Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید حسن سبزواری رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان سمنان گفت: در این رقابت‌ها مهیار چوپانزاده در ۲ رشته چرخ تیز و چمنی ۲ مدال طلا را برای استان سمنان کسب کرد.

او افزود: محمد وفادار در رشته میل بازی و امیرحسین حاجی محمدیان در رشته کباده نیز صاحب مدال طلا در رقابت قهرمانی کشور شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سبزواری تصریح کرد: حسین حاجی قاسمی در رشته سنگ این رقابت‌ها مدال برنز کسب کرد.

رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان سمنان ادامه داد: رقابت‌های تیمی زورخانه‌ای، هنر‌های فردی و کشتی پهلوانی در رده سنی جوانان و امید کشور در ورزشگاه انقلاب خمینی شهر اصفهان از چهارشنبه تا جمعه نوزدهم مهر برگزار شد.

او افزود: رقابت‌های تیمی و هنر‌های فردی چهارشنبه و پنجشنبه و نیز پیکار‌های کشتی پهلوانی روز جمعه برگزار شد.

۲۸۵ ورزشکار در قالب ۱۵ تیم از استان‌های اصفهان، کردستان، یزد، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، اردبیل، خراسان رضوی، کرمانشاه، کرمان، همدان، سیستان و بلوچستان، بوشهر، فارس، مازندران، گلستان، قم، مرکزی و سمنان در این رقابت‌ها حضور داشتند.

انتهای پیام/ح

رقابت‌های تیمی و هنر‌های فردی چهارشنبه و پنجشنبه برگزار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۸۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرنگی کاران ایران تمرینات خود را در قرقیزستان پیگیری کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، اعضای تیم ملی کشتی کشورمان که قرار بود پس از حضور در رقابت های کشتی قهرمانی آسیا به کشور بازگردند، به دلیل سیل و آب گرفتگی فرودگاه دوبی و لغو شدن پروازها به مدت ۴ روز در قرقیزستان ماندگار شدند.
بر این اساس فدراسیون کشتی، با انجام تمهیدات لازم برنامه های تفریحی و ورزشی را برای این تیم درنظر گرفته است و امروز نیز کشتی گیران در یک برنامه تفریحی،‌ ورزشی به کوهنوردی در ارتفاعات بیشکک رفتند.

کد خبر 6081829

دیگر خبرها

  • بازگشایی گود زورخانه پایگاه پدافند هوایی کیش
  • فرنگی کاران ايران در بيشکک ماندنی شدند!
  • فرنگی‌کاران ايران در بيشکک ماندنی شدند!
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • تبریک کمیته ملی المپیک به قهرمانی مقتدرانه فرنگی کاران در آسیا
  • فرنگی کاران ایران تمرینات خود را در قرقیزستان پیگیری کردند
  • «گود و ماه» در ۱۸ زورخانه شهر اصفهان اجرا شد
  • بردسکن میزبان سیزدهمین همایش ورزش‌های پهلوان زورخانه‌ای
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا با حمایت همراه اول
  • پیام تبریک استاندار برای افتخار آفرینی فرنگی کاران ملی پوش خوزستان در آسیا