Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،آیین افتتاح سومین نمایشگاه دستاوردهای اجرایی دانشگاه‌ها، موسسات آموزشی و پژوهشی و پارک های علم و فناوری در حوزه مدیریت سبز با حضور وزیر علوم، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد.

محمدتقی نظر پور معاون، اداری، مالی ومدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات وفناوری در این مراسم اظهار کرد: برای ترویج و آموزش و گسترش فرهنگ مدیریت سبز در سطح ملی باید از توانمندی پارک‌ها و دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی پژوهشی کشور استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: این پروژه از سال ۹۶ آغاز شده و اقدامات زیادی در این حوزه اجرا شده است که یکی از آن‌ها کاشت بیش از یک میلیون نهال دردانشگاه‌ها طی سه سال متوالی بوده است.

نظر پور گفت: سال تحصیلی ۹۸_۹۹ در جهت مدیریت سبز پایان نامه‌ها برای صرفه جویی درمصرف کاغذ از حالت کاغذی خارج شود.

او افزود:در سال جاری ۲۰۰ میلیارد تومان برای مدیریت سبز درحوزه‌های مختلف هزینه شده است که امیدواریم دولت دراین زمینه نیز همکاری‌های لازم را داشته باشد.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار علمی سازمان برنامه و بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۸۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارک علم و فناوری سلامت سمنان افتتاح شد

کامران قدس در گفت و گو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه با حضور وزیر بهداشت پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی سمنان افتتاح شد، ابراز داشت: هدف از این اقدام سامان دهی به شرکت‌های موجود برای رشد حوزه سلامت کشور است.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۱۰ شرکت فناور در این پارک مستقر شدند، افزود: از این تعداد سه شرکت در حوزه دانش بنیان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان ضمن بیان اینکه شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور در حوزه تحت پوشش رو به افزایش است، ابراز داشت: از این رو نیاز بود تا فضایی مناسب برای استقرار آنها در نظر گرفته شود.

قدس ضمن بیان اینکه تعداد اختراعات حوزه پزشکی و دارو نیز در استان وضعیت خوبی دارد، تصریح کرد: امیدواریم این اختراعات و همراهی شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور بتواند به تأمین نیازهای داخلی هر چه بیشتر کمک کرده و در نهایت خدمتی به مردم انجام شود.

کد خبر 6081740

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های تحقق کاشت یک میلیارد نهال مهیاست
  • وزیر جهادکشاورزی: زیرساخت‌های تحقق کاشت یک میلیارد نهال مهیاست
  • کاشت یک میلیارد درخت ظرفیت نهالستان‌ها را به ۱۰۰ درصد رساند
  • تاکید وزیر جهاد کشاورزی بر اجرای کاشت یک میلیارد درخت
  • آخرین فرصت خرید نهال گردوی اصلاح شده فقط با 40 هزار تومان
  • پارک علم و فناوری سلامت سمنان افتتاح شد
  • گلدان گیری و مقدمات تولید نهال در جنوب کرمان
  • آغاز کاشت درخت در مسیر پیاده راه زائر رضوی
  • کاشت نهال در پادگان دژ خرمشهر
  • بیش از ۲۵۰ میلیون اصله نهال تولید شد