Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شبی که سه‌شیر پس از ۱۰ سال در رقابت‌های انتخابی تن به شکست داد، آندورا هم رکورد جالبی از خود به ثبت رساند. ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال انگلیس شب گذشته (جمعه) در گروه A از مرحله انتخابی یورو 2020 در دیداری خارج از خانه مقابل جمهوری چک تن به شکست داد تا اولین باخت خود در رقابت‌های مرحله انتخابی (اعم از یورو و جام جهانی) در 10 سال اخیر را تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان گرث‌ساوت‌گیت با وجود این شکست در حال حاضر با 12 امتیاز و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به جمهوری چک، صدرنشین این گروه هستند. تیم ملی فوتبال انگلیس از سال 2009 که مقابل اوکراین تن به شکست داده بود، در 44 بازی از مرحله انتخابی تورنمنت‌های مختلف شکست نخورده بود.

همچنین در گروه H از مرحله انتخابی یورو 2020، تیم ملی فوتبال آندورا در دیداری خانگی با نتیجه یک بر صفر بر مولداوی غلبه کرد و به حسرت 21 ساله خود در کسب پیروزی در رقابت‌های مرحله انتخابی یورو پایان داد. آندورا تمامی 56 بازی قبلی خود در رقابت‌های مرحله انتخابی یورو را با شکست پشت‌سر گذاشته بود که اولین شکست هم به تاریخ 5 سپتامبر 1998 مقابل ارمنستان بازمی‌گشت.

رونالدو در حوالی دایی؛ هر 112 دقیقه یک گل

آندورا که در سال 1996 به عضویت فدارسیون جهانی فوتبال (فیفا) و اتحادیه فوتبال اروپا در آمده است، تا کنون تنها در هفت دیداری که زیرنظر این دو نهاد برگزار شده به پیروزی رسیده است.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط جام ملت‌های اروپا 2020 تیم ملی انگلیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام ملت های اروپا 2020 تیم ملی انگلیس جام ملت های اروپا 2020 تیم ملی انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۸۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در دیدار موفق از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روبروی اورتون به میدان رفت و با دو گل برابر حریف قدیمی و همشهری شکست خورد تا از کورس قهرمانی جا مانده باشد.

این شکست در حالی رقم خورد که لیورپول تا چند هفته قبل در صدر جدول این رقابت‌ها ایستاده بود اما حالا به نظر می‌رسد که اختلاف امتیاز آنها با آرسنال و منچسترسیتی در فاصله تنها چند هفته به پایان مسابقات به این تیم اجازه کسب عنوان قهرمانی را نخواهد داد.

فن دایک پس از پایان این بازی در گفتگو با اسکای اسپورت اظهار داشت:« از بسیاری جهات ناامید کننده ظاهر شدیم. اگر قرار باشد مثل امروز بازی کنیم هیچ شانسی نداریم برای اینکه خودمان را در کورس قهرمانی ببینیم.

من فکر می‌کنم که همه بازیکنان باید در آینه به خودشان نگاه کنند، عملکرد خودشان را بررسی کنند و به این فکر کنند که آیا واقعا با تمام وجود جنگیدند. آیا واقعا می‌خواهند که قهرمانی در این رقابت‌ها را تجربه کنند؟

ما به جنگیدن ادامه خواهیم داد چون پس از امشب هم چند بازی دیگر در پیش داریم اما اگر بخواهیم چنین عملکردی مانند امروز ارائه دهیم... اگر نتوانیم در دوئل‌ها پیروز شویم و این فرصت را به حریف بدهیم که بارها به سمت دروازه ما شلیک کند، هیچ شانسی برای قهرمانی نخواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • شکست‌ناپذیران؛ 20 سال از آخرین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس گذشت / عکس
  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • پرسپولیس ۲۷۶۵ روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • پرسپولیس 2765 روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی
  • خلاصه بازی الهلال ۲ - ۱ العین امارات، اولین شکست پایان رؤیای قهرمانی بود + ویدئو
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • ادعای سان: تن‌هاخ آخر فصل اخراج می‌شود