Web Analytics Made Easy - Statcounter

بتول حسین‌زاده در خصوص برگزاری مسابقات جام ورزشی خوشه چین ویژه روستائیان استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: این مسابقات با حضور ورزشکاران منتخب و برگزیده شهرستان‌های مختلف روز گذشته در اردبیل به کار خود پایان داده و نفرات برتر این رقابت‌ها معرفی شدند.

به گفته وی این رقابت‌ها در حضور ۳۵۰ ورزشکار در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شده و استقبال مطلوبی را از مسابقات ورزشی روستایی و عشایری شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس گروه توسعه ورزش روستایی و عشایری اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد: ورزشکاران حاضر در جام خوشه چین پیش از این در مرحله شهرستانی شرکت کرده و با قرارگیری در جایگاه مناسب منطقه‌ای جواز حضور در مرحله استانی را کسب کرده بودند.

حسین زاده به محورهای این دوره از مسابقات در دو بخش انفرادی و تیمی نیز اشاره کرد و افزود: مسابقات طناب کشی، هفت سنگ مهارتی، دوی سرعت، دوی استقامت، والیبال سه نفره، فوتسال و چوپ کشی از بخش‌های درنظر گرفته شده این مسابقات طبق ابلاغ وزارت ورزش و جوانان بود.

وی از برگزاری این رقابت‌ها برای اولین بار در سطح کشور خبر داد و افزود: جام خوشه چین به صورت سراسری در سراسر استان‌های کشور برگزار شده و طی آن منتخبان منطقه‌ای در ۲۲ آبان ماه در دو بخش آقایان و بانوان عازم ارومیه شده و در صورت کسب جایگاه برتر در مرحله نهایی این مسابقات که به میزبانی استان فارس برگزار می‌شود، حاضر خواهند شد.

حسین زاده در خصوص وضعیت آمادگی جسمانی ورزشکاران اردبیلی حاضر در این رقابت‌ها برای درخشش در مسابقات کشوری نیز گفت: با توجه به اینکه این رقابت‌ها برای اولین بار در سطح کشور برگزار شده و از وضعیت آمادگی جسمانی ورزشکاران دیگر استان‌ها بی‌اطلاع هستیم در این خصوص نمی‌توان با قاطعیت صحبت کرد اما بنا به نظر داوران و کارشناسان حاضر در رشته‌های والیبال دختران و طناب کشی حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

توسعه ورزش روستایی عامل موفقیت در ورزش قهرمانی است

رئیس گروه توسعه ورزش روستایی و عشایری اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل یادآور شد: توسعه ورزش روستایی به منظور نشان دادن توانمندی‌های ورزشکاران روستایی و عشایری، شناسایی استعدادهای ورزشی و ایجاد روحیه و انگیزه با جدیت دنبال شده و از جمله بهترین راهبردهای توسعه فرهنگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی محسوب می‌شود.

حسین‌زاده از تلاش برای توسعه ورزش روستایی و عشایری در تمامی مناطق استان اردبیل خبر داد و افزود: با شناسایی موانع و راهکارهای توسعه ورزش روستایی و عشایری با مشارکت اقشار مختلف مردم امیدوار به نهادینه سازی فرهنگ ورزش در بین جامعه هدف هستیم.

وی توسعه ورزش روستایی را عاملی برای موفقیت در ورزش قهرمانی دانست و افزود: با توجه به استعدادهای کم نظیر ورزشی موجود در روستاها می‌توان از چنین ظرفیت کم نظیری برای موفقیت در میادین مهم ملی و بین‌المللی به بهترین شکل ممکن سود جست.

کد خبر 4743870

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش روستایی اداره کل ورزش و جوانان اردبیل عشایر اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر گرگان زائران اربعین شیراز قزوین گردشگری خطبه های نماز جمعه نیروی انتظامی بیرجند شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۸۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هانیه رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر رسید

در پنجمین روز از مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل، بانوی ورزشکار مازندرانی در جایگاه سوم ایستاد و راهی فینال شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، در پایان دور مقدماتی و مجموع امتیازات بخش دقت و سرعت، هانیه رستمیان؛ ورزشکار مازندرانی با 589 امتیاز در رده سوم ایستاد و راهی فینال شد.
زینب طوماری و گلنوش سبقت الهی نیز به ترتیب 575 و 567 امتیاز را ثبت کردند.

امروز (چهارشنبه)، 29 فروردین و در روز ششم این مسابقات فینال تپانچه 25 متر زنان برگزار می‌شود.

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از 24 تا 31 فروردین با حضور 466 ورزشکار از 76 کشور برزیل برگزار می‌شود.
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعزام تیم‌های دراگون بوت سکان تهران و ملوان نداجا به شارجه
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان با استفاده از حوزه ورزش
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان بهره گیری از ظرفیت حوزه ورزش برای
  • مرادخانی: اسکیت هنری جای پیشرفت دارد/ آرزویم حضور روی سکوی قهرمانی جهان است
  • اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا
  • دمای هوا در اردبیل افزایش می‌یابد
  • هانیه رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر رسید
  • مسابقات جام صفوی اردبیل بستر توسعه گردشگری ورزشی
  • مسابقات جام صفوی اردبیل بستر توسعه گردشگری ورزشی است
  • صدیقی: حضور این حجم از تماشاگر در اسفراین اتفاق کم‌نظیری بود