Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن رنگرز با بیان اینکه کشتی فرنگی راه سخت و دشواری را برای کسب نتایج درخشان در المپیک ۲۰۲۰ توکیو پیش رو دارد، اظهار داشت: هنوز سه سهمیه المپیک باقی مانده که ما باید بتوانیم با حضور در میادین گزینشی پیش رو این سهمیه ها را کسب کنیم و با ترکیبی کامل به المپیک برویم.

اخبار ورزشی- وی تصریح کرد: برای رسیدن به موفقیت و افتخار در المپیک باید نگاه ما نیز المپیکی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبیعتا برای کسب نتایج مطلوب در این آوردگاه بزرگ نیاز به یک بازه زمانی ۶ تا ۸ ساله است تا در این مدت به بهترین شکل کار کنیم و نیروهای توانمند را مهیای المپیک کرد.

رنگرز ادامه داد: متاسفانه طی سالهای اخیر با فقدان ثبات مدیریتی و فنی، آسیب های فراوانی به کشتی وارد آمده و همواره با تعاریف برنامه های یکساله برای کشتی نتوانستیم به آن چیزی که می خواستیم برسیم. کشتی نیاز به برنامه ریزی بلند مدت و حمایت همه جانبه دارد تا بتواند به نتایج درخشانی در میادین جهانی و المپیک دست یابد.

مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی در خصوص وضعیت محمد بنا و ثبات او در جایگاه سرمربیگری تیم ملی گفت: محمد بنا و غلامرضا محمدی از بهترین و شایسته ترین مربیان ملی ما هستند. فدراسیون کشتی هم با توجه به تمام چالش ها و محدودیت های مالی به بهترین شکل از این مربیان حمایت خواهد کرد. تاکنون هر آنچه این مربیان خواسته اند تا حد توان فدراسیون مهیا شده و اهداف ما نیز طبق همین امکانات محقق شده است.

وی در خصوص کسب سهمیه های باقی مانده المپیک هم گفت: دو رویداد گزینشی برای کسب سهمیه های باقی مانده را در پیش داریم که امیدوارم بتوانیم سه سهمیه باقی مانده را در همان میدان گزینشی آسیایی کسب کنیم. طبیعتا کار ما در گزینشی بعدی سخت تر خواهد بود و باید کار را در همین میدان گزینشی اول تمام کنیم.

رنگرز ادامه داد: با توجه به هدفگذاری کشتی فرنگی، ما در گام نخست به کسب سهمیه های باقی مانده تمرکز داریم و در گام بعدی باید به کسب بهترین مدال در المپیک بیاندیشیم. فقط امیدوارم بتوانیم با حمایت های لازم بهترین نتایج را با پتانسیل موجود کسب کنیم.

وی در پایان به انتظارات اهالی کشتی از حسن یزدانی برای کسب مدال المپیک اشاره کرد و افزود: اینکه حسن یزدانی در المپیک حتما طلا خواهد گرفت، طرز فکر اشتباهی است چراکه کشتی یک ورزش بی رکورد است و نمی توان هیچ چیز را از قبل پیش بینی کرد. یزدانی یکی از شایسته ترین کشتی گیران ایران به حساب می آید که واقعا تاریخ ساز شده و حالا فشار و استرس زیادی را برای تکرار قهرمانی المپیک روی شانه های خود حس می کند. با این وجود تکرار موفقیت برای او هیچ قطعیتی ندارد چراکه کار او بسیار سخت است.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: المپیک تیم های ملی کشتی فدراسیون کشتی المپیک تیم ملی کشتی فرنگی حسن رنگرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۸۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا دبیر راهی قرقیزستان می‌شود

رقابت‌های کشتی آزاد کشتی گزینشی المپیک در قاره آسیا روز جمعه ۳۱ فروردین برگزار می‌شود و دو کشتی گیر راه یافته به دیدار فینال هر وزن سهمیه المپیک پاریس را بدست می‌آورند. احمد محمدنژاد جوان در ۵۷، یونس امامی در ۷۴ و امیرعلی آذرپیرا در وزن ۹۷ کیلوگرم، ۳ آزادکار ایران در این رقابت‌ها هستند که برای کسب سهمیه المپیک به میدان می‌روند.

در کشتی فرنگی نیز ایران برای کسب دو سهمیه باقیمانده تلاش می‌کند. امین کاویانی‌نژاد در ۷۷ و علیرضا مهمدی در وزن ۸۷ کیلوگرم، دو فرنگی‌کار ایران در این رقابت‌ها هستند.

با توجه به اهمیت بالای این رقابت ها، علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی امروز چهارشنبه عازم بیشکک قرقیزستان می‌شود تا در کنار ملی‌پوشان ایران در این رقابت‌ها باشد.

دیگر خبرها

  • رزرو بلیت پاریس برای ۴ کشتی‌گیر و ابهام در ۵۷ و ۸۶ کیلو
  • کشتی آزاد گزینشی المپیک ۲۰۲۴؛ آذر پیرا هم المپیکی شد
  • آذرپیرا هم المپیکی شد
  • احمد محمدنژاد سهمیه المپیک نگرفت
  • کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا؛ محمد نژاد جوان از کسب سهمیه بازماند
  • کشتی آزاد گزینشی المپیک؛ پیروزی احمد محمدنژاد جوان در مبارزه نخست
  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید کسب سهمیه برایتان راحت‌تر است
  • علیرضا دبیر راهی قرقیزستان می‌شود
  • آغاز اردوی المپیکی شاگردان رنگرز بعد از جام تختی
  • احتمال تعویق اردوی کشتی آزاد درصورت تکمیل سهمیه‌ها در بیشکک