹۸ کانون های مساجد مرز مهران تجاوز به عنف اعدام هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۸۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح اعتکاف علمی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ بندرعباس گفت: بیش از سه هزار و ۵۰۰ دانش آموز پایه دوازدهم استان در این طرح شرکت کردند.

امیرعلی ناصری افزود: در این طرح، دانش آموزان پایه دوازدهم در تعطیلات نوروز می‌توانند در محیط آرام مدرسه برای آزمون کنکور سراسری آماده شوند.

بیشتر بخوانید: اسکان بیش از ۲۵۰ هزار مسافر در بوستان‌های شهر بندرعباس

وی گفت: کارشناسان آموزشی و پرورشی هم در این مدارس به دانش آموزان مشاوره‌های تحصیلی و روانشناسی ارائه می‌کنند.

وی با اشاره به افزایش دوبرابری دانش آموزان هرمزگانی با رتبه دو رقمی در کنکور سراسری افزود: سال گذشته ۱۸ دانش آموز هرمزگانی رتبه‌های دو رقمی در کنکور سراسری کسب کردند که همه آنها در طرح اعتکاف علمی شرکت کرده بودند.

دیگر خبرها

  • توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در هرمزگان
  • برنامه مراسم شب‌های قدر در مسجد جامع بندرعباس اعلام شد
  • اجرای طرح اعتکاف علمی در هرمزگان
  • تبادل تجربیات بین شهردار بندرعباس با سرکنسول چین و کنسول قزاقستان
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راه‌سازی در هرمزگان
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در هرمزگان
  • کاهش جمعیت کیفری زندان‌های استان بوشهر
  • اشتغال ۱۲۴۸ نفر از زندانیان در استان کردستان
  • دبیرکل و اعضای جدید شورای مرکزی حزب مستقل و اعتدال ایران انتخاب شدند
  • وقوع تصادف زنجیره‌ای در محور حاجی آبادبه بندرعباس