Web Analytics Made Easy - Statcounter

رابرت دنیرو در جشنواره فیلم لندن یک بار دیگر به ترامپ حمله کرد و از او به عنوان «بازیگر کثیف» یاد کرد که تلاش دارد همه بنیادها را تخریب کند تا خودش را نجات دهد.

در حالی که قرار است فردا یکشنبه فیلم «ایرلندی» اولین نمایش خود را خارج از آمریکا در جشنواره فیلم لندن تجربه کند، بازیگر برنده اسکار شب پیش گفت: امروز به خاطر ترامپ همه چیز به هم خورده زیرا او یک بازیگر کثیف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای من عجیب است که او چنین شخصیتی است ... او از این کارها دست برنمی‌دارد و درباره همه نهادها حرف‌های بی‌خود می‌زند.

وی افزود: ما باید از این نهادها حمایت کنیم و همین طور از ستون چهارم یعنی مطبوعات دفاع کنیم، زیرا او تلاش دارد همه این نهادها را نابود کند و برای این کار تنها یک دلیل دارد: نجات خودش و همه ما هم این را می‌دانیم.

دنیرو از جمهوری‌خواهان هم انتقاد کرد و گفت آنها آنقدر ترسیده‌اند که از انجام هر کاری عاجز مانده‌اند. در حالی که می‌توانند در جوامع خودشان شروع به عملی علیه ترامپ بکنند. آنها باید پول بیشتری جمع کنند و در برابر او بایستند  و من نمی‌دانم چرا هیچ‌کاری نمی‌کنند.

وی از فعالیت سناتورها هم دفاع کرد و گفت بروید بیرون و بگویید نمی‌توانیم با این کابینه و رییس جمهوری کار کنیم. بازیگر سرشناس هالیوودی گفت: ما حق داریم این حرف‌ها را بزنیم زیرا باید این را درست کنیم.

دنیرو در لندن با گاردین نیز مصاحبه کرد و در این مصاحبه گفت آمریکا یک رییس جمهور گانگستر دارد و منتظرم هر چه زودتر او را در زندان ببینم.

بازیگر «خیابان‌های پایین شهر» شب پیش در تلویزیون بی‌بی‌سی هم حاضر شد و گفت ما رییس جمهوری داریم که خودش هم فکر می‌کند گانگستر است اما گانگستر خوبی هم نیست ... گانگسترها می‌توانند افتخار داشته باشند اما این مرد هیچی ندارد.

شصت و سومین دوره جشنواره فیلم لندن یکشنبه با نمایش «ایرلندی» تمام می‌شود.

۲۴۱۲۴۱

کد خبر 1309727

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: رابرت دنیرو دونالد ترامپ بازیگران سینمای جهان ترکیه سوریه ایالات متحده آمریکا اربعین نفتکش تیم ملی فوتبال ایران پیاده روی اربعین کردهای سوریه ورود زنان به ورزشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۸۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای شکایت فراجا از دروازه‌بان استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

 مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد که گزارش‌هایِ خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاهِ استقلال صحت نداشته و این موضوع مرتبط با شکایتِ یگانِ مربوطه و شخصیِ مأمورِ پلیس از وی در توهین و بکاربردن الفاظِ نامناسب در حین اجرای ماموریتِ تامینِ امنیت بازیکنان و هواداران در ورزشگاه امام خمینی اراک به تاریخ ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ است. 

تلاشِ پلیس در محیط‌هایِ ورزشی صِرفا تامینِ امنیتِ تمامیِ عوامل حاضر در ورزشگاه‌ها و تماشاگران است.

همچنین توهین و مقاومت در برابر مامورینِ پلیس در حینِ انجام ماموریت به‌هیچ وجه پذیرفته نبوده و حتما با متخلفین برخورد و پیگیری قانونی می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • (ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • کارمند بانک درپی اختلاس منفصل از خدمت شد
  • ماجرای شکایت فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • فراجا تکذیب کرد/ شکایت از دروازبان استقلال چه شد؟
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • ۱۶ کشته و ۲۸ مفقود درپی واژگونی قایق پناهجویان
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل درپی اختلاف خانوادگی
  • ۵ مصدوم درپی برخورد شاخ به شاخ دو پیکان در محور میانه خلخال