Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع سابق شیاطین سرخ با وجود شروعی ضعیف در ابتدای فصل، انتظار اخراج شدن سرمربی نروژی تیم را ندارد. 

طرفداری- ریو فردیناند فکر می‌کند مسئولان منچستریونایتد آنقدری ساده نیستند که فکر کنند اوله گونار سولسشر یک شبه تیم را دگرگون خواهد کرد و در نتیجه فرصت کافی را در اختیارش قرار خواهند داد.

به گزارش سایت گل، منچستریونایتد که هم اکنون با دو امتیاز برتری نسبت به منطقه خطر در رده دوازدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد، بدترین شروع سی سال اخیر خود در این رقابت‌ها را تجربه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این با ایده‌آل‌های دوران بازی سولسشر و فردیناند زمین تا آسمان فرق دارد ولی مدافع سابق تیم ملی انگلیس امیدوار است سران باشگاه یک تصمیم عجولانه دیگر اتخاذ نکنند.

امکان ندارد باشگاه فکر کرده باشد این مسیری مستقیم و گلگون خواهد بود و فکر نمی‌کنم آنقدری ساده باشند که فکر کنند او یک شبه همه چیز را عوض خواهد کرد. با توجه به رویکرد جدید آنان مبنی بر جذب بازیکنان جوان، قطعا در ابتدای راه رنج می‌کشند و شرایطی خواهیم داشت که نتایج به سود تیم پیش نمی‌رود. به همین خاطر انتظار تغییری سریع در وضعیت تیم را ندارم و نمی‌توانم تصور کنم صبح پس از بیدار شدن، در روزنامه یا اپلیکیشنی ببینم که او (سولسشر) خیلی زود رفته است. 

فردیناند اعتقاد دارد دنیل جیمز ۲۱ ساله، بهترین بازیکن منچستریونایتد تا به اینجای فصل بوده است.

آن‌ها چند جوان خوب در اختیار دارند. فکر نمی‌کنم انتظار داشتند دنیل جیمز در ابتدای کار اینقدر خوب باشد؛ او خیلی خوب کار کرده است و احتمالا موثرترین بازیکن‌شان تا به اینجای راه محسوب می‌شود. این که بازیکن جوانی از سوانزی خریدید که انتظار می‌رفت دیرتر شکوفا شود ولی از همین ابتدا به یکی از عناصر اصلی تیم تبدیل شده است، نشان دهنده چه چیزی در مورد ترکیب تیم است؟ نشان از جایگاه کنونی یونایتد دارد و به نظرم به فرصت نیاز است. الان عده زیادی در فوتبال سراغ نداریم که از عهده این شغل بر بیایند. شاید اوله به پنجره نقل و انتقالاتی دیگری برای تقویت تیم و کنار گذاشتن برخی بازیکنان نیاز داشته باشد و آنگاه بتوانید قضاوت درستی از او داشته باشید.  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۹۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزی به نام تلفن!

چشم‌هایتان را ببندید و جهانی را تصور کنید بدون اینترنت و اپلیکیشن و چت و پیامک، بدون تلفن؛ جهانی که در آن آدم‌ها تنها راه ارتباطی‌شان دیدن همدیگر بود و نهایتا مثل سرخ‌پوست‌ها می‌توانستند با دود به هم پیام بدهند.

 سخت است نه؟ اصلا تصور اینکه تلفن از زندگی تکنولوژی زده ما حذف شود، دشوار است و کمتر کسی پیدا می‌شود که در این دوره و زمانه، یک موبایل هوشمند یا ساده همراهش نباشد.

گراهام بل وقتی تلفن را اختراع کرد، فکرش را هم نمی‌کرد که اختراعش اینقدر در زندگی بشریت نقش مهمی ایفا کند و بخش جدایی‌ناپذیری از دنیای ارتباطات امروز ما شود. واقعیت این است که اختراع بل، با اینکه خیلی‌های‌مان را دچار گردن‌درد‌های پیامکی کرده و در جمع‌های دوستانه و مهمانی‌ها هم کنار گذاشته نمی‌شود، اما اگر نباشد، فاصله‌ها پررنگ‌تر به‌نظر می‌رسند و آدم‌هایی که در کل دنیا پخش شده‌اند و از هم دورند، دیر به دیر از حال هم باخبر می‌شوند. در واقع تلفن آدم‌ها را به هم نزدیک‌تر و ارتباط را راحت‌تر کرده است. اصلا مگر ما از یک اختراع چه چیز دیگری می‌خواهیم؟

امروز، روز جهانی تلفن است. این روز به این مناسبت نامگذاری شده تا قدر این وسیله ارتباطی را که برای وصل کردن آمده بیشتر بدانیم و برای چند دقیقه‌ای هم که شده، با یک آدم از راه دور تماس بگیریم و صدایش را از پشت خطوط پیام بشنویم تا حال‌مان خوش شود.

منبع: همشهری آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • فیلم| اوضاع وحشتناک دبی بعد از سیل/ دبی هنوز هم زیر آب است
  • گفت و شنود/ به سه دلیل!
  • کشور‌های آمریکای جنوبی خواستار بازداشت سران رژیم صهیونیستی شدند
  • روزی به نام تلفن!
  • والاس: روسیه بزرگترین تهدید کنونی علیه انگلیس است
  • تعامل مدیریت شهری ساوه برای دفع بهداشتی زباله‌ها ضروری است
  • قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود
  • سرمربی علیرضا جهانبخش در آستانه هدایت لیورپول؛ جانشین یورگن کلوپ کیست؟
  • رئیسی مسئولیت احیای گشت ارشاد را بپذیرد
  • بر باد رفته؛ ۷ ستونی که از اسرائیل فروریخت | تل‌آویو دیگر قادر به مدیریت اوضاع نیست