Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، محمد اسلامی با اشاره به پروژه ساخت خط آهن همدان - سنندج اظهار داشت: طرح ساخت راه آهن همدان - سنندج موانعی دارد که بیشتر مربوط به حوزه آزادسازی مسیر است که امیدواریم مردم در بحث تملک اراضی به ما کمک کنند تا این پروژه مهم هر چه سریعتر اجرا و به بهره‌برداری برسد.

وی بیان کرد: اجرای این خط آهن از گردنه صلوات آباد به سمت پایین و شهر سنندج، دارای مشکلات مختلف فنی است که امیدواریم بتوانیم آن را نهایی و وارد فاز اجرا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: کردستان، استانی استراتژیک است که می‌تواند در بخش‌های مربوط به حوزه ترانزیت و صادرات کالا نقش موثری ایفا کند به همین دلیل سرمایه گذاری برای این موارد و توسعه ظرفیت تزانزیت در استان را دنبال خواهیم کرد.

اسلامی با اشاره به احداث جاده سنندج - مریوان گفت: این پروژه یکی از جاده‌های شریانی و حیاتی است که راجع به کاستی‌ها و نحوه تسریع اجرای آن تصمیم گیری می‌شود.

 وی بر تلاش برای افزایش پروازهای فرودگاه سنندج نیز تاکید کرد و افزود: تلاش می‌کنیم هماهنگی و پیگیری‌های لازم را برای فعالیت شرکت‌های هواپیمایی دیگر و افزایش تعداد پروازها در این فرودگاه انجام دهیم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره‌ به طرح چهار بانده کردن گردنه صلوات آباد سنندج، تصریح کرد: این طرح بسیار مهم بوده و تلاش می‌شود تا پایان امسال با همت پیمانکاران بخش مهمی از آن زیر بار ترافیک برود و در نقاطی که امکان چهار خطه کردن وجود دارد اقدام به دیواره سازی در کنار تونل‌ها می‌کنیم در غیر این صورت، تونل های جدید در دست ساخت است.

اسلامی در بازدید از مسیر سنندج - مریوان و تونل باغان، مرز باشماق مریوان، فرودگاه و همچنین بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی سقز خاطرنشان کرد: پیگیری های لازم برای تسریع روند این پروژه ها انجام خواهد شد.

وی در ادامه پروژه های راه سازی شهرستان بیجار، تونل و جاده گردنه ماموخ در مسیر سنندج - سقز، پروژه روگذر سه راهی مریوان و پروژه بانتا آبیدر سنندج بازدید کرد.

46

کد خبر 1309747

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کردستان راه آهن وزارت راه و شهرسازی ترکیه سوریه ایالات متحده آمریکا تیم ملی فوتبال ایران نفتکش اربعین کردهای سوریه پیاده روی اربعین ورود زنان به ورزشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۹۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتابخانه‌های سیار در کشور توسعه می‌یابد + فیلم

مهدی رمضانی امروز در نشست خبری با خبرنگاران استان کردستان در سنندج اظهار کرد: در حال حاضر ۱۰میلیون نفر از مردم کشور عضو کتابخانه‌های عمومی هستند و از این تعداد، سه میلیون نفر کتاب به امانت گرفته و تراکنش داشته‌اند.

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور یکی از برنامه‌های این نهاد را توسعه کتابخانه‌های سیار اعلام کرد و گفت: دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به این مساله در مناطق حاشیه و روستایی داشته به گونه‌ای که تعداد کتابخانه‌های سیار از ابتدای دولت تاکنون از ۲۵ مورد به بیش از ۵۰ مورد افزایش یافته است.

رمضانی با بیان اینکه تکمیل کتابخانه‌های مرکزی اولویت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است، گفت: برای دسترسی آسان به کتابخانه و عدالت در این حوزه، ایجاد کتابخانه‌های سیار در مکان‌های پرجمعیت که امکان احداث کتابخانه ثابت وجود ندارد مورد تاکید است.

وی بیان کرد: ۲۰۰ خودرو در آینده نزدیک، تجهیز و به کتابخانه‌های سیار در کشور اضافه خواهد شد.

رمضانی افرود: سیاست کلی ما تکمیل کتابخانه‌های مرکزی است، چرا که این کتابخانه‌ها سطح فرهنگی استان‌ها را تغییر خواهند داد، ضمن اینکه در سالجاری تکمیل و توسعه پروژه‌های کتابخانه‌ای از لحاظ سخت، افزاری و نرم‌افزاری در اولویت خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • روزی به نام سنه / از قدمت شهر سنندج چه می‌دانید؟
  • رونمایی از طرح مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج
  • کتابخانه‌های سیار در کشور توسعه می‌یابد + فیلم
  • هدف گذاری آموزش مهارت‌های دیجیتال به ۳۰۰ هزار نفر در کشور
  • ثبت دو وقف جدید کردستان
  • ثبت۲ وقف جدید در کردستان
  • تمام ظرفیت‌های مریوان برای برگزاری کنکور سراسری استفاده می‌شود
  • بازدید نماینده عالی دولت در خراسان رضوی از پروژه کنترل آب‌های مازاد مرزی
  • سنندج ،پایتخت دف جهان
  • نام جوان سنندجی در تاریخ ملی کشور ثبت شود